jaka drukarka do domu (tcp/ip,laser,kolor,duplex)?

Data: 2011-03-12 16:02:26
Autor: Irokez
jaka drukarka do domu (tcp/ip,laser,kolor,duplex)?
U偶ytkownik "marek" <marek@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ildd3a$pfu$1news.net.icm.edu.pl...
Witajcie!

Szukam drukarki:
* kolorowej, *laserowej*  * sieciowej (ethernet wystarczy)
* z sprz臋towym dupleksem
* z wbudowanym skanerem (czasem potrzeba zrobi膰 kopie dokument贸w), skaner nie musi mie膰 adf

si臋 troch臋 to wyklucza z

* taniej i mo偶liwie niezniszczalnej ( tu mnie hp4100 rozpie艣ci艂o )

chyba 偶e dasz spok贸j sobie z duplexem i skanerem

--
Irokez

Data: 2011-03-12 16:03:48
Autor: Irokez
jaka drukarka do domu (tcp/ip,laser,kolor,duplex)?
U偶ytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ilg1u6$8ab$1news.onet.pl...

chyba 偶e dasz spok贸j sobie z duplexem i skanerem

albo zdefiniujesz poj臋cie "taniej", bo pewno dla Billa Gatesa to jak po bu艂ki skoczy膰

--
Irokez

Data: 2011-03-12 23:15:54
Autor: marek
W dniu 12.03.2011 16:03, Irokez pisze:
chyba 偶e dasz spok贸j sobie z duplexem i skanerem
to jest "must have" :)

duplex mam obecnie, bez tego 偶y膰 nie potrafi臋. skaner potrzebuj臋, nowa drukarka ma mi da膰 wi臋cej funkcjonalno艣ci ni偶 poprzednia :)

albo zdefiniujesz poj臋cie "taniej", bo pewno dla Billa Gatesa to jak po
bu艂ki skoczy膰
do 1500z艂 na rynku wt贸rnym...

pozdrawiam,
Marek

jaka drukarka do domu (tcp/ip,laser,kolor,duplex)?