jaka karta do p┼éatno┼Ťci Chi┼äczykom

Data: 2015-08-31 12:51:16
Autor: dddddddd
jaka karta do p┼éatno┼Ťci Chi┼äczykom
Witam,
czego najlepiej u┼╝ywa─ç do sporadycznych p┼éatno┼Ťci za zakupy na aliexpress itp?
Jaki┼Ť prepaid czy co┼Ť innego rozliczanego w USD?

Łukasz

Data: 2015-08-31 15:04:38
Autor: Pawel Muszynski
W dniu 2015-08-31 o 12:51, dddddddd pisze:
Witam,
czego najlepiej u┼╝ywa─ç do sporadycznych p┼éatno┼Ťci za zakupy na
aliexpress itp?
Jaki┼Ť prepaid czy co┼Ť innego rozliczanego w USD?

Ja u┼╝ywam Alior kantor USD

Paweł

Data: 2015-09-01 12:08:13
Autor: dddddddd
W dniu 31.08.2015 o 15:04, Pawel Muszynski pisze:
[...]

nie mog─Ö znale┼║─ç - jaka jest op┼éata za przewalutowanie je┼Ťli np. kart─ů w USD zap┼éac─Ö w innej walucie?

Łukasz

Data: 2015-09-01 18:24:33
Autor: Pawel Muszynski
W dniu 2015-09-01 o 12:08, dddddddd pisze:
[...]

USD zapłacę w innej walucie?

A po co? Na Ali p┼éacisz w USD w┼éa┼Ťnie.

P.

Data: 2015-09-01 18:35:16
Autor: dddddddd
W dniu 01.09.2015 o 18:24, Pawel Muszynski pisze:
[...]

tu chodzi mi o wyjazd - np. p┼éac─Ö w Czechach czy Chorwacji kart─ů USD/EUR - nie znalaz┼éem nic o kosztach przewalutowania.
Bo w Chinach mam zamiar kupowa─ç rzadko, a na wyjazd taka karta te┼╝ mo┼╝e si─Ö przyda─ç.

Łukasz

Data: 2015-09-01 19:40:46
Autor: dddddddd
W dniu 01.09.2015 o 18:35, dddddddd pisze:

tu chodzi mi o wyjazd - np. p┼éac─Ö w Czechach czy Chorwacji kart─ů USD/EUR
- nie znalazłem nic o kosztach przewalutowania.
Bo w Chinach mam zamiar kupowa─ç rzadko, a na wyjazd taka karta te┼╝ mo┼╝e
si─Ö przyda─ç.

ju┼╝ wyczyta┼éem - EUR USD i GPB przeliczane s─ů najpierw na PLN a p├│┼║niej na walut─Ö karty po kursie dewizowym. Inne waluty przeliczane s─ů na USD po kursie Mastercard.
Czyli najkorzystniej mie─ç kart─Ö EUR do kraj├│w z walut─ů EUR, GBP na wyspy i kart─Ö USD do pozosta┼éych kraj├│w - najmniej przeliczania

Łukasz

Data: 2015-09-01 21:40:53
Autor: xbartx
W dniu 01.09.2015 o 19:40, dddddddd pisze:

[...]
i kartę USD do pozostałych krajów - najmniej przeliczania

Dok┼éadnie tak. Jedyny mankament to jedna darmowa wyp┼éata z bankomatu na miesi─ůc jakby by┼éo bez limitu to by┼éaby to idealna karta.

Xenocide

Data: 2015-09-02 13:10:12
Autor: J.F.
jaka karta do p┼éatno┼Ťci Chi┼äczykom
U┼╝ytkownik "dddddddd"  napisa┼é w wiadomo┼Ťci grup dyskusyjnych:ms4k0o$5n8$1@dont-email.me...
[...]

Na pewno jest - nie ma nic za darmo.
W dodatku moze sie okazac, ze skoro karta polska, to obciaza w zlotowkach, a potem przewalutuja drugi raz na dolary...

J.

Data: 2015-09-02 06:32:46
Autor: luc
jaka karta do p│atnoÂci Chi˝czykom
W dniu Âroda, 2 wrzeÂnia 2015 13:10:20 UTC+2 u┐ytkownik J.F. napisa│:

> [...]

W dodatku moze sie okazac, ze skoro karta polska, to obciaza w zlotowkach, a potem przewalutuja drugi raz na dolary...

W zesz│ym roku p│aci│em w CZK i wyp│aca│em CZK kart▒ Alior Kantor USD - ┐adnych dodatkowych kosztˇw nie by│o, zastosowali kurs wymiany CZK/USD Mastercarda.

pzdrwm
luc

Data: 2015-09-03 22:51:30
Autor: xbartx
W dniu 02.09.2015 o 13:10, J.F. pisze:

Na pewno jest - nie ma nic za darmo.
W dodatku moze sie okazac, ze skoro karta polska, to obciaza w
zlotowkach, a potem przewalutuja drugi raz na dolary...

Rozlicz─ů transakcj─Ö dok┼éadnie tak jak maj─ů zapisane w regulaminie wi─Öc chyba bez sensu doszukujesz si─Ö jaki┼Ť wyimaginowanych spiskowych teorii.

Xenocide

Data: 2015-09-01 19:37:31
Autor: darnok
On 2015-08-31 12:51, dddddddd wrote:
Witam,
czego najlepiej u┐ywaŠ do sporadycznych p│atnoÂci za zakupy na
aliexpress itp?
Jaki prepaid czy co innego rozliczanego w USD?

karta nie jest juz taka konieczna,
na ali mozna placic przez przelewy24.pl
jest info na stronie.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2015-09-03 01:45:00
Autor: Krystek
W dniu 2015-09-01 19:37, darnok pisze:
On 2015-08-31 12:51, dddddddd wrote:
Witam,
[...]

I Przelewy24 nie pobieraj─ů prowizji?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-09-03 14:49:05
Autor: Poldek
On 2015-08-31 12:51, dddddddd wrote:
Witam,
[...]

Nie wiem, czy pobieraj─ů, czy nie pobieraj─ů i od kogo. W ka┼╝dym razie jak policz─Ö po kursie ze strony money.pl i por├│wnam z cen─ů, kt├│ra wy┼Ťwietla mi si─Ö na przelewach, to wychodzi tyle samo.

jaka karta do p┼éatno┼Ťci Chi┼äczykom