jaka drukarka, czy są urządzenia wielofunkcyjne z CCD?

Data: 2012-11-16 00:19:43
Autor: Andy Niwinski
jaka drukarka, czy są urządzenia wielofunkcyjne z CCD?

"ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50a5605c$0$1314$65785112news.neostrada.pl...
witam

Drukuje mało na moim hp 5550, więc prawie za każdym razem mam pozasychane tusze. Nie bardzo mi to przeszadza bo mam w pracy drukarkę czarnobiałą laserową bez ograniczeń, więc 99% dokumantów drukuje na niej. Jednak dziecko do szkoły "na jutro rano" coraz częściej potrzebuje coś mieć, a często w kolorkach.....

Tak więc czeka mnie wydatek. najchętniej wydam worek pieniędzy na małe urządzenie wielofunkcyjne ze skanerem CCD są takie? raczej nie, więc przejdźmy do drukarek. Najlepiej żeby im tusze nie zasychały i były oddzielne - nie jak w HP - pakiecik. Czy drukowanie jeden raz w roku spowoduje zaschnięcie głowicy w.. epsonie canonie itp?
Może pójść w kierunku wifi? CZy da się na takiej drukarce drukować z obcego laptopa w którym nie ma sterowników do tej konkretnej drukarki? z telefonu z androidem?
Ogólnie niemam uprzedzeń, ale wiem że można nieźle "wtopić", niewiem, w drogie tusze, psujący się model.... dlatego pytam tutaj, polećcie coś.
ToMasz

Polecam zwykły tani kombajn Brothera, np:
http://allegro.pl/drukarka-atramentowa-brother-dcp-195c-bcm-i2792352049.html

Jak chcesz, to znajdziesz z Lanem, albo Wlanem, cena jednak idzie w górę, np

http://allegro.pl/aio-brother-dcp-j315w-drukarka-skaner-tusze-hit-i2789652080.html

A jak chcesz, coby nie zasychało i było względnie tanie to Brother 3040CN. Laserowa drukarka kolorowa za 130 Euro.  W Polsce widzę trochę drożej:

http://allegro.pl/brother-hl-3040cn-lan-laser-kolor-led-usb-gw36-i2770074079.html

Tonery nie są żadnymi czipami zabezpieczone. Ja kupuję komplet czterech tonerów w plastykowych butelkach za 40 Euro. Wyciągasz korek, wsypujesz, przestawiasz dźwigienkę sygnalizacji braku tonera i drukujesz dalej.

Aha, jak zdecydujesz się na atramentówkę, bardzo ważne aby drukarki nie odłączać od zasilania. Znaczy się, żadnego wyciągania wtyczki z kontaktu, lub listwy z wyłącznikiem. Drukarka ma inteligentny system "niezasychania" głowicy. A przy każdym włączeniu od nowa do sieci wykonuje pełny restart napełniania głowicy. Więc odłączając ją codziennie kilka razy od sieci, wydrukujesz 5 stron, a tuszu nie będzie.

Data: 2012-11-16 09:24:44
Autor: marsel
[...]

Możesz podać namiary na ten toner za 40Euro, albo chociaż producenta?
Na ile kartek starcza taki komplet tonerów i ile wytrzymuje bęben?

Data: 2012-11-16 12:25:53
Autor: Andy Niwinski

"marsel" <marcin@pl> schrieb im Newsbeitrag news:50a5f84c$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chyba na Ebayu ostatnio kupowałem:

http://www.ebay.de/itm/4x-Nachfulltoner-fur-Brother-TN-230-TN230-HL-3040CN-HL3040CN-/330726257310?pt=DE_Computing_Tonerkassetten&hash=item4d00d2329e

"Startowe" tonery, sprzedawane z drukarką, nie mają tego hebelka do "resetowania" kartusza. Trzeba dokupić:
tu w komplecie z tonerami:

http://www.ebay.de/itm/4x-Nachfulltoner-Resetrad-fur-Brother-DCP-9010-CN-HL-3040-CN-3070-TN230-TN-230-/360482028554?pt=DE_Computing_Tonerkassetten&hash=item53ee673c0a

Data: 2012-11-16 12:34:54
Autor: Andy Niwinski
[...]

Aha, tonery - czarny 2200 do 2500 stron, kolory 1400-1600 przy 5% pokryciu. Startowy toner miał być na 700 stron, dwa razy go trzpałem, jak płakał, że jest pusty. Przy drugim razie zamontowałem hebelek do resetowania i jeszcze 300 stron wydrukował bez utraty jakości. Gdzieś tak 1300 stron wydrukowałem na nim.

Bęny teoretycznie wytrzymują 15000 stron. Teoretycznie, bo wymieniać trzeba jak licznik te 15 tysięcy zliczy. A resetowanie licznika z panela sterowania trwa 15 sekund i bęben drukuje i drukuje.

Data: 2012-11-16 18:39:08
Autor: ToMasz
jaka drukarka, czy są urządzenia wielofunkcyjne z CCD?
Witam
Widzę że znasz sie na brotherach, dziękuję za propozycje:

[...]

Ale znalazłem tańszy model. Czy mogę prosić o słów kilka na temat różnic?

http://allegro.pl/brother-dcp-j140w-wifi-gratisodpowiednik-dcp-j315w-i2767861432.html

Dziękuję
ToMasz

Data: 2012-11-16 18:52:54
Autor: Andy Niwinski

"ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50a67a3c$0$1294$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To jest całkiem inny model, to "odpowiednik" w opisie to bzdura. Spójrz na panel obsługi, ten drogi ma więcej "bajerów", kolorowy wyświetlacz itd. Wydruk jednak wychodzi z nich taki sam. WiFi mają obydwie, więc jak nie przeszkadza Ci ten malutki wyświetlacz (nie jest podświetlany), to bierz.

jaka drukarka, czy są urządzenia wielofunkcyjne z CCD?