jaka atramentówka 3w1 do biura

Data: 2014-06-23 11:14:00
Autor: Chris
jaka atramentówka 3w1 do biura
dddddddd nabazgrał(a):

Witam,
Jaką drukarkę 3w1 polecicie do sklepu (drukowanie codziennie ale nie jakoś dużo, tylko tekst)
Moje wymagania:
1) możliwie największa prędkość druku w odcieniach szarości
2) praca w sieci LAN (ale w sumie mogę podpiąć ją do głównego komputera i z niego udostępnić więc nie jest to konieczność)
3) skaner bez podajnika (używany sporadycznie)
4) tania w eksploatacji (tanie zamienniki tuszu)

Lepszy laser ale jak ma być atrament to szukaj czegoś z Canona.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-06-23 12:46:15
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 23-06-2014 11:14, Chris pisze:
jak ma być atrament to szukaj czegoś z Canona.

Gdyż?
Jak kupowałem swoją (dekadę temu), to brat też postanowił sobie kupić. Ja wybrałem Epsona (RX520) i do dziś działa jak należy, a on od początku miał problemy z wydrukami foto (choć ten jego Canon był trochę droższy).
Nigdy więcej HP, nigdy Lexmark (przynajmniej z tych tańszych), ale i Canona bym nie ryzykował.
Jeśli już, to jakiś Brother, bo ludzie chwalą:
http://www.brother.pl/g3.cfm/s_page/73180/s_level/29260

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-23 13:20:11
Autor: Chris
jaka atramentówka 3w1 do biura
ZakonSpirowany nabazgrał(a):

W dniu 23-06-2014 11:14, Chris pisze:
jak ma być atrament to szukaj czegoś z Canona.
Gdyż?

poniekąd ..

[...]

A ja Epsona, bardzo dużo zwrotów na uszkodzone głowice (jakoś tuszy).

Jeśli już, to jakiś Brother, bo ludzie chwalą:
http://www.brother.pl/g3.cfm/s_page/73180/s_level/29260

Podobno fajne ale nie ma z nimi doświadczenia.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-07-02 11:42:36
Autor: Poldek
Chris wrote:
[...]

Stosowanie nieoryginalnych wkładów wiąże się z ryzykiem zatkania głowicy :-(

Data: 2014-07-02 13:49:45
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 02-07-2014 11:42, Poldek pisze:
Chris wrote:
A ja Epsona, bardzo dużo zwrotów na uszkodzone głowice (jakoś tuszy).

Stosowanie nieoryginalnych wkładów wiąże się z ryzykiem zatkania głowicy
:-(

Pisałem: mój pierwszy Epson ma już 9 lat. Tylko raz kupiłem do niej oryginały. Później zamienniki. Różne, od najtańszych po przyzwoite ActiveJet. Ostatnie 2 lata stała nieużywana (czarny pełny, ale kolory się skończyły, a kupiłem nową). Kupiłem niedawno tanie zamienniki "KPT", włożyłem i po trzykrotnym czyszczeniu głowicy i kilkunastu wydrukach drukuje jak nowa (w tym zdjęcia A4 na papierze Kodak premium glossy). Problem?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-07-02 20:36:51
Autor: miab
W dniu 2014-07-02 11:42, Poldek pisze:
Chris wrote:
[...]

Bynajmniej jak to mówią.
Epsony lubieją mieć podawany na stałe tusz. Do tego, po zapowietrzeniu potrzebują paru cykli(czyli parunastu procent tuszu) czyszczenia.
Rozwiązaniem jest albo CISS albo dolewanie przed końcem i wtedy są nie do zajechania, a modele photo do tego przy bardzo wysokiej jakości wydruku.
Przy stosowaniu zamienników można zejść ~50 krotnie z kosztem tuszów (część "Labów" produkujące fotki tak pracuje).
Sam Epson to odkrył (że ludzie jadą na CISS-ach) i dla dawnego RWPG (bo tu szczególnie ostro jadą wypuścił specjalne (droższe) modele z CISS i butlami(z ~10 razy tańszym tuszem), żeby choć część zarobku odzyskać.

miab

miab

Data: 2014-07-05 01:57:08
Autor: Smok Eustachy
[...]