jaka droge wybrac ( tak odbieram takie teksty )

Data: 2010-07-30 09:31:27
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
jaka droge wybrac ( tak odbieram takie teksty )
Witam serdecznie.

Jutro wybierac sie autem do kina oddalonego od miejsca zamieszkania o 3 km

Jaka droge najlepiej wybrac ?
Czy po drodze będą jakies utrudnienia ?

Nie wiem co to maps.google.com,  prosze o rady
I bardzo dobrze, że pytają. Dzięki temu jadąc do Łeby przeszukałem sieć i
wiedziałem, że nie należy jechać Lębork - Łeba i sam nie musiałem pytać na grupie.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

--

jaka droge wybrac ( tak odbieram takie teksty )