jaka karta graf przyśpieszająca www

Data: 2014-05-08 12:50:43
Autor: zhbick
jaka karta graf przyśpieszająca www
Chciałbym skorzystać z akceleracji GPU w przeglądarkach internetowych w dwóch dosyć leciwych pecetach (P4 3.2 GHz z HT - złącze AGP oraz dwurdzeniowym AMD na podstawce AM2 - złącze PCI-E). Test Psychedelic zwraca wynik na poziomie kilku- kilkunastu klatek. Jakich kart graficznych szukać? Testowo sprawdziłem pożyczoną GF 8800 GTX i hula aż miło.

Czy np taki archaiczny GF 6600 GT 128MB spełni wymagania?

Data: 2014-05-08 13:02:53
Autor: Chris
jaka karta graf przyśpieszająca www
zhbick nabazgrał(a):

[...]

Chyba wsztstko co nie jest on-board spełni twoje wymagania ... chyba że to jakiś MEGA zabytek

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-05-08 21:54:50
Autor: maX

Użytkownik "zhbick" <kein@spam.de> napisał w wiadomości
[...]

Od Nvidii karty dx10 (może być Geforce 8400/8500), od AMD karty dx10.1 (Radeony 4xxx).

jaka karta graf przyśpieszająca www