jaka karta graficzna?

Data: 2014-11-30 05:06:16
Autor: Paweł
jaka karta graficzna?
Witam i zwracam się z pro¶b± o poradę. Z uwagi na awarię karty graficznej, stoję przed zakupem nowej. Jednak chciałbym kupić tak±, aby pasowała wydajno¶ciowo do reszty zestawu, nie była zbyt słaba i zbyt dobra. Używam obecnie Windowsa 7. Indeks wydajno¶ci komputera to 7,3 i najsłabszy jest procesor AMD FX 4300. Dysk SSD ma 7,4, pamięci Kingston 2*4 Gb HyperX 1600 mhz też 7,4. Najszybsza z tego była poprzednia karta graf. bo miała 7,5. Tak więc nowa karta najlepiej jakby miała w tych granicach 7,3 - 7,5.
Płytę główn± jaka mam to Asrock N68C-GS FX.

z góry dzięki za porady.

Data: 2014-11-30 14:08:51
Autor: Borneq
jaka karta graficzna?
W dniu 2014-11-30 o 14:06, Paweł pisze:
[...]

Może NVidia GeForce GTX 770 ?

Data: 2014-11-30 14:31:22
Autor: m4rkiz
jaka karta graficzna?
"Paweł" <pawelwoj78@gmail.com> wrote in message news:f8c74c7c-0dad-412f-87d7-4dd54cec0f36googlegroups.com...
Tak więc nowa karta najlepiej jakby miała w tych granicach 7,3 - 7,5.

ten indeks mozna sobie w buty wsadzic

co konkretnie chcesz robic na tej karcie?

polecam tez http://pclab.pl/art52167.html

--
http://db.org.pl/

Data: 2014-11-30 17:01:37
Autor: nadir
jaka karta graficzna?
Pozwolę sobie podpi±ć się pod w±tek.
Zostałem poproszony o zakup karty graficznej w cenie do 1500-1600 zł. Co opłaca się teraz kupić żeby starczyło na najbliższe kilka lat?
Wstępnie wytypowałem GTX 970 i GTX 780, porównuję ich dane techniczne ale nie mam pojęcia co wybrać. Nie gram w gry, nie ¶ledzę trendów i nie bardzo wiem, która z nich się bardzie nada.

Data: 2014-11-30 16:25:53
Autor: m4rkiz
jaka karta graficzna?
"nadir" <none@hell.org> wrote in message news:547b3f62$0$21547$65785112news.neostrada.pl...
Zostałem poproszony o zakup karty graficznej w cenie do 1500-1600 zł. Co opłaca się teraz kupić żeby starczyło na najbliższe kilka lat?

karty "na zapas" nie ma sensu kupowac, to chyba najszybciej taniejacy podzespol

Wstępnie wytypowałem GTX 970 i GTX 780, porównuję ich dane techniczne ale nie mam pojęcia co wybrać. Nie gram w gry, nie ¶ledzę trendów i nie bardzo wiem, która z nich się bardzie nada.

wszystko zalezy od tego w jakie konkretnie gry i co najwazniejsze w jakiej
rozdzielczosci chce sie grac

--
http://db.org.pl/

Data: 2014-11-30 18:46:40
Autor: nadir
jaka karta graficzna?
W dniu 2014-11-30 o 17:25, m4rkiz pisze:
[...]

Tylko, że dzi¶ jest do wydania te 1500 zł, a za rok, dwa może się okazać, że nie będzie żadnej kasy na modernizację kompa. Więc dzi¶ trzeba kupić co¶ na przynajmniej najbliższe 2-3 lata.

[...]

Z tego co wiem, to we wszystko młodzieniec nap$%^dala, ale ostrzy sobie zęby na WiedĽmina 3.

Data: 2014-11-30 19:16:42
Autor: atm
jaka karta graficzna?

[...]

Niedawno kupilem Asusa 970 Strix, swietne chlodzienie, niskie temp. gpu, wszystko chodzi bez najmniejszego problemu. Teraz jest wciaz chyba promocja - dodaja jedna z zabugowanych gier Ubisoftu ;]

Data: 2014-12-01 08:46:36
Autor: Chris
jaka karta graficzna?
W dniu 2014-11-30 17:01, nadir pisze:
[...]

GTX970  i nie zastanawiaj się nad innymi, obecnie to najbardziej wydajna karta przy najlepszym stosunku do ceny.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2014-12-01 13:28:39
Autor: nadir
jaka karta graficzna?
W dniu 2014-12-01 o 08:46, Chris pisze:
[...]

No skoro tak mówisz. ;)
To teraz jeszcze jakiej firmy GTX970 wybrać? Bo widzę, że można przy tej samej ilo¶ci RAMu i niewielkiej różnicy w taktowaniu zaoszczędzić nawet kilka stów.
Karty, której firmy s± bardziej trwałe, cichsze, itp., itd.?

Data: 2014-12-01 13:47:07
Autor: Chris
jaka karta graficzna?
W dniu 2014-12-01 13:28, nadir pisze:
[...]

Głosy będ± różne bo tyle ile osób tyle zdań na dany temat :)

Ale ja prywatnie (już znajomym brałem parę sztuk) szukał bym Gainwarda ze względu na brak problemów z serwisem, dobre chłodzenie (Phantom) gdzie oprócz ciszy wentylatory można samemu wyjmować celem wyczyszczenia brudu. Cena niższa niż produkty GB/Asus/MSI a jako¶ć na pewno nie jest gorsza.

Data: 2014-12-01 13:48:53
Autor: Chris
jaka karta graficzna?
W dniu 2014-12-01 13:47, Chris pisze:
[...]

Nie dopisałem, ma być wersja Phantom np. taka:

http://allegro.pl/karta-graficzna-gainward-geforce-gtx-970-phantom-i4846859790.html

w/w link to przykład modelu a nie oferta :)

Data: 2014-12-02 21:25:06
Autor: Przemysław Ryk
jaka karta graficzna?
Dnia Sun, 30 Nov 2014 05:06:16 -0800 (PST), Paweł napisał(a):

Witam i zwracam się z prośbą o poradę. Z uwagi na awarię karty graficznej,
stoję przed zakupem nowej. Jednak chciałbym kupić taką, aby pasowała
wydajnościowo do reszty zestawu, nie była zbyt słaba i zbyt dobra. Używam
obecnie Windowsa 7. Indeks wydajności komputera to 7,3 i najsłabszy jest
procesor AMD FX 4300. Dysk SSD ma 7,4, pamięci Kingston 2*4 Gb HyperX
1600 mhz też 7,4. Najszybsza z tego była poprzednia karta graf. bo miała
7,5. Tak więc nowa karta najlepiej jakby miała w tych granicach 7,3 -
7,5. Płytę główną jaka mam to Asrock N68C-GS FX.

Sugerowanie się indeksem wydajności Windows, to proszenie się o kłopoty. Już
parę lat temu nieżyjący już Ryszard Sobkowski rozjechał toto „narzędzie” na
Ĺ‚amach PClabu (w 2007 roku) bez specjalnego pardonu. Nie wydaje mi siÄ™, ĹĽeby
do dnia dzisiejszego cokolwiek w tym temacie się zmieniło.

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Nie dyskutuj z debilem... Najpierw sprowadzi CiÄ™ do swojego poziomu,     ]

jaka karta graficzna?