jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?

Data: 2020-05-08 04:31:59
Autor: neoniusz
jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
On Thursday, May 7, 2020 at 10:39:51 PM UTC+2, JaceK wrote:
Kart kredytowych jakich banków używacie do doładowania konta Revolut, tak aby nie było opłaty banku za taką operację? Wiem już, że Citi odpada.

Nie spotkalem sie jeszcze z bankiem poza Citi, ktory by pobieral te oplate.

Data: 2020-05-08 05:01:11
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 8 maja 2020 13:32:00 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
> [...]
> Nie spotkalem sie jeszcze z bankiem poza Citi, ktory by pobieral te oplate.

Ale pytanie nie było to, który pobiera, tylko o to, który - z praktyki - nie pobiera.
Bo wątpię, że praktycznie przetestowałeś z każdym bankiem należącym do dopełnienia citka do przestrzeni banków.

jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?