jaka drukarka laserowa mono tania w eksploatacji

Data: 2009-04-27 10:31:48
Autor: tomek
jaka drukarka laserowa mono tania w eksploatacji

Potrzebuję do firmy kilka drukarek laserowych mono spełniających rolę
drukarek zbiorczych (po 3-4 stanowiska podłączone do drukarki).
Rozdzielczość nieistotna, bo to będą papiery typu f.vat itp. inne księgowe zestawienia.
Fajnie jakby miały moduł sieciowy, lecz nie jest to koniecznością.
Bardzo istotną sprawą jest żywotność - ok.2500str/mies.
Najważniejsze jednak, by była tania w eksploatacji, czyli tanie zamienniki tonerów lub jeszcze lepiej możliwość napełniania proszkiem.

Jakie macie typy? Co sprawdziło się u Was, lub też ew. jakie drukarki odradzacie i dlaczego?

Samsung ML2010PR cena około 250 zł. bez modułu sieciowego. Mam to podłączone do routera WiFi z wbudowanym printserwerem. Toner 150g w butelce jakieś 20 zł.

Data: 2009-04-27 01:40:10
Autor: micoud81
On 27 Kwi, 10:31, "tomek" <to...@nie.mam> wrote:
> [...]

do routera WiFi z wbudowanym printserwerem. Toner 150g w butelce jakieś 20

Ja proponuję ci wziąć taką HP LaserJet P1005 http://www.skapiec.pl/site/cat/6/comp/263700
Solidna i tania drukarka. Do tego wystarczy dokupić jakiś printserwer
i można podpinać do sieci.

Data: 2009-04-27 11:46:21
Autor: venioo
micoud81@gmail.com pisze:
Ja proponuję ci wziąć taką HP LaserJet P1005 http://www.skapiec.pl/site/cat/6/comp/263700
Solidna i tania drukarka. Do tego wystarczy dokupić jakiś printserwer
i można podpinać do sieci.

Printserwer nie jest mi niezbędny, mogę zrobić normalne udostępnianie drukarki, gdyż użytkownicy siedzą w jednym pomieszczeniu.
Sama drukarka nie musi być najtańsza, chodzi bardziej o koszty użytkowania. Mam HPLJ1010 i tak średnio w firmie jestem zadowolony. To dobra drukarka jak do użytku domowego albo dla 1 stanowiska. Do pracy z 3-4 komputerami raczej średnio się nadaje (przynajmniej dla moich potrzeb).

venioo

Data: 2009-04-29 08:04:48
Autor: venioo
tomek pisze:

Samsung ML2010PR cena około 250 zł. bez modułu sieciowego. Mam to podłączone do routera WiFi z wbudowanym printserwerem. Toner 150g w butelce jakieś 20 zł.

chyba wezme jedno takie urzadzenie na probe :)

--
venioo

jaka drukarka laserowa mono tania w eksploatacji