jaka klawiatura + mysz?

Data: 2018-09-26 20:38:45
Autor: JaceK
jaka klawiatura + mysz?
Dotychczas używałem bezprzewodowego zestawu Logitech Cordless Desktop 2.4GHz. Służyło mi to przez lata ale klawiatura pomału odmawia posłuszeństwa. Chciałbym wymienić zestaw na inny bezprzewodowy. I tu pytanie, czy coś jest godnego polecenia w kategorii jakość/cena? Jeśli tak to poproszę o typy, modele, które uważacie za warte uwagi. Może być zestaw bluetooth lub nie-bluetooth ale bezprzewodowy.

JaceK

Data: 2018-09-26 22:13:04
Autor: JaNus
jaka klawiatura + mysz?
W dniu 2018-09-26 o 20:38, JaceK pisze:
pytanie, czy coś jest godnego polecenia w kategorii jakość/cena?

Sprzedawca, gdy go nagabywałem w tym temacie, stwierdził, że jest tylko
jedna alternatywa dla Logitecha: i jest nią... Logitech. No, ale może
miał po prostu ich sporo na składzie.

Może być zestaw bluetooth lub nie-bluetooth ale bezprzewodowy.

Od dawna zerkam tu-i-ówdzie za takim zestawem BT-owym, ale o ile
sensowne myszki są, to klawiatury wyłącznie mocno "oszczędnościowe", nie
wydaje mi się, aby były dobre do używania "na co dzień", do desktopa.
No, ale jakbyś znalazł taką, i jeszcze przetestował na "+" -- to daj znać!

Data: 2018-09-27 00:47:49
Autor: Marcin Debowski
jaka klawiatura + mysz?
On 2018-09-26, JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote:
[...]

Przy klawiaturach bezprzewodowych, takich klasycznych, nie na BT, zwróć uwagę, na to aby transmisja pomiędzy nadajnikiem a klawiaturą była kodowana (AES lub inne). Tańsze Logitechy nie mają. --
Marcin

Data: 2018-09-27 00:48:06
Autor: Animka
jaka klawiatura + mysz?
[...]

Mam już parę lat myszkę radiową-laserową na USB. Watson M 520. Tania i dobra.
Chciałam kupić po jakimś czasie w Realu taka samą (zeby miec w razie czego), Niestety tych myszek już nie ma. Były  jaieś inne, ale nie radiowo-laserowe.

--
animka

Data: 2018-09-27 00:52:54
Autor: Animka
jaka klawiatura + mysz?
[...]

Idź do Euro AGD lub do Carrefoura, czy Auchana i popatrz sobie. Problem w tym, że tam trudno dorwać jakiegoś pomocnika. W Euro to bez problemu doradzą.
Raz kupiłam w Carrefourze, to wtyk USB do komputera był dużo szerszy i nie wlazł do mojego gniazda USB.

--
animka

Data: 2018-10-29 11:46:30
Autor: jkmupr
jaka klawiatura + mysz?
To była szufelka do kominka.
Kumpel pracuje w Carrefourze i mi opowiadał.

_____
Raz kupiłam w Carrefourze, to wtyk USB do komputera był dużo szerszy i nie wlazł do mojego gniazda USB.

Data: 2018-09-27 01:10:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jaka klawiatura + mysz?

"JaceK" WmQqD.71910$ZJ2.13667@fx33.iad

[...]

Chyba bym kupił w markecie, poeksperymentował i w razie czego ;)
(gdybym uznał za niezbyt udaną) zwróciłbym...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-10-29 11:48:45
Autor: jkmupr
jaka klawiatura + mysz?
A klawiatury Microsoft?

Data: 2018-10-30 17:07:57
Autor: marfi
jaka klawiatura + mysz?
Użytkownik <jkmupr@gmail.com> napisał w wiadomości news:45567560-34d0-4e61-9126-e960fb89361dgooglegroups.com...
A klawiatury Microsoft?

Raczej badziewie a zwłaszcza mysz.
Miałem typ 800 - trzeszczała jakby miała się rozsypać
Mam typ 3050 - mysz się zacina, po roku zgubiła gumę na rolce (zrobił się z gumy kisiel)
Klawiatura ma nieczytelny układ i opis klawiszy funkcyjnych.
Nie polecam.

--
marfi

Data: 2018-10-30 17:21:22
Autor: ń
jaka klawiatura + mysz?
A HP ?

-- -- -
Miałem typ 800 - trzeszczała jakby miała się rozsypać

Data: 2018-10-29 18:50:38
Autor: Freja Draco
jaka klawiatura + mysz?
[...]

Od 12 lat używam (membranówki) Logitech Y-SU61.
I pod niebiosa ją przy każdej okazji wynoszę, bo jak na sprzęt kupiony
za 60 zł, stanowi po prostu jakieś mistrzostwo świata.

Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś jeszcze od Logitecha kupić podobny
sprzęt :)

--
Freja Draco

Kiedy smok jest w pobliżu, nic nie będzie w stanie ci pomóc,
jeśli nie uwzględnisz go w swoich kalkulacjach.

jaka klawiatura + mysz?