jaka karta do płatności Chińczykom

Data: 2015-08-31 12:51:16
Autor: dddddddd
jaka karta do płatności Chińczykom
Witam,
czego najlepiej używać do sporadycznych płatności za zakupy na aliexpress itp?
Jakiś prepaid czy coś innego rozliczanego w USD?

Łukasz

Data: 2015-08-31 15:04:38
Autor: Pawel Muszynski
W dniu 2015-08-31 o 12:51, dddddddd pisze:
Witam,
czego najlepiej używać do sporadycznych płatności za zakupy na
aliexpress itp?
Jakiś prepaid czy coś innego rozliczanego w USD?

Ja używam Alior kantor USD

Paweł

Data: 2015-09-01 12:08:13
Autor: dddddddd
W dniu 31.08.2015 o 15:04, Pawel Muszynski pisze:
[...]

nie mogę znaleźć - jaka jest opłata za przewalutowanie jeśli np. kartą w USD zapłacę w innej walucie?

Łukasz

Data: 2015-09-01 18:24:33
Autor: Pawel Muszynski
W dniu 2015-09-01 o 12:08, dddddddd pisze:
[...]

A po co? Na Ali płacisz w USD właśnie.

P.

Data: 2015-09-01 18:35:16
Autor: dddddddd
W dniu 01.09.2015 o 18:24, Pawel Muszynski pisze:
[...]

tu chodzi mi o wyjazd - np. płacę w Czechach czy Chorwacji kartą USD/EUR - nie znalazłem nic o kosztach przewalutowania.
Bo w Chinach mam zamiar kupować rzadko, a na wyjazd taka karta też może się przydać.

Łukasz

Data: 2015-09-01 19:40:46
Autor: dddddddd
W dniu 01.09.2015 o 18:35, dddddddd pisze:

[...]

już wyczytałem - EUR USD i GPB przeliczane są najpierw na PLN a później na walutę karty po kursie dewizowym. Inne waluty przeliczane są na USD po kursie Mastercard.
Czyli najkorzystniej mieć kartę EUR do krajów z walutą EUR, GBP na wyspy i kartę USD do pozostałych krajów - najmniej przeliczania

Łukasz

Data: 2015-09-01 21:40:53
Autor: xbartx
W dniu 01.09.2015 o 19:40, dddddddd pisze:

[...]

Dokładnie tak. Jedyny mankament to jedna darmowa wypłata z bankomatu na miesiąc jakby było bez limitu to byłaby to idealna karta.

Xenocide

Data: 2015-09-02 13:10:12
Autor: J.F.
Użytkownik "dddddddd"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ms4k0o$5n8$1@dont-email.me...
[...]

Na pewno jest - nie ma nic za darmo.
W dodatku moze sie okazac, ze skoro karta polska, to obciaza w zlotowkach, a potem przewalutuja drugi raz na dolary...

J.

Data: 2015-09-02 06:32:46
Autor: luc
jaka karta do patnoci Chiczykom
W dniu roda, 2 wrzenia 2015 13:10:20 UTC+2 uytkownik J.F. napisa:

> [...]

W dodatku moze sie okazac, ze skoro karta polska, to obciaza w zlotowkach, a potem przewalutuja drugi raz na dolary...

W zeszym roku paciem w CZK i wypacaem CZK kart Alior Kantor USD - adnych dodatkowych kosztw nie byo, zastosowali kurs wymiany CZK/USD Mastercarda.

pzdrwm
luc

Data: 2015-09-03 22:51:30
Autor: xbartx
W dniu 02.09.2015 o 13:10, J.F. pisze:

Na pewno jest - nie ma nic za darmo.
W dodatku moze sie okazac, ze skoro karta polska, to obciaza w
zlotowkach, a potem przewalutuja drugi raz na dolary...

Rozliczą transakcję dokładnie tak jak mają zapisane w regulaminie więc chyba bez sensu doszukujesz się jakiś wyimaginowanych spiskowych teorii.

Xenocide

Data: 2015-09-01 19:37:31
Autor: darnok
On 2015-08-31 12:51, dddddddd wrote:
Witam,
czego najlepiej uywa do sporadycznych patnoci za zakupy na
aliexpress itp?
Jaki prepaid czy co innego rozliczanego w USD?

karta nie jest juz taka konieczna,
na ali mozna placic przez przelewy24.pl
jest info na stronie.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2015-09-03 01:45:00
Autor: Krystek
W dniu 2015-09-01 19:37, darnok pisze:
On 2015-08-31 12:51, dddddddd wrote:
Witam,
[...]

I Przelewy24 nie pobierają prowizji?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-09-03 14:49:05
Autor: Poldek
On 2015-08-31 12:51, dddddddd wrote:
Witam,
[...]

Nie wiem, czy pobierają, czy nie pobierają i od kogo. W każdym razie jak policzę po kursie ze strony money.pl i porównam z ceną, która wyświetla mi się na przelewach, to wychodzi tyle samo.

jaka karta do płatności Chińczykom