jaka Octavia

Data: 2009-09-01 00:56:18
Autor: Artur
jaka Octavia

Użytkownik "Radek" <nby.ciach@o2.ciach.pl> napisał w wiadomości news:h7gu9v$nv3$1inews.gazeta.pl...
Mam pytanko do znawców Skody - jaką Octavię w dieslu byście polecili
(..)
chyba nie montuje szyberdachu :)

noooo... to chyba z salonu.
Tylko zastanów się po co Ci diesel jak 95% po mieście.

Pozdro

Data: 2009-09-01 10:19:15
Autor: Robert_J
jaka Octavia
Tylko zastanów się po co Ci diesel jak 95% po mieście.

A to dieslem nie wolno jeździć po mieście? ;-)))

Data: 2009-09-01 08:55:39
Autor: Lopez
jaka Octavia
Robert_J <rob_33@wp.pl> napisał(a):
> Tylko zastanów się po co Ci diesel jak 95% po mieście.

A to dieslem nie wolno jeździć po mieście? ;-)))

Można, można nawet taczką, zreszta wrażanie dość podobne, zwłaszcza w Octavi

--
Pozdro
Lopez

Data: 2009-09-01 11:32:28
Autor: Robert_J
jaka Octavia
Można, można nawet taczką, zreszta wrażanie dość podobne, zwłaszcza w Octavi

Ja jakoś jeżdżę od 4 lat i nie narzekam. Tyle że dla mnie auto to nie świątynia, obiekt marzeń, kultu ani cel życia ;-). A jeśli chodzi Ci o hałas to bez przesady, nie jest źle. Octavia jest zdecydowanie głośna na zewnątrz, to fakt, ale w środku jest jak w każdym dieslu :-).

Data: 2009-09-01 15:13:04
Autor: Maverick
jaka Octavia
Robert_J pisze:
[...]

Raczej chodzi o powolne nagrzewanie sie wnetrza w zimie i duzo wieksze spalanie na krotkich trasach.

--
Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl

Data: 2009-09-01 15:29:14
Autor: Roman
jaka Octavia
Użytkownik "Maverick" :
[...]

duzo wieksze od czego? od cieplego diesla? bo na pewno nie od benzynowcow

Data: 2009-09-01 17:00:58
Autor: Maverick
jaka Octavia
Roman pisze:
Użytkownik "Maverick" :
[...]

Diesel ma wieksza mase (blok silnika) oraz wieksza sprawnosc - wiec wnetrze w 90% przypadkow bedzie sie wolniej nagrzewac.

--
Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl

Data: 2009-09-02 08:39:38
Autor: Robert_J
jaka Octavia
Raczej chodzi o powolne nagrzewanie sie wnetrza w zimie

Że co??? To musiałeś jeździć popsutą :-). Nie wiem jak w I, ale II nagrzewa się w środku bardzo szybko. Oczywiście mówię o nagrzewaniu wnętrza, a nie samego silnika. W mojej zimą ciepło robi się po 2-3 km. Nie gorąco, ale z nawiewów leci wyraźnie ciepłe powietrze. MZ to auto nagrzewa się dużo szybciej niż moje poprzednie benzynowe...

duzo wieksze spalanie na krotkich trasach.

Czyli ile? Bo moja na krótkich pali jakieś 6-6,3. średnie spalanie do tej wartości spada już po kilku minutach jazdy, tyle że jeżdżę z głową, a nie po ułańsku ;-))).

jaka Octavia