jaka detka

Data: 2009-11-16 21:40:00
Autor: szaman
jaka detka
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::

A wiec - opony 1.6, a detki sa w rozmiarze 1,25-1.7 i 1.5-2.25.
Obydwie sie lapia, ale ktora wybrac?
TA

tańsz±?
na chłopski rozum szersza będzie bardziej toporna (a nuż nieco grubsza?)

sz

Data: 2009-11-16 22:08:50
Autor: Titus Atomicus
jaka detka
In article <hdsdb2$59e$1@news.onet.pl>, szaman <piekar22@op.pl> wrote:

> [...]

> A wiec - opony 1.6, a detki sa w rozmiarze 1,25-1.7 i 1.5-2.25.

tańsz±?

Trudna sprawa - sa w identycznej cenie.

na chłopski rozum szersza będzie bardziej toporna (a nuż nieco grubsza?)

Na chlopski rozum, to ta szersza bedzie troche ciezsza. I trudniej sie ja bedzie zakladalo.
Tylko, czy ja bedzie mozna porzadnie podpompowac?
TA

Data: 2009-11-17 12:49:52
Autor: live_evil
jaka detka
Na chlopski rozum, to ta szersza bedzie troche ciezsza. I trudniej sie ja bedzie zakladalo.
Tylko, czy ja bedzie mozna porzadnie podpompowac?
TA

Daj szersz± dętkę - cieńsza, aby osi±gn±ć szeroko¶ć opony musi się najpierw odrobinę rozci±gn±ć, co podowuje, że ostatecznie ¶cianki dętki s± cieńsze.

--
live_evil

Data: 2009-11-17 11:56:02
Autor: Jan Srzednicki
jaka detka
On 2009-11-17, live_evil wrote:
Na chlopski rozum, to ta szersza bedzie troche ciezsza. I trudniej sie ja bedzie zakladalo.
Tylko, czy ja bedzie mozna porzadnie podpompowac?
TA

Daj szerszą dętkę - cieńsza, aby osiągnąć szerokość opony musi się najpierw odrobinę rozciągnąć, co podowuje, że ostatecznie ścianki dętki są cieńsze.

Och, jejku. Ale cieńsza będzie lżejsza. A szersza cięższa. Co wybrać?
Sam nie wiem. O jejku.

A może założyć na nią pończochę? Czy to poprawi właściwości trakcyjne?

Czy jest różnica, czy dętka toczy się napisami do przodu czy do tyłu? O
jejku.

A da się włożyć dwie dętki do jednej opony? Wtedy, jak się jedna
przebije, to druga przejmie jej rolę. Tylko nie mam w obręczu drugiego
otworu na wentyl. Co zrobić, pomóżcie! Może wziąć wiertarkę i
przewiercić? Czy wiertarką można wiercić? O jejku, ale nie mam
wiertarki. Jaką wiertarkę kupić? Gdzie w Warszawie są sklepy z
wiertarkami? Jaki sklep z wiertarkami polecacie? Od razu zastrzegam, ĹĽe
nie interesujÄ… mnie sklepy, ktĂłre majÄ… wiertarki, szlifierki i frezarki,
interesujÄ… mnie specjalizowane sklepy z wiertarkami, bo tylko one mi
zaoferują wystarczającą jakość usług. O jejku, a jak poznać jakość usług
w sklepie z wiertarkami? Nie znam siÄ™ na tym. MoĹĽe ktoĹ› z grupy ze mnÄ…
pójdzie kupić mi wiertarkę?

Data: 2009-11-17 13:10:06
Autor: Coaster
jaka detka
Jan Srzednicki wrote:
[...]
A da się włożyć dwie dętki do jednej opony? Wtedy, jak się jedna
przebije, to druga przejmie jej rolÄ™.  [...]

Ciekawy pomysl, warto sprawdzic.

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

Data: 2009-11-17 12:12:09
Autor: Jan Srzednicki
jaka detka
On 2009-11-17, Coaster wrote:
Jan Srzednicki wrote:
[...]
A da się włożyć dwie dętki do jednej opony? Wtedy, jak się jedna
przebije, to druga przejmie jej rolÄ™.  [...]

Ciekawy pomysl, warto sprawdzic.

Hrhrhr.

Widzę rozwinięcie tej idei - dętki dwukomorowe. I, ciągnąc temat, mogą
się potem pojawić dętki dwukomorowe sprytnie pompowane jednym wentylem
(jak Solo Air w RS). Jakieś dalsze pomysły? :)

Data: 2009-11-17 11:24:35
Autor: Rowerex
jaka detka
On 17 Lis, 13:12, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2009-11-17, Coaster wrote:
> Jan Srzednicki wrote:
> [...]

> Ciekawy pomysl, warto sprawdzic.

Hrhrhr.

Widzę rozwinięcie tej idei - dętki dwukomorowe. I, ci±gn±c temat, mog±
się potem pojawić dętki dwukomorowe sprytnie pompowane jednym wentylem
(jak Solo Air w RS). Jakie¶ dalsze pomysły? :)

No ale Solo Air, to jednak krok wstecz w stosunku do dwuwentylowych
dętek DualAir. Można by jeszcze w dętkach umie¶cić sprężyny stalowe i
dodać tłumienie olejowe, wtedy ewentualna utrata powietrza będzie
całkowicie niegroĽna ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-11-17 13:28:26
Autor: Coaster
jaka detka
On 2009-11-17, Coaster wrote:
Jan Srzednicki wrote:
[...]
[...]

W przypadku wielokomorowych trzeba po uszkodzeniu wymienic cala detke (jak ze 'zintegrowanym' tuszem do drukarki) a w przypadku dwoch tylko jedna z nich ;-)

Jakieś dalsze pomysły? :)

W dziedzinie opon samochodowych wciaz eksperymentuja z oponami 'lamelowymi' - bezdetkowymi i bezpowietrznymi ;-)

Data: 2009-11-17 19:05:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jaka detka
Jan Srzednicki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
Och, jejku.

10/10! ;-D ROTFL wieczorny :-D

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

jaka detka