jaką kartę wysłać do USA?

Data: 2009-09-29 22:40:37
Autor: games
jaką kartę wysłać do USA?
shaman pisze:
Witam,

Chciałbym komuś za Wielką Kałużą przesłać kieszonkowe. Wyguglałem już, że najtaniej wysłać pocztą kartę a pin podać innym kanałem (email, tel itd).

Pytanie - jakie założyć konto i którą wybrać kartę aby było najlepiej (najtaniej). Sprawa ma być jednorazowa więc konto chciałbym zaraz później zamknąć (chyba że jakieś darmowe).

PZDR
Shaman

Ja pierdole jakich czasow dozylem , kiedys ludzie modlili sie do Dulara a dzis z polski wysyla sie biedakom w USA dulary.

Data: 2009-09-29 16:09:28
Autor: witek
jaką kartę wysłać do USA?
games wrote:

Ja pierdole jakich czasow dozylem , kiedys ludzie modlili sie do Dulara a dzis z polski wysyla sie biedakom w USA dulary.

tez jestem za tym, zeby zlotowke szlag trafil i to w jak najblizszym czasie. to 10:1 poprosze.

Data: 2009-09-30 01:09:54
Autor: Marcin Wasilewski
jaką kartę wysłać do USA?
Użytkownik "games" <games@games.home.pl> napisał w wiadomości news:4ac270c0$1news.home.net.pl...

Ja pierdole jakich czasow dozylem , kiedys ludzie modlili sie do Dulara a dzis z polski wysyla sie biedakom w USA dulary.

    Bo widzisz, dożyłeś czasów gdy do USA nie jeździ się po to aby zmywać na zmywaku, tylko np. wysyła tam swoje dzieci aby je kształcić.
Jakby to jeszcze zrozumieli nasi rodacy z Podhala i regionu podkarpackiego, to może nawet byś wizy do tego "ju-es-ej" nie potrzebował.

Jednym słowem cywilizujemy się - np. po dziwnych krajach nie jeździmy z torbami na handel, ale na wakacje. Ba, był nawet taki okres, że wychodziło to taniej, niż wakacje w Polsce.

Data: 2009-09-30 10:29:45
Autor: shaman
jaką kartę wysłać do USA?
Marcin Wasilewski pisze:
[...]

Nic dodać nic ująć. Dopóki Polacy będą zachowywać się jak dziady dopóty będą tak traktowani. Ostatnia przygoda zespołu Zakopower pokazuje to jasno.

PZDR
Shaman

Data: 2009-09-30 08:46:13
Autor: witek
jaką kartę wysłać do USA?
shaman wrote:

Nic dodać nic ująć. Dopóki Polacy będą zachowywać się jak dziady dopóty będą tak traktowani. Ostatnia przygoda zespołu Zakopower pokazuje to jasno.

z tego co wiem, to jechali na wizie turystycznej i na pytanie o powód przyjazdu odpowiedzeli, że "jadą do pracy".

Urzednikowi musiała nieźle szczena opaść.

Data: 2009-09-30 06:56:54
Autor: Krzysiek
jaką kartę wysłać do USA?
On 30 Wrz, 15:46, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

z tego co wiem, to jechali na wizie turystycznej i na pytanie o powód
przyjazdu odpowiedzeli, że "jadą do pracy".

turystycznej?
Nie powinni mieć raczej czegoś takiego?
P-3     artysci I ich dyrygenci ( osoby troszczace sie o nich )
przybywajacy do USA
            aby wystapic z recitalem / przedstawieniem w grupie

Data: 2009-09-30 10:42:15
Autor: witek
jaką kartę wysłać do USA?
Krzysiek wrote:
[...]

Powinni. Dlatego nie wjechali.

Data: 2009-09-30 16:15:40
Autor: MarekZ
jaką kartę wysłać do USA?
"Krzysiek" <kl1@o2.pl> wrote in message news:2a5e7241-61af-4b8d-9a93-ef292a4be0f8j4g2000yqa.googlegroups.com...

A co się stało, bo ostatnio nie bywam na mieście?

Zawrócili ich czy jak? :)

Data: 2009-09-30 10:42:50
Autor: witek
jaką kartę wysłać do USA?
MarekZ wrote:
"Krzysiek" <kl1@o2.pl> wrote in message news:2a5e7241-61af-4b8d-9a93-ef292a4be0f8j4g2000yqa.googlegroups.com...

A co się stało, bo ostatnio nie bywam na mieście?

Zawrócili ich czy jak? :)

aha,
przelecieli sie tam i z powrotem.

Data: 2009-09-30 14:54:45
Autor: Krzysztof Halasa
jaką kartę wysłać do USA?
"Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st> writes:

Jednym słowem cywilizujemy się - np. po dziwnych krajach nie jeździmy z torbami na handel, ale na wakacje. Ba, był nawet taki okres, że wychodziło to taniej, niż wakacje w Polsce.

??? W wielu krajach wciaz jest duzo taniej niz w Polsce. Wlaczajac
bilety niekoniecznie tanich linii i zakladajac tylko np. 2 tygodnie.
--
Krzysztof Halasa

jaką kartę wysłać do USA?