Data: 2018-11-24 01:43:39 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
jak zwykle, material na flame :) | |
Dnia Fri, 23 Nov 2018 14:07:04 -0800 (PST), sczygiel@gmail.com napisał(a):
https://youtu.be/Q8lVK1N2zhw?t=34 Ale z drugiej strony o czym tu mówić? Pojazd wyprzedzający był na lewym pasie od około 4s (film jest przyspieszony, ale jest zegar) i przyczyną zderzenia było ewidentnie zjechanie na lewy pas bez patrzenia w lusterko. |
|
Data: 2018-11-24 08:20:28 | |
Autor: Cavallino | |
jak zwykle, material na flame :) | |
W dniu 24-11-2018 o 01:43, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Fri, 23 Nov 2018 14:07:04 -0800 (PST), sczygiel@gmail.com napisał(a): No jak to o czym - kapelusze chciałyby możliwości taranowania i braku konieczności patrzenia w lusterko. Cały wątek obok był już o tym. |
|
Data: 2018-11-25 13:14:20 | |
Autor: Janusz | |
jak zwykle, material na flame :) | |
W dniu 2018-11-24 o 08:20, Cavallino pisze:
W dniu 24-11-2018 o 01:43, Tomasz Pyra pisze:Ślepy jesteś albo głupi, tamten wątek jest o skręcaniu w lewo a tu jest ewidentne zajechanie drogi, nagrywający ma obowiązek przy zmianie pasa upewnić się że nikomu drogi nie zajedzie, a ten tu tego nie zrobił. -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2018-11-25 23:12:41 | |
Autor: Cavallino | |
jak zwykle, material na flame :) | |
W dniu 25-11-2018 o 13:14, Janusz pisze:
Ślepy jesteś albo głupiAle z drugiej strony o czym tu mówić? PLONK WARNING Pyskować możesz sobie szczylu kolegom pod budką z piwem.... , tamten wątek jest o skręcaniu w lewo a tu jest ewidentne zajechanie drogi, Jakbyś go śledził, to byś wiedział, że jak dla mnie w OBU sytuacjach jest to zajechanie drogi. |
|
Data: 2018-11-26 12:31:31 | |
Autor: Janusz | |
jak zwykle, material na flame :) | |
W dniu 2018-11-25 o 23:12, Cavallino pisze:
W dniu 25-11-2018 o 13:14, Janusz pisze:Chłopcze jestem starszy od Ciebie, więc kolegów to sobie sam szukaj pod budką. Jeżdżę już od '87 a mógłbym wcześniej ale nie chciało mi się prawa jazdy robić, więc trochę doświadczenia już trochę mam i niejedno na drodze widziałem. Śledzę i widzę że błądzisz. -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2018-11-26 17:19:04 | |
Autor: Cavallino | |
jak zwykle, material na flame :) | |
W dniu 26-11-2018 o 12:31, Janusz pisze:
W dniu 2018-11-25 o 23:12, Cavallino pisze: Wątpię. Nawet jeśli, to szkoda że nie potrafisz dyskutować w stylu odpowiadającym Twojemu wiekowi, tylko wyjeżdżasz z epitetami w pierwszej odpowiedzi..... Jakbyś go śledził, to byś wiedział, że jak dla mnie w OBU sytuacjach jest to zajechanie drogi.Śledzę i widzę że błądzisz. Wolno Ci mieć swoje zdanie. Jak dla mnie wymogi dla CIĘŻSZEJ kategorii zdarzenia, powinny również być WIĘKSZE. Jak ktoś uważa odwrotnie, to ma duży kłopot z logicznym rozumowaniem. |
|
Data: 2018-11-26 19:23:31 | |
Autor: Janusz | |
jak zwykle, material na flame :) | |
W dniu 2018-11-26 o 17:19, Cavallino pisze:
W dniu 26-11-2018 o 12:31, Janusz pisze:Ok, poniosło mnie trochę, przepraszam. Jakie wymogi, podkręć jasność. Jak ktoś uważa odwrotnie, to ma duży kłopot z logicznym rozumowaniem.Nie zapędzaj się tak, wyprzedzanie a skręt w lewo to nie to samo i ma swoje odbicie w kodeksie. -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2018-11-26 22:38:43 | |
Autor: Cavallino | |
jak zwykle, material na flame :) | |
W dniu 26-11-2018 o 19:23, Janusz pisze:
Jakie wymogi, podkręć jasność.Jakbyś go śledził, to byś wiedział, że jak dla mnie w OBU sytuacjach jest to zajechanie drogi.Śledzę i widzę że błądzisz. Żeby wjechać na sąsiedni pas, czyli ustawić się równolegle do wyprzedzającego, z niewielką różnicą prędkości, musisz się upewnić że mu drogi nie zajedziesz. Ale wjechać na sąsiedni pas, w celu skrętu w lewo, ustawiając się prostopadle do wyprzedzającego, z ogromną różnicą prędkości, rzekomo nie musisz nic, nawet nie musisz sprawdzić czy możesz wykonać manewr, możesz mu legalnie wjechać pod koła. To jest jakaś paranoja, w 2 przypadku konsekwencje MUSZĄ być gorsze, nie ma innej możliwości. Świadomy ustawodawca NIE MÓGŁ w ten sposób, celowo spaprać roboty.... Po prostu ktoś źle interpretuje przepisy w przypadku skrętu w lewo.....
Owszem. Zajechanie drogi podczas wyprzedzania, czy zmiany pasa, jest mniej groźne niż podczas skrętu w lewo, więc powinno być traktowane łagodniej. |
|
Data: 2018-11-25 18:12:03 | |
Autor: sczygiel | |
jak zwykle, material na flame :) | |
W dniu sobota, 24 listopada 2018 01:43:46 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
Dnia Fri, 23 Nov 2018 14:07:04 -0800 (PST), sczygiel@gmail.com napisał(a): Zmienil pas na podwojnej ciaglej. Oczekujac od innych stosowania sie do przepisow (zasada ograniczonego zaufania) mozna zalozyc ze jego tam nie powinno wtedy byc. |