jaka grafika AGP do cel 3.06

Data: 2009-12-20 19:52:41
Autor: dos4fl
jaka grafika AGP do cel 3.06
komputer oparty o procesor celeron d 3.06, 1gb ram, ma grafike ati r9250.
zastanawiam sie nad wymiana grafiki, zeby corka pograla sobie co-nieco.
mysle nad poczciwym r9800  - ale moze i cos lepszego ma sens tam zamontowac?

jakie sa Wasze doswiadczenia z tego typu komputerami?

Data: 2009-12-20 20:05:20
Autor: Michał
jaka grafika AGP do cel 3.06
mysle nad poczciwym r9800  - ale moze i cos lepszego ma sens tam zamontowac?

Brałbym coś, co ma shadery 3.0 - na 9800Pro już mało co ruszy, może jakiś 7300GT/7600GS albo 1650 od ATI

jakie sa Wasze doswiadczenia z tego typu komputerami?

Swego czasu Athlona 2600+ i 2GB RAM ożeniłem z Radeonem X1950GT. Moc obliczeniowa CPU okazała się masakrycznie niewystarczająca.

Data: 2009-12-20 20:57:16
Autor: dos4fl
jaka grafika AGP do cel 3.06
Swego czasu Athlona 2600+ i 2GB RAM ożeniłem z Radeonem X1950GT. Moc obliczeniowa CPU okazała się masakrycznie niewystarczająca.

dlatego pytam, bo chce unilnac czegos podobnego ;)

Data: 2009-12-21 10:46:30
Autor: Doxent
jaka grafika AGP do cel 3.06

Użytkownik "dos4fl" <dos4fl@o2.pl> napisał w wiadomości news:hglrsq$86l$1news.mm.pl...
komputer oparty o procesor celeron d 3.06, 1gb ram, ma grafike ati r9250.
zastanawiam sie nad wymiana grafiki, zeby corka pograla sobie co-nieco.

Myślę, że nie warto nic więcej jak 7300GT lub 7600GT. Procesor i tak ma zbyt mało mocy a pozatym jedynie nadaje się na zimowe wieczory ze względu na ogromne ilości wydzielanego ciepła.

Data: 2009-12-21 10:50:45
Autor: qwerty
jaka grafika AGP do cel 3.06
Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hgng61$kkk$1@inews.gazeta.pl...
Myślę, że nie warto nic więcej jak 7300GT lub 7600GT. Procesor i tak ma zbyt mało mocy a pozatym jedynie nadaje się na zimowe wieczory ze względu na ogromne ilości wydzielanego ciepła.

7600GT to i tak będzie zbyt mocna - przecież ma kastrata.
Max to 7300GT.

jaka grafika AGP do cel 3.06