jaka detka

Data: 2009-11-16 20:54:05
Autor: Titus Atomicus
jaka detka
Witam,
I kolejne pytanie:
Jest sobie opona 1.6", rower trekkingowy, z reguly uzytkowany z ciezkimi i bardzo ciezkimi bagazami.
Chcialbym kupic detki. Zawsze szedlem do sklepu, mowilem, jakie mam opony a sprzedawca podawal mi detki.
Teraz chcialem kupowac swiadomie.
A wiec - opony 1.6, a detki sa w rozmiarze 1,25-1.7 i 1.5-2.25.
Obydwie sie lapia, ale ktora wybrac?
TA

Data: 2009-11-16 21:40:00
Autor: szaman
jaka detka
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::

A wiec - opony 1.6, a detki sa w rozmiarze 1,25-1.7 i 1.5-2.25.
Obydwie sie lapia, ale ktora wybrac?
TA

tańsz±?
na chłopski rozum szersza będzie bardziej toporna (a nuż nieco grubsza?)

sz

Data: 2009-11-16 22:08:50
Autor: Titus Atomicus
jaka detka
In article <hdsdb2$59e$1@news.onet.pl>, szaman <piekar22@op.pl> wrote:

> [...]

> A wiec - opony 1.6, a detki sa w rozmiarze 1,25-1.7 i 1.5-2.25.

tańsz±?

Trudna sprawa - sa w identycznej cenie.

na chłopski rozum szersza będzie bardziej toporna (a nuż nieco grubsza?)

Na chlopski rozum, to ta szersza bedzie troche ciezsza. I trudniej sie ja bedzie zakladalo.
Tylko, czy ja bedzie mozna porzadnie podpompowac?
TA

Data: 2009-11-17 12:49:52
Autor: live_evil
jaka detka
Na chlopski rozum, to ta szersza bedzie troche ciezsza. I trudniej sie ja bedzie zakladalo.
Tylko, czy ja bedzie mozna porzadnie podpompowac?
TA

Daj szersz± dętkę - cieńsza, aby osi±gn±ć szeroko¶ć opony musi się najpierw odrobinę rozci±gn±ć, co podowuje, że ostatecznie ¶cianki dętki s± cieńsze.

--
live_evil

Data: 2009-11-17 11:56:02
Autor: Jan Srzednicki
jaka detka
On 2009-11-17, live_evil wrote:
Na chlopski rozum, to ta szersza bedzie troche ciezsza. I trudniej sie ja bedzie zakladalo.
Tylko, czy ja bedzie mozna porzadnie podpompowac?
TA

Daj szerszą dętkę - cieńsza, aby osiągnąć szerokość opony musi się najpierw odrobinę rozciągnąć, co podowuje, że ostatecznie ścianki dętki są cieńsze.

Och, jejku. Ale cieńsza będzie lżejsza. A szersza cięższa. Co wybrać?
Sam nie wiem. O jejku.

A może założyć na nią pończochę? Czy to poprawi właściwości trakcyjne?

Czy jest różnica, czy dętka toczy się napisami do przodu czy do tyłu? O
jejku.

A da się włożyć dwie dętki do jednej opony? Wtedy, jak się jedna
przebije, to druga przejmie jej rolę. Tylko nie mam w obręczu drugiego
otworu na wentyl. Co zrobić, pomóżcie! Może wziąć wiertarkę i
przewiercić? Czy wiertarką można wiercić? O jejku, ale nie mam
wiertarki. Jaką wiertarkę kupić? Gdzie w Warszawie są sklepy z
wiertarkami? Jaki sklep z wiertarkami polecacie? Od razu zastrzegam, ĹĽe
nie interesujÄ… mnie sklepy, ktĂłre majÄ… wiertarki, szlifierki i frezarki,
interesujÄ… mnie specjalizowane sklepy z wiertarkami, bo tylko one mi
zaoferują wystarczającą jakość usług. O jejku, a jak poznać jakość usług
w sklepie z wiertarkami? Nie znam siÄ™ na tym. MoĹĽe ktoĹ› z grupy ze mnÄ…
pójdzie kupić mi wiertarkę?

Data: 2009-11-17 13:10:06
Autor: Coaster
jaka detka
Jan Srzednicki wrote:
[...]
A da się włożyć dwie dętki do jednej opony? Wtedy, jak się jedna
przebije, to druga przejmie jej rolÄ™.  [...]

Ciekawy pomysl, warto sprawdzic.

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

Data: 2009-11-17 12:12:09
Autor: Jan Srzednicki
jaka detka
On 2009-11-17, Coaster wrote:
Jan Srzednicki wrote:
[...]
A da się włożyć dwie dętki do jednej opony? Wtedy, jak się jedna
przebije, to druga przejmie jej rolÄ™.  [...]

Ciekawy pomysl, warto sprawdzic.

Hrhrhr.

Widzę rozwinięcie tej idei - dętki dwukomorowe. I, ciągnąc temat, mogą
się potem pojawić dętki dwukomorowe sprytnie pompowane jednym wentylem
(jak Solo Air w RS). Jakieś dalsze pomysły? :)

Data: 2009-11-17 11:24:35
Autor: Rowerex
jaka detka
On 17 Lis, 13:12, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2009-11-17, Coaster wrote:
> Jan Srzednicki wrote:
> [...]

> Ciekawy pomysl, warto sprawdzic.

Hrhrhr.

Widzę rozwinięcie tej idei - dętki dwukomorowe. I, ci±gn±c temat, mog±
się potem pojawić dętki dwukomorowe sprytnie pompowane jednym wentylem
(jak Solo Air w RS). Jakie¶ dalsze pomysły? :)

No ale Solo Air, to jednak krok wstecz w stosunku do dwuwentylowych
dętek DualAir. Można by jeszcze w dętkach umie¶cić sprężyny stalowe i
dodać tłumienie olejowe, wtedy ewentualna utrata powietrza będzie
całkowicie niegroĽna ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-11-17 13:28:26
Autor: Coaster
jaka detka
On 2009-11-17, Coaster wrote:
Jan Srzednicki wrote:
[...]
[...]

W przypadku wielokomorowych trzeba po uszkodzeniu wymienic cala detke (jak ze 'zintegrowanym' tuszem do drukarki) a w przypadku dwoch tylko jedna z nich ;-)

Jakieś dalsze pomysły? :)

W dziedzinie opon samochodowych wciaz eksperymentuja z oponami 'lamelowymi' - bezdetkowymi i bezpowietrznymi ;-)

Data: 2009-11-17 19:05:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jaka detka
Jan Srzednicki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
Och, jejku.

10/10! ;-D ROTFL wieczorny :-D

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2009-11-17 01:33:59
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
jaka detka
On Nov 16, 7:54 pm, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Znowu temat z dupy  ://

Moze jeszcze zapytaj jakiego koloru? I ile gram talku nasypac?

wybierz ta mniej zakurzona i przestan zadawac glupie pytania.

"Witajcie, potrzebuje dokrecic srube z sila 60 Nm. W sklepie sa dwa
klucze, jeden ma zakres 8-80 Nm, a drugi 30-120 Nm, ktory wybrac?"

Data: 2009-11-17 11:09:40
Autor: Titus Atomicus
jaka detka
In article <3e3581d5-142e-4ab2-a2b2-5287e86973e5@n35g2000yqm.googlegroups.com>,
 "frank.castle0407@googlemail.com" <frank.castle0407@googlemail.com>  wrote:

> [...]

Moze jeszcze zapytaj jakiego koloru? I ile gram talku nasypac?

wybierz ta mniej zakurzona i przestan zadawac glupie pytania.

Och, temat nie jest glupi, a przynajmniej nie glupszy niz 90 tematow tu poruszanych.
Po prostu nigdy sie nad tym nie zastanawiales.
Nie marudz.

Co mnie na przyklad obchodzi, ze ty potrzebujesz zgrabnego miesczczucha?
Idze sobie do sklepu i kup.  A na poczatek wez sobie jakies lekcje dobrego wychowania. Bo to nie twoj pierwszy post ocierajacy sie o chamstwo (pozwolilem sobie sprawdzic).

TA

Data: 2009-11-17 02:15:25
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
jaka detka
On Nov 17, 10:09 am, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article
<3e3581d5-142e-4ab2-a2b2-5287e8697...@n35g2000yqm.googlegroups.com>,
 "frank.castle0...@googlemail.com" <frank.castle0...@googlemail.com>

 wrote:
> [...]

Idze sobie do sklepu i kup.
A na poczatek wez sobie jakies lekcje
dobrego wychowania. Bo to nie twoj pierwszy post ocierajacy sie o

Oczywiscie, ze nie pierwszy :) W koncu jakos sobie umilam czas w
pracy. Ale pytania typu "jaka detke" pojawiaja sie rzadko, mniej
wiecej raz na dwa miesiace i sa moim zdaniem pozbawione sensu. Sa
robieniem zagadnienia z kwestii ktora zagadnieniem nie jest. Byc moze
uwazasz, ze temat jest wart zastanowienia, a moim zdaniem detka ktora
"obsluguje" dana szerokosc opony jest rowna innej detce "obslugujacej"
ta sama szerokosc opony. Teoryzowanie, ze moze bedzie za gruba i
bedzie problem z ulozeniem moze i nie jest glupi - jest DEBILNY :)

Marcepan

Data: 2009-11-17 11:50:08
Autor: Titus Atomicus
jaka detka
In article <45addb0a-549b-4a76-ab6e-a778f54982d3@a32g2000yqm.googlegroups.com>,
[...]

Mhm. Byc moze. Masz prawo miec wlasne zdanie.

W kazdym razie PLONK za caloksztalt.

TA

Data: 2009-11-17 22:35:08
Autor: szaman
jaka detka
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::

W kazdym razie PLONK za caloksztalt.

TA

W ostatnim tygodniu splonkowałe¶ 5? 10? 25 osób:P ?

Jaaazda!

Smutny taki jednoosobowy precel:P

sz

Data: 2009-11-18 00:08:21
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jaka detka
szaman bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
W ostatnim tygodniu splonkowałe¶ 5? 10? 25 osób:P ?

Jaaazda!

Smutny taki jednoosobowy precel:P

Ty nie podskakuj, bo też się do PLONKownicy dostaniesz, szaman!

Data: 2009-11-18 01:55:50
Autor: Titus Atomicus
jaka detka
In article <hdv4ud$bj6$1@news.onet.pl>, szaman <piekar22@op.pl> wrote:

> [...]

> W kazdym razie PLONK za caloksztalt.

W ostatnim tygodniu splonkowałe¶ 5? 10? 25 osób:P ?

A dlaczego cie to interesuje?
Na tej grupie? Moze z 7.

Smutny taki jednoosobowy precel:P

No co ty, jakos jeszcze nie zauwazylem spadku ruchu...

TA

jaka detka