jaka blokada z alarmem?

Data: 2012-03-26 04:36:35
Autor: Atlobek
jaka blokada z alarmem?
ja mam xene i faktycznie moge zaslonic reka glosnik i nic nie slychac.
ten alarm jest bardziej nie na zlodzieja tylko dzieciaki  i pseudo
fanow chcacych sie pobawic motocyklem (posiedziec itp). poza tym
wlasnie przypomina o sobie i nie walniesz orla przez kierownice.
dodatkowo mam alarm patrol pod siodlem gdzies i jak juz to raczej to
odstraszy zlodzieja. no i lancuch. chocbys mial milion blokat to jak
ktos chce to podjedzie z przyczepa, zaladuje sprzet na nia i odjedzie.
wiec uwazam ze lancuch to podstawa

pzdr

   Atlobek W-wa FAZER 600 '02
 www.bikepics.com/members/atlobek