jaka atramentówka 3w1 do biura

Data: 2014-06-22 14:48:17
Autor: dddddddd
jaka atramentówka 3w1 do biura
Witam,
Jaką drukarkę 3w1 polecicie do sklepu (drukowanie codziennie ale nie jakoś dużo, tylko tekst)
Moje wymagania:
1) możliwie największa prędkość druku w odcieniach szarości
2) praca w sieci LAN (ale w sumie mogę podpiąć ją do głównego komputera i z niego udostępnić więc nie jest to konieczność)
3) skaner bez podajnika (używany sporadycznie)
4) tania w eksploatacji (tanie zamienniki tuszu)

Łukasz

Data: 2014-06-22 21:28:56
Autor: Big Jack
jaka atramentwka 3w1 do biura
W wiadomoci
*dddddddd* napisa(-a):

Witam,
Jak drukark 3w1 polecicie do sklepu (drukowanie codziennie ale nie
jako duo, tylko tekst)
Moje wymagania:
1) moliwie najwiksza prdko druku w odcieniach szaroci
2) praca w sieci LAN (ale w sumie mog podpi j do gwnego
komputera i z niego udostpni wic nie jest to konieczno)
3) skaner bez podajnika (uywany sporadycznie)
4) tania w eksploatacji (tanie zamienniki tuszu)

Nie lepiej zainteresowa si _laserowym_ urzdzeniem wielofunkcyjnym, zwaszcza e ma by tanie w eksploatacji?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2014-06-22 22:10:00
Autor: maX

Użytkownik "dddddddd" <fejk@email.com> napisał w wiadomości news:lo6jak$7ko$1dont-email.me...
[...]

Więc zamiast atramentówki lepszy byłby laser.

2) praca w sieci LAN (ale w sumie mogę podpiąć ją do głównego komputera i z niego udostępnić więc nie jest to konieczność)

Nawet drukarki za 300 zł mają obecnie wi-fi.

Data: 2014-06-23 12:22:48
Autor: 666
jaka atramentówka 3w1 do biura
Są bardzo szybkie atramentówki (jakaś nowa technologia, chyba brak ruchomej głowicy, drukowanie przez całą szerokość kartki?).
Ale po co, to nie do końca wiem.
Może mniejsze zużycie energii, jednak laser to kiedyś potrzebował ze 2 kilowaty (chwilowo), a teraz też kilkaset watów energii ciągnie przez co najmniej przez kilka-kilkanaście sekund.
Lub praca w zamkniętym pomieszczeniu (ozon).
Albo rzeczywiście odcienie szarości lepsze (więcej poziomów, płynniejsze przejścia), niż przy laserze.
Mnie w druku atramentowym przeszkadza wrażliwość na wilgoć i wodę (rozmazywanie na mokro).
No i oczywiście zatykanie się tego g... .
Potrzebny lepszy papier (akurat w Polsce jest szczęśliwie PolJet niedrogi, np. w Makro Cash zdarzają sie promocje po ok. 11 zł brutto).

-- -- -
1) możliwie największa prędkość druku w odcieniach szarości

Data: 2014-06-22 23:12:18
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 22-06-2014 14:48, dddddddd pisze:
Jaką drukarkę 3w1 polecicie do sklepu (drukowanie codziennie ale nie
jakoś dużo, tylko tekst)
Moje wymagania:
1) możliwie największa prędkość druku w odcieniach szarości

Coś za coś. Szybki atrament do biura? To nie może być tanie.

2) praca w sieci LAN (ale w sumie mogę podpiąć ją do głównego komputera
i z niego udostępnić więc nie jest to konieczność)

Router daleko?

4) tania w eksploatacji (tanie zamienniki tuszu)

Mam dwie drukarki (3 w 1) Epsona.
9 letnią "Stylus Photo" i 2 letnią "Stylus" (Wi-Fi).
Jak kupiłem nową, to stara została zapomniana. Ale niedawno znalazłem na allegro tanie (2 zł/toner) zamienniki, więc kupiłem do niej 10 sztuk (4 czarne i po 2 "kolory"). Zamontowałem i po trzykrotnym czyszczeniu głowicy i kilkunastu wydrukach (w tym 2 zdjęcia A4 na papierze fotograficznym glossy premium) działa zupełnie prawidłowo, choć kolory na oryginałach z pewnością są lepsze.
Powtórzę: 9-letnia drukarka po długim postoju. Nawet oprogramowanie udało mi się poprawnie zainstalować na Win8, więc skaner też działa. Podłączona do routera kablem USB.
Nowsza leci na Wi-Fi. I jeszcze na oryginalnych, fabrycznych tonerach, choć do niej też wziąłem te zamienniki (2 czarne i po 1 kolorze, bo wcześniej nie miałem do czynienia z tym producentem – niby koreańskim, więc wolałem nie ryzykować większego zakupu, czego teraz żałuję, bo tonery do nowszej kosztowały mnie 2,5 zł/szt.)

Tak że ja bym polecił Epsona. Za ok. 400 zł kupisz taką na Wi-Fi, eksploatacja będzie tania, ale nie wiem czy szybkość wydruku Cię zadowoli – musiałbyś sprawdzić w parametrach i porównać do jakiejś typowo biurowej drukarki.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-07-02 11:40:46
Autor: Poldek
ZakonSpirowany wrote:
[...]

Do małego biura mam Epson L110. Szybko drukuje tekst cz-b i jest tania w eksploatacji, ponieważ zamiast drogich kartridżów z tuszem są tam zbiorniki na tusz. Zbiorniki mają dużą pojemność (wielokrotnie większą niż pojemność w kartridżach) i tusz w buteleczkach jest tani. Akurat L110 to jest sama drukarka, ale jest też wersja ze skanerem tylko nie pamiętam jaki ma symbol.
Jak jest potrzeba, to ta drukarka potrafi też pięknie wydrukować w kolorze. Zarówno prezentacje, jak też i zdjęcia (na papierze foto). Chociaż oficjalnie to nie jest drukarka foto i nie ma 6 zbiorników, tylko 4, to zdjęcia drukowane w najwyższym ustawieniu na papierze foto wyglądają super. A na co dzień do szybkiego drukowania tekstu doskonale się sprawdza i nie pobiera 1000W, czy 2000W przy rozruchu (jak laser). Ta drukarka nie ma WiFi, ani LAN, tylko USB. U mnie jest podłączona do NAS-a, który posiada funkcję printserwera i funkcjonuje jako drukarka sieciowa.

Data: 2014-06-23 10:09:18
Autor: BartekK
W dniu 2014-06-22 14:48, dddddddd pisze:
Witam,
Jaką drukarkę 3w1 polecicie do sklepu (drukowanie codziennie ale nie
jakoś dużo, tylko tekst)
Laserową.

Moje wymagania:
1) możliwie największa prędkość druku w odcieniach szarości
Laser wygrywa zdecydowanie
2) praca w sieci LAN
W laserowych jest to dużo popularniejsza opcja

3) skaner bez podajnika (używany sporadycznie)
4) tania w eksploatacji (tanie zamienniki tuszu)
To tylko jakiś laser, w przeliczeniu na zł/1000stron (a nie na jeden tusz)

Data: 2014-06-23 11:14:00
Autor: Chris
jaka atramentówka 3w1 do biura
dddddddd nabazgrał(a):

[...]

Lepszy laser ale jak ma być atrament to szukaj czegoś z Canona.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-06-23 12:46:15
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 23-06-2014 11:14, Chris pisze:
jak ma być atrament to szukaj czegoś z Canona.

Gdyż?
Jak kupowałem swoją (dekadę temu), to brat też postanowił sobie kupić. Ja wybrałem Epsona (RX520) i do dziś działa jak należy, a on od początku miał problemy z wydrukami foto (choć ten jego Canon był trochę droższy).
Nigdy więcej HP, nigdy Lexmark (przynajmniej z tych tańszych), ale i Canona bym nie ryzykował.
Jeśli już, to jakiś Brother, bo ludzie chwalą:
http://www.brother.pl/g3.cfm/s_page/73180/s_level/29260

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-23 13:20:11
Autor: Chris
jaka atramentówka 3w1 do biura
ZakonSpirowany nabazgrał(a):

W dniu 23-06-2014 11:14, Chris pisze:
jak ma być atrament to szukaj czegoś z Canona.
Gdyż?

poniekąd ..

[...]

A ja Epsona, bardzo dużo zwrotów na uszkodzone głowice (jakoś tuszy).

Jeśli już, to jakiś Brother, bo ludzie chwalą:
http://www.brother.pl/g3.cfm/s_page/73180/s_level/29260

Podobno fajne ale nie ma z nimi doświadczenia.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-07-02 11:42:36
Autor: Poldek
Chris wrote:
[...]

Stosowanie nieoryginalnych wkładów wiąże się z ryzykiem zatkania głowicy :-(

Data: 2014-07-02 13:49:45
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 02-07-2014 11:42, Poldek pisze:
Chris wrote:
A ja Epsona, bardzo dużo zwrotów na uszkodzone głowice (jakoś tuszy).

Stosowanie nieoryginalnych wkładów wiąże się z ryzykiem zatkania głowicy
:-(

Pisałem: mój pierwszy Epson ma już 9 lat. Tylko raz kupiłem do niej oryginały. Później zamienniki. Różne, od najtańszych po przyzwoite ActiveJet. Ostatnie 2 lata stała nieużywana (czarny pełny, ale kolory się skończyły, a kupiłem nową). Kupiłem niedawno tanie zamienniki "KPT", włożyłem i po trzykrotnym czyszczeniu głowicy i kilkunastu wydrukach drukuje jak nowa (w tym zdjęcia A4 na papierze Kodak premium glossy). Problem?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-07-02 20:36:51
Autor: miab
W dniu 2014-07-02 11:42, Poldek pisze:
Chris wrote:
[...]

Bynajmniej jak to mówią.
Epsony lubieją mieć podawany na stałe tusz. Do tego, po zapowietrzeniu potrzebują paru cykli(czyli parunastu procent tuszu) czyszczenia.
Rozwiązaniem jest albo CISS albo dolewanie przed końcem i wtedy są nie do zajechania, a modele photo do tego przy bardzo wysokiej jakości wydruku.
Przy stosowaniu zamienników można zejść ~50 krotnie z kosztem tuszów (część "Labów" produkujące fotki tak pracuje).
Sam Epson to odkrył (że ludzie jadą na CISS-ach) i dla dawnego RWPG (bo tu szczególnie ostro jadą wypuścił specjalne (droższe) modele z CISS i butlami(z ~10 razy tańszym tuszem), żeby choć część zarobku odzyskać.

miab

miab

Data: 2014-06-23 14:36:18
Autor: xantiros
[...]

Tani w eksploatacji jest jakiś Brother, refile czy tusze w śmiesznych cenach ja za komplet tuszy (CMY + czarny) płacę około 15-20zł na około 400-500 kartek zwykłego drukowania. Fajny kombajn z wifi kupisz już za 500zł.

Data: 2014-06-23 20:02:47
Autor: jg
jaka atramentówka 3w1 do biura
Dnia Sun, 22 Jun 2014 14:48:17 +0200, dddddddd napisa(a):

Witam,
Jak drukark 3w1 polecicie do sklepu (drukowanie codziennie ale nie jako duo, tylko tekst)

laserowe brothery maja calkiem przyjemny soft, np. skanowanie do roznych
kompow z poziomu panelu urzadzenia i takie tam...

--
jg

Data: 2014-06-24 19:33:06
Autor: krzysiek17a
jaka atramentwka 3w1 do biura
kupilem HP 1510 za 170 zl

fajnie drukuje i skanuje

tusz czarny 4 ml na 200 stron

Data: 2014-06-25 09:30:39
Autor: ZakonSpirowany
jaka atramentówka 3w1 do biura
W dniu 25-06-2014 04:33, krzysiek17a@gmail.com pisze:
kupilem HP 1510 za 170 zl

No i po co dupę grupie zawracałeś? Naprawdę taka bieda w sklepie?
350 zł nie szło znaleźć? 200 dołożyć?

Kupiłeś najgorsze co mogłeś. Na szybko, pierwsze z brzegu:

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-25 11:04:29
Autor: Chris
W dniu 2014-06-25 09:30, ZakonSpirowany pisze:
> [...]

 > papier (1) | oczekiwanie na wydruk (1)
 > | niska rozdzielczość druku (1) | mała szybkość drukowania (1) |

na plus ... była tania jak z biedronki :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-06-25 12:01:13
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 25-06-2014 11:04, Chris pisze:
na plus ... była tania jak z biedronki

Hehe:
> Urządzenie 3w1 HP 1050A w Biedronce jest sprzedawane od 05.08.2013r.
> i kosztuje 139zł. Od 16.08.2013r w ofercie pojawi się również tusz
> HP. Tusz HP 301   3 ml cena niecałe 50zł, tusz HP 650   6,5 ml cena
> niecałe 35zł. Od 19.08.2013r dostępny będzie papier A4 500kartek za
> niecałe 10zł.

No cóż.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-25 17:08:48
Autor: 666
jaka atramentówka 3w1 do biura
Ile wychodzi za litr ???
333x50=16700 zł/litr
No nieźle ;-))

-- -- -
3 ml cena niecałe 50zł

Data: 2014-06-25 11:04:17
Autor: krzysiek17a
jaka atramentwka 3w1 do biura
HP DeskJet 1510

skaner calkiem niezly

http://harier22.republika.pl/zdjecie001-1996.jpg

http://harier22.republika.pl/zdjecie002-1996.jpg

podejrzewam ze drukowanie bedzie drogie

3 ml / 200 stron / 40 zl

drukuje tylko w czarnym

ale mam tez druga drukarke HP LaserJet P1005

1500 stron / 100 zl

nie wiem co mnie podkusilo z ta nowa drukarka

chyba mania zakupow

:)

Data: 2014-06-25 20:17:09
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 25-06-2014 20:04, krzysiek17a@gmail.com pisze:
[...]

Mąż wie, że pisujesz na Usenety z jego konta?

--

jaka atramentówka 3w1 do biura