jaka Octavia

Data: 2009-08-31 18:40:42
Autor: Cavallino
jaka Octavia
Użytkownik "Radek" <nby.ciach@o2.ciach.pl> napisał w wiadomości news:h7gu9v$nv3$1inews.gazeta.pl...
Witam
Mam pytanko do znawców Skody - jaką Octavię w dieslu byście polecili

Matchboxa, najlepsze resory ma.
Trzeba tylko na skalę uważać, żeby się do tego diesla zmieściła.

Data: 2009-08-31 19:17:58
Autor: marjan
jaka Octavia
Cavallino pisze:
[...]

E, przesadzasz. W kombi w dizlu praktycznie każdy produkowany rozmiar by się zmieścił. Chociaż fakt - Radek nie napisał czy chce w kombi czy w innej wersji nadwoziowej..

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-09-01 00:41:43
Autor: AL
jaka Octavia
marjan pisze:
Cavallino pisze:
[...]

wazne, by wycieraczka byla z tylu ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-09-01 11:45:15
Autor: kamil
jaka Octavia

"marjan" <klero8.tk9@gmail.com> wrote in message news:h7h0k6$lal$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:
[...]

No i nie wiemy czy w ksenonach i skorze?

Data: 2009-09-11 10:52:35
Autor: kogutek
jaka Octavia
> [...]

Matchboxa, najlepsze resory ma.
Trzeba tylko na skalę uważać, żeby się do tego diesla zmieściła.
Trzeba uważać bo do jakiegoś 1979 roku robili koła na cienkich ośkach do
jeżdżenia po torach, i na grubych do ręcznego napędu. Po 70 na grubych ośkach
nie widziałem. --

jaka Octavia