jak zwolni pracownice w ciy?

Data: 2011-01-20 22:58:47
Autor: Mateusz
jak zwolni pracownice w ciy?
Dnia Thu, 20 Jan 2011 22:31:30 +0100, Jacek napisa(a):

ona prowadzi nieduy sklep z materiaami plastycznymi.
Do pomocy zatrudnia koleanke ze studiw, miaa cieka sytuacje z poprzednim pracodawc, sprawy w sdzie pracy. ona daa jej prace na umowe-zlecenie i tak to trwao.

Nigdy w yciu nie ztrudnibym osoby jali wiedziabym e miaa spraw w
sdzie pracy.

Mateusz

Data: 2011-01-20 23:05:08
Autor: Jacek
jak zwolni pracownice w ciy?
Uytkownik "Mateusz" <siarra74@wp.pl> napisa w wiadomoci news:ouennxg8knqj$.1565uhq93bdy3$.dlg40tude.net...
[...]

to akurat ona sie sdzia z poprzednim pracodawc o jakie jego cwaniactwo.

Jacek

Data: 2011-01-20 23:43:14
Autor: RadoslawF
jak zwolni pracownice w ciy?
Dnia 2011-01-20 23:05, Uytkownik Jacek napisa:

Nigdy w yciu nie ztrudnibym osoby jali wiedziabym e miaa spraw w
sdzie pracy.

to akurat ona sie sdzia z poprzednim pracodawc o jakie jego cwaniactwo.

Gdyby spyta tego pracodawc pewnie powiedzia by co odwrotnego.
A po opisie ma kolejnego pracodawcy chyba uzna bym e to
pracodawcy maj racj.

Pozdrawiam

Data: 2011-01-23 08:40:32
Autor: wromek
jak zwolni pracownice w ciy?
to akurat ona sie sdzia z poprzednim pracodawc o jakie jego cwaniactwo.

a teraz ona bedzie sie sadzic z nast. pracodawc o jego "cwaniactwo",
nie mozna kogos zatrudniac, bo to kolezanka ze studiow, to moze byc ew. dobry poczatek wspolpracy ale relacje trzeba caly czas monitorowac zeby nie wyszly takie kwaitki jak tu...

moja mama miala kiedys podobna sprawe, zatrudnila kogos z polecenia do malego skl. spozywczego. dostala um. o prace, zaszla w ciaze i to byl pocz. bankructwa... w interesach nie ma zmiluj, s tylko relacje, kazdy musi miec na uwadze swoj interes.

pozdrawim, wromek

Data: 2011-01-21 08:26:48
Autor: Andrzej awa
jak zwolni pracownice w ciy?
W dniu 20.01.2011 22:58, Mateusz pisze:

Nigdy w yciu nie ztrudnibym osoby jali wiedziabym e miaa spraw w
sdzie pracy.

Bo jeste gupi czy nieuczciwy?

Data: 2011-01-21 08:48:07
Autor: Jacek_P
jak zwolnić pracownice w ciąży?
Andrzej Ława napisal:
Bo jesteś głupi czy nieuczciwy?

Niekoniecznie. Nikt nie szuka pieniaczy.
A jak widać na załączonym obrazku pieniacz
bardzo często jest synonimem cwaniaka.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2011-01-21 10:26:48
Autor: Jotte
Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:ihbh87$gif$2srv.cyf-kr.edu.pl...

Niekoniecznie. Nikt nie szuka pieniaczy.
A jak widać na załączonym obrazku pieniacz
bardzo często jest synonimem cwaniaka.

To nieuprawnione i nieprawdziwe twierdzenie.
Tak bywa, ale tylko bywa.
Pracownik jest słabszą stroną stosunku pracy, często bez porównania słabszą, szczególnie w realiach znacznego bezrobocia, dyskryminacji z powodów wiekowych i innych.
Ale świadomośc prawna ludzi rośnie, choć bardzo powoli. Potrafią skorzystać z mechanizmów demokratycznego państwa prawnego i czynią to coraz częściej. Oby tak dalej, oby nieuczciwi pracodawcy lądowali w sądach jako pozwani, przegrywali i płacili odszkodowania.
To nie pracownik-pieniacz jest rzekomym synonimem cwaniaka - prędzej pracodawca jest synonimem łajdaka.

--
Jotte

Data: 2011-01-21 09:37:57
Autor: Olgierd
jak zwolni pracownice w ciy?
Dnia Fri, 21 Jan 2011 10:26:48 +0100, Jotte napisał(a):

Potrafią
skorzystać z mechanizmów demokratycznego państwa prawnego

Po co aż w taki ton uderzać, żeby były normalne sądy nie musi być demokratyczne państwo prawne :)

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-01-21 10:56:05
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-21 10:37, Olgierd pisze:
[...]

Demokratyczne państwo jest warunkiem koniecznym, aby mogły żerować na nim takie związkowe hieny.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-21 11:13:08
Autor: Jotte
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2011.01.21.09.37.56rudak.org...

Potrafią
skorzystać z mechanizmów demokratycznego państwa prawnego
Po co aż w taki ton uderzać, żeby były normalne sądy nie musi być
demokratyczne państwo prawne :)
Pewnie, pewnie. Mogą być normalne sądy stosujące prawo normalnego szariatu albo zwyczajne halachiczne.
Tylko jakby u nas nie było demokratycznego państwa prawa to taki debil jak np. Liwiusz zgniłby w więzieniu albo został ukamienowany.
Może i szkoda...

--
Jotte

Data: 2011-01-21 14:30:37
Autor: niusy.pl
jak zwolnić pracownice w ciąży?

Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl>

Tylko jakby u nas nie było demokratycznego państwa prawa to taki debil jak np. Liwiusz zgniłby w więzieniu albo został ukamienowany.

A co by z Tobą było to lepiej nie pisać. :-)

Data: 2011-01-22 21:54:17
Autor: Jotte
Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ihf60b$lcq$7news.net.icm.edu.pl...

Tylko jakby u nas nie było demokratycznego państwa prawa to taki debil jak np. Liwiusz zgniłby w więzieniu albo został ukamienowany.
A co by z Tobą było to lepiej nie pisać. :-)
Byłbym wysokim funkcjonariuszem określonej komórki w istytucji, która by zadbała aby ciebie w ogóle nie było. :-))

--
Jotte

Data: 2011-01-21 18:08:21
Autor: moje_przedmioty
jak zwolni pracownice w ciy?

Uytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisa w wiadomoci news:ihbjkp$ari$1news.dialog.net.pl...
Uytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisa w wiadomoci news:ihbh87$gif$2srv.cyf-kr.edu.pl...

Niekoniecznie. Nikt nie szuka pieniaczy.
A jak wida na zaczonym obrazku pieniacz
bardzo czsto jest synonimem cwaniaka.

To nieuprawnione i nieprawdziwe twierdzenie.
Tak bywa, ale tylko bywa.
Pracownik jest sabsz stron stosunku pracy, czsto bez porwnania sabsz, szczeglnie w realiach znacznego bezrobocia, dyskryminacji z powodw wiekowych i innych.
Ale wiadomoc prawna ludzi ronie, cho bardzo powoli. Potrafi skorzysta z mechanizmw demokratycznego pastwa prawnego i czyni to coraz czciej. Oby tak dalej, oby nieuczciwi pracodawcy ldowali w sdach jako pozwani, przegrywali i pacili odszkodowania.
To nie pracownik-pieniacz jest rzekomym synonimem cwaniaka - prdzej pracodawca jest synonimem ajdaka.

Jak jest sabsz stron?
Drani mnie Panstwo gdzie waciciel nie moe zwolni z byle powodu pracownika.
Jeli pracownik jest ach i ech to jesli ch go zwolni to znaczy ze waciciele to dupy woowe i szkoda by byo pracownika
a jeli s mdrzy to nie beda zwalnia ekstra pracownika.
Niech rynek to reguluje a nie prawo.
Foti

Data: 2011-01-21 18:34:12
Autor: Jotte
jak zwolni pracownice w ciy?
Uytkownik "moje_przedmioty" <fotkom@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:ihceia$c46$1news.onet.pl...

Drani mnie Panstwo gdzie waciciel nie moe zwolni z byle powodu pracownika.
To wyjed. S inne pastwa.
Nie jeste tu potrzebny.

--
Jotte

Data: 2011-01-24 08:04:28
Autor: Andrzej awa
jak zwolni pracownice w ciy?
W dniu 21.01.2011 18:08, moje_przedmioty pisze:
Drani mnie Panstwo gdzie waciciel nie moe zwolni z byle powodu pracownika.

No to wynocha std. Do jakiej Liberii albo Korei Pn.

Data: 2011-01-21 18:12:28
Autor: Andrzej Ława
W dniu 21.01.2011 09:48, Jacek_P pisze:
Andrzej Ława napisal:
Bo jesteś głupi czy nieuczciwy?

Niekoniecznie. Nikt nie szuka pieniaczy.
A jak widać na załączonym obrazku pieniacz
bardzo często jest synonimem cwaniaka.

Dla ciebie każdy, kto dochodzi swoich praw to "pieniacz"?

Co za brednie...

Ale OK, fajnie... Chłopaki (i dziewczyny)! Jackowi_P można kraść
wszystko jak leci, można go kantować, niepokoić, a nawet skopać - bo jak
spróbuje się przed tym legalnie bronić, to będzie musiał złożyć
drastyczną samokrytykę.

Jeśli przypadkiem gdzieś pracuje - drogi pracodawco! Możesz mu nie
płacić pensji! Honor mu zabroni się jej domagać...

Data: 2011-01-21 22:55:48
Autor: Jacek_P
Andrzej Ława napisal:
> A jak widać na załączonym obrazku pieniacz
> bardzo często jest synonimem cwaniaka.
    ^^^^^^^^^^^^^
> Dla ciebie każdy, kto dochodzi swoich praw to "pieniacz"?
             ^^^^^

Semantyka ci sie zacięła?

Uważaj na nisko latające kwantyfikatory, bo nawet 'pull up'
ci nie pomoże...

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2011-01-24 08:02:25
Autor: Andrzej Ława
W dniu 21.01.2011 23:55, Jacek_P pisze:
Andrzej Ława napisal:
[...]

Nie wykręcaj się, cwaniaczku: najpierw napisałeś, że nie zatrudniłbyś
_nikogo_, kto by się sądził w sądzie pracy.

Data: 2011-01-24 13:31:12
Autor: Jacek_P
Andrzej Ława napisal:
Nie wykręcaj się, cwaniaczku:

Nie chamiej, bo staczasz sie do poziomu moona.

najpierw napisałeś, że nie zatrudniłbyś
_nikogo_, kto by się sądził w sądzie pracy.

Wskaż miejsce, w którym tak napisałem.

--
Jacek

Data: 2011-01-24 14:58:42
Autor: Andrzej Ława
W dniu 24.01.2011 14:31, Jacek_P pisze:

najpierw napisałeś, że nie zatrudniłbyś
_nikogo_, kto by się sądził w sądzie pracy.

Wskaż miejsce, w którym tak napisałem.

Ooops, mea culpa - pierwotnie to napisał ktoś inny. Ale stanąłeś w
obronie takiego stanowiska. CBDO.

Data: 2011-01-24 14:45:11
Autor: Jacek_P
Andrzej Ława napisal:
Ooops, mea culpa - pierwotnie to napisał ktoś inny. Ale stanąłeś w
obronie takiego stanowiska. CBDO.

Żadne CBDO. Już ci napisałem, abyś uważał na nisko latające
kwantyfikatory. Pomiędzy 'często' a 'zawsze' jest dramatyczna
różnica. Jak już któryś przedpiśca napisał, w biznesie są relacje,
a nie przyjaźnie.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2011-01-26 08:12:40
Autor: Andrzej Ława
W dniu 24.01.2011 15:45, Jacek_P pisze:
Andrzej Ława napisal:
[...]

Poparłeś stanowisko sprowadzające się do "zawsze".

Mój błąd, że nie zażądałem uściślenia.

Data: 2011-01-21 08:45:09
Autor: Misiek
jak zwolni pracownice w ciy?

[...]

a skad bys o to wiedzial?
Ja powiem tak - pracownik powinien umiec walczyc o swoje... A ze czasem sad pracy? Coz, sa pracodawcy i pracodawcy (miedzy innymi wlasnie zwolnienia bezpodstawne, mobbing, przekraczanie praw pracodawcy, nieposzanowanie pracownika itp).

Data: 2011-01-21 10:15:27
Autor: niusy.pl
jak zwolni pracownice w ciy?

Uytkownik "Misiek" <pwr1@o2.pl>

[...]

W sdzie mona wygra albo przegra z braku dowodw a nie stanu faktycznego.

jak zwolni pracownice w ciy?