jaka blokada z alarmem?

Data: 2012-03-15 20:05:42
Autor: subcom
jaka blokada z alarmem?
Przeczytałem chyba już wszystkie wątki na wszystkich forach na ten temat i
jestem zakręcony jak słoik dżemu. Naoglądałem się XEN i ABUSÓW i dalej nie wiem.

Często spotyka się z opiniami, że głośnik wystarczy zakleić gumą do żucia i
już nic nie słychać. Na jakimś forum ktoś napisał, że zamówił bodajże XENĘ
XX-10 i ona głośnik ma od strony tarczy hamulca więc bezpiecznie. A
ostatecznie dobił mnie sprzedawca z Allegro, który na pytanie o dostęp do
głośnika napisał, że alarm jest nie przeciw_złodziejowy tylko żeby nie
zapomnieć, że ma się blokadę na kole ??? 120dB, żeby nie zapomnieć???
Rozumiem, że silnik jest już włączony i cichy sygnał by nie wystarczył, ale
chyba jednak nie po to tam ta 120dB syrena jest. Choć właściwie zapytałem o
Abusa - producent nie podaje głośności swojego alarmu. Wiem, zdeterminowanego złodzieja nie zatrzyma absolutnie nic, ale czymś życie
utrudnić mu trzeba a nuż się zniechęci. Którą z blokad z alarmem proponujecie
i dlaczego. Mile widziane odpowiedzi faktycznych użytkowników.

pozdr.

subcom

Data: 2012-03-16 01:09:35
Autor: Drzewo
jaka blokada z alarmem?
Bez roznicy - podobnie jak w aucie. Jesli widzi blokade to pojdzie tam, gdzie jej nie ma. Jesli ma ukrasc to i tak ukradnie.

--
Drzewo
www.moto-opinie.info - opinie na temat opon, kaskow, kurtek i akcesoriow dla motocylisty

Data: 2012-03-16 09:31:33
Autor: Hinek
jaka blokada z alarmem?
Użytkownik "subcom" <marines.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

ostatecznie dobił mnie sprzedawca z Allegro, który na pytanie o dostęp do
głośnika napisał, że alarm jest nie przeciw_złodziejowy tylko żeby nie
zapomnieć, że ma się blokadę na kole ???

Tak właśnie jest. Dźwięk jest po to żebyś nie odwalił malowniczego
orła i nie pogiął tarczy. Dla złodzieja jest to bez znaczenia.

--
Hinek

Data: 2012-03-26 04:36:35
Autor: Atlobek
jaka blokada z alarmem?
ja mam xene i faktycznie moge zaslonic reka glosnik i nic nie slychac.
ten alarm jest bardziej nie na zlodzieja tylko dzieciaki  i pseudo
fanow chcacych sie pobawic motocyklem (posiedziec itp). poza tym
wlasnie przypomina o sobie i nie walniesz orla przez kierownice.
dodatkowo mam alarm patrol pod siodlem gdzies i jak juz to raczej to
odstraszy zlodzieja. no i lancuch. chocbys mial milion blokat to jak
ktos chce to podjedzie z przyczepa, zaladuje sprzet na nia i odjedzie.
wiec uwazam ze lancuch to podstawa

pzdr

   Atlobek W-wa FAZER 600 '02
 www.bikepics.com/members/atlobek