jaka kamera odłączana jednym ruchem?

Data: 2019-07-23 18:59:39
Autor: Shrek
jaka kamera odłączana jednym ruchem?
W dniu 22.07.2019 o 22:14, ToMasz pisze:
witam
po raz kolejny zajumali mi kamerę z auta. No i szyby szkoda. CZy są już kamery do auta nie gorsze od g1w ale z jakimś (magnetycznym?) systemem odłączania, odpinania?
pozdrawiam

Gdzie???

--
Shrek

Data: 2019-07-24 01:56:46
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-07-23 o 18:59, Shrek pisze:
[...]

No jak? September.org...znaczy Podlasie/Podkarpacie. Tam nadal nie wierzą uczciwość PiS (czytaj: trzeba się ukrywać) ale głosujo na 3xTAK :) Bo dajo...ale kradno :]

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

jaka kamera odłączana jednym ruchem?