jaka farba do domku murowanego na dzialce ?

Data: 2010-06-01 12:10:42
Autor: Jacek
jaka farba do domku murowanego na dzialce ?
Moja szklana kula jest na przeglądzie, więc nie powiem.
CO będziesz malował? Że domek to wiem, ale CO?
Ściany wewnętrzne? zewnętrzne? z cegły? otynkowane? dach? sraczyk?

Jacek
PS
panie doktorze chyba złamałem nogę.
Ale gdzie?
Na ulicy.
Ale w którym miejscu?
Koło kościoła.

Data: 2010-06-02 00:07:18
Autor: Tequila
jaka farba do domku murowanego na działce ?

Użytkownik "Jacek" <maps@google.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hu2mav$o3b$1@news.task.gda.pl...
Moja szklana kula jest na przeglądzie, więc nie powiem.
CO będziesz malował? Że domek to wiem, ale CO?
Ściany wewnętrzne? zewnętrzne? z cegły? otynkowane? dach? sraczyk?

Murowany, od zewnątrz. Tam jest coś a la tynk albo zwykłe szpachlowanie betonem.  Chodzi o to aby nie wyblakło po roku, nie kleił sie do tego za bardzo bród.

Data: 2010-06-02 14:03:47
Autor: Jacek
jaka farba do domku murowanego na działce ?
No już trochę lepiej.
Zapytaj o farby elewacyjne. Jest tego od groma.
Tu masz wybór:
http://www.muratordom.pl/budowa/elewacje/rodzaje-farb-elewacyjnych,20_2348.html
Od samej farby ważniejsze jest przygotowanie powierzchni.
Jak pomalujesz na brudne to masz układ tynk-brud-farba. Wtedy nie ma co narzekać na farbę, że zlezie po roku.
Najprościej umyj Karcherem i potem maluj.
Jacek

jaka farba do domku murowanego na dzialce ?