jaka farba? czy technologia?

Data: 2009-08-24 18:14:31
Autor: Fiora
jaka farba? czy technologia?
Interesuje mnie taka sprawa - w jednym sklepiku oszklona
ściana frontowa pomalowana jest mocno kolorowo - reklamy
i inne informacje - tak jest od zewnątrz - wnętrza nie widać.
 Jednak gdy się wejdzie do srodka, ta oszklona sciana
 jest przezroczysta, widać wszystko na zewnątrz i wpada światło -
czyli takie "lustro weneckie". Mam pytanie - czy to specjalna farba?
czy technologia? jeśli farba, to jaka? i czy można tak samemu zrobić?
Pozdrawiam
fiora

Data: 2009-08-24 21:34:57
Autor: Tomek
jaka farba? czy technologia?

Użytkownik "Fiora" <fiorafiora@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6ue7r$4t3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Folia One Way Vision, na niej nadruk ploterem solwentowym. Folia jest dziurkowana, stąd taki efekt. Sama nie zrobisz. Zleć w drukarni wielkoformatowej.

--
Tomek

Data: 2009-08-24 23:14:28
Autor: Fiora
jaka farba? czy technologia?

Użytkownik "Tomek" <t@st.com.pl> napisał w wiadomości news:h6uq0v$kl1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wielkie dzięki, to już wiem, czego szukać.
F.

jaka farba? czy technologia?