jaka klawiatura + mysz?

Data: 2018-10-29 18:50:38
Autor: Freja Draco
jaka klawiatura + mysz?
W dniu 2018-09-26 o 20:38, JaceK pisze:
Dotychczas używałem bezprzewodowego zestawu Logitech Cordless Desktop
 2.4GHz. Służyło mi to przez lata ale klawiatura pomału odmawia
posłuszeństwa. Chciałbym wymienić zestaw na inny bezprzewodowy. I tu
 pytanie, czy coś jest godnego polecenia w kategorii jakość/cena?
Jeśli tak to poproszę o typy, modele, które uważacie za warte uwagi.
Może być zestaw bluetooth lub nie-bluetooth ale bezprzewodowy.

Od 12 lat używam (membranówki) Logitech Y-SU61.
I pod niebiosa ją przy każdej okazji wynoszę, bo jak na sprzęt kupiony
za 60 zł, stanowi po prostu jakieś mistrzostwo świata.

Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś jeszcze od Logitecha kupić podobny
sprzęt :)

--
Freja Draco

Kiedy smok jest w pobliżu, nic nie będzie w stanie ci pomóc,
jeśli nie uwzględnisz go w swoich kalkulacjach.

jaka klawiatura + mysz?