jaka karta grafiki?

Data: 2010-03-22 09:26:38
Autor: Zbigniew Cofała
jaka karta grafiki?
Mam komputer z Core 2 Duo E6300 + 2 GB Ramu DDR. Potrzebuję zmienić kartę
grafiki z Radeona HD 4550 na jakąś nVidię - sterowniki fglrx z ati nie
kompilują się z jądrem xen pod linuksem - w dodatku ati mnie wkurza swoim
olewactwem, ich sterowniki z repozytorium do suse mają zrypane sumy
kontrolne a oni to zlewają. Tak więc powinna być nvidia, miałem wcześniej
karty nvidii i nie było z nimi takich problemów (w zasadzie nie było
żadnych problemów).

co warto kupić żeby to nie było ATI i przypasowało wydajnościowo pod taki
np. Windows 7 i jakieś w miarę niestare gierki. Budżet powiedzmy - w miarę
rozsądku, nie mam zamiaru sprzedawać nerki, ale też nie potrzebuję karty za
pięć złotych. 300 złotych na początek. --
Zbigniew[at]Cofala[dot]com

Data: 2010-03-22 10:26:36
Autor: Michał
jaka karta grafiki?
[...]