jaka karta graficzna do sporadycznego grania?

Data: 2017-01-30 18:58:59
Autor: ToMasz
jaka karta graficzna do sporadycznego grania?
witam
95% czasu siedzę i czytam. ale czasem zagrałbym w coś (wiedzimina) a dzieci też.... bym zapoznał z czymś więcej niz gierki na tablecie.
Pooglądałem co tam jest allegro w okolicach 500zł, ale co mnie przeraża to pobór mocy w stanie spoczynku. Z takich które mają jakąś wydajność i moc w granicach rozsądku znalazłęm radeona rx460 (14 nano metów). Wolałbym Nvidie, nawet trochę bym dopłacił, ale porównywalna karta (benchmark z netu) to 660ti(28nm), która ma dwukrotnie większe zapotrzebowanie na moc.
Czy i kiedy nvidia przeszła na 14nm? czy w tej serii są tańsze karty?
Jakieś sugestie? Karta ma spoko dać radę wiedzminowi numer dwa.
ToMasz

Data: 2017-01-30 19:13:20
Autor: Sebastian Biały
On 2017-01-30 18:58, ToMasz wrote:
Jakieś sugestie? Karta ma spoko dać radę wiedzminowi numer dwa.

Ciągle mam wsadzona HD 6850 i jakoś nie ma potrzeby zmieniać, nawet dla Fallouta4, wszystko chodzi choć może nie w full wypasie, ale kogo to obchodzi. A w Raymana czy gry LEGO pograsz na byle czym. Nie ma sensu inwestować w hiper wydajność skoro to dzieci i nie widzą róznicy w HD czy 4K.

Data: 2017-01-30 19:14:18
Autor: zhbick

Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o6nups$28h$1@dont-email.me...

Karta ma spoko dać radę wiedzminowi numer dwa.

GTX 750Ti 2GB

Data: 2017-01-30 19:16:25
Autor: BUNIEK
[...]

Zapoznaj sie z Nvidia Geforce 750Ti, wersja z dodatkowym zasilaniem (mniej obciąża prądowo płytę główną).
Kiedyś robiłem rozeznanie w tym temacie i ta pozycja wydaje sie być rozsądna, nie brałem pod uwagę Ati jestem zwichnięty na Nvidie.
Na youtube sa filmy z gameplay wiedzmina 2 na tej grafice.
Poza grafiką ważna jest tez reszta bebechów, myślę ze cos w klasie I3 4XXX 3Ghz+ bedzie OK + 8GB RAM.

Koniec końców kupiłem GTX760 ze względu na wydajność, ale aby cena była podobna musiałem kupić używkę - trochę loteria czy nie poserwisowa etc. chyba ze sie trafi np. aktywną gwarancją (ważne aby dostać paragon/fakturę)

Buniek

Data: 2017-01-30 23:11:38
Autor: ToMasz
jaka karta graficzna do sporadycznego grania?

Zapoznaj sie z Nvidia Geforce 750Ti, wersja z dodatkowym zasilaniem
(mniej obciąża prądowo płytę główną).
wydajnościowo, w porównaniu z rx460 kiszka
[...]

wydajnościowo, w porównianiu z rx460 całkiem całkiem, tylko że porównanie mocy jest tragiczne. 75W do 170W

no i wszystko wskazuje że jednak kupię.....
Tam tara tam....
gfx 1050. ktoś ma? jak się spisuje? Czy da się podłączyć do niej monitor vga wtyczką D15?

Data: 2017-01-30 23:31:13
Autor: atm
jaka karta graficzna do sporadycznego grania?

Tam tara tam....
gfx 1050. ktoś ma? jak się spisuje? Czy da się podłączyć do niej monitor
vga wtyczką D15?

Nie wiem jak w tych poszukiwaniach znajdujesz 970. Do niedawna mialem jedną, Wiedzmin 3 na calkiem wysoko ustawionych detalach chodzil plynnie. Teraz dolozylem druga w SLI i jest juz z zapasem.

Data: 2017-01-31 10:18:53
Autor: ToMasz
W dniu 30.01.2017 o 23:31, atm pisze:

[...]

znajduje ją.... na allegro za 850zł

za droga, dzięki

Data: 2017-01-31 15:10:12
Autor: Doxent
[...]

nie da się niestety, tylko DVI, HDMI albo DP. Do VGA nie podłączysz żadnej nowej karty wypuszczonej w ostatnim roku.

Data: 2017-01-31 06:16:28
Autor: sczygiel
W dniu wtorek, 31 stycznia 2017 15:10:17 UTC+1 użytkownik Doxent napisał:
> [...]

nie da się niestety, tylko DVI, HDMI albo DP. Do VGA nie podłączysz żadnej nowej karty wypuszczonej w ostatnim roku.

Ale mozna kupic przejsciowke hdmi-dsub.
Najlepiej taka z wyjsciem audio na jacka.

Mam taka i korzystam na ps3. Dziala bardzo fajnie.

Data: 2017-02-01 19:57:25
Autor: Animka
W dniu 2017-01-31 o 15:16, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

Mam fajne. dobre głośniki od radia, ale podłączane drutami-kabelkami. Jak zrobić, żeby zamiast drutów były to jack?
Chciałabym podłączyć te głośniki do telewizora.

--
animka

Data: 2017-01-31 20:05:04
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2017-01-30 o 18:58, ToMasz pisze:
[...]

Do sporadycznego grania mi wystarczy to co jest wbudowane w core i7. Da się grać w Call of Duty. Jest cicho (wszystko w PC pasywne) i nie żre prądu. Niestety wiedźmina na tym nie testowałem.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

jaka karta graficzna do sporadycznego grania?