jaka farba do domku murowanego na dzialce ?

Data: 2010-06-02 12:03:47
Autor: Mirek
jaka farba do domku murowanego na dzialce ?
Użytkownik "Tequila" <niemam@meila.pl> napisał w wiadomości news:4c02caa9$0$19175$65785112news.neostrada.pl...
Witam
Rok temu kupiłem tania farbę (60 zł) za chyba 10 l no i żałuje, bo po
zimie  domek wygląda fatalnie.
Jakiej użyć farby do domku murowanego na działce olejnej czy innej ? czy malowanie wymaga unigruntu czy te farby są samo wystarczające ?

Różowej?

Data: 2010-06-02 20:05:48
Autor: Tequila

Użytkownik "Mirek" <mmilosz@wytnijto.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hu5aa5$ab7$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Różowa to chyba nie będzie pasować do brązowego dachu choć sam w sypialni mam tabasko i wygląda super ;-)

Data: 2010-06-03 11:55:51
Autor: Jacek
jaka farba do domku murowanego na dzialce ?
Ja też lubię tequilę z tabasco ;-)
JAcek

jaka farba do domku murowanego na dzialce ?