jaką kolorową drukarkę laserową A3?

Data: 2014-01-16 09:24:14
Autor: m7marek
jaką kolorową drukarkę laserową A3?
Jaką polecacie nową kolorową drukarkę laserową A3, do taniego drukowania, najlepiej żeby była możliwość uzupełnienia tonerów ostatecznie z tanimi zamiennikami. Musi mieć ethernet i duplex, >3000str/miesiąc?
A jaką jeśli A4?

--
m7marek

Data: 2014-01-16 10:20:09
Autor: Jeffrey
m7marek wrote:
> [...]
drukowania, najlepiej żeby była możliwość uzupełnienia tonerów
ostatecznie z tanimi zamiennikami. Musi mieć ethernet i duplex,
A jaką jeśli A4?

jeśli chodzi o A4 to mam samsunga CLP775ND i mogę polecić, szybko startuje i drukuje
ma problemy przy grubym papierze zwłaszcza śliskim (260gr wizytówkowy trzeba popychać na starcie)
na oryginalnym tonerze jest stosunkowo tanio, jeszcze nie ładowałem zamiennika więc nie wiem
oryginalne tonery 350 za czarny i 500 za kolor(x3) wydajność wg producenta 7000stron
jeżeli chodzi o czarny to wydajności w miarę wychodzą, kolor jest ostro zawyżony ale pewnie dlatego że częściej są drukowane zdjęcia

jeffrey

Data: 2014-01-16 21:58:15
Autor: qwerty
Użytkownik "m7marek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lb8518$ckb$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

Konica Minolta

Data: 2014-01-16 22:26:04
Autor: Irokez
W dniu 2014-01-16 09:24, m7marek pisze:
Jaką polecacie nową kolorową drukarkę laserową A3, do taniego drukowania, najlepiej żeby była możliwość uzupełnienia tonerów ostatecznie z tanimi zamiennikami. Musi mieć ethernet i duplex, >3000str/miesiąc?

Canon imageRUNNER C2220L

Data: 2014-01-20 09:15:25
Autor: m7marek
jaką kolorową drukarkę laserową A3?
Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:52d84e72$0$2216$65785112news.neostrada.pl...
Canon imageRUNNER C2220L

Chyba jednal na laser A3 nas nie stać.
Posiadamy już czarno-biały iR2520 i jesteśmy z niej zadowoleni, przerobiła już 300tys stron i a toner sami uzupełniamy.
A w kolorze uzywamy atramentówek, ale mamy ich dosyć, co chwile trzeba atramenty wymieniać, a to zasychają i stąd pomysł, że może laser.
..

Data: 2014-01-22 12:36:05
Autor: 666
jaką kolorową drukarkę laserową A3?
A Ricoh ze "stałym tuszem"?

-- -- -

Data: 2014-01-26 19:54:15
Autor: Poldek
m7marek wrote:
[...]
.

Popatrz na atramentowe Epsony ze zbiornikami na tusz (nie kartridże). Jedno nalanie wystarcza na naprawdę duuużo drukowania, a cena oryginalnego tuszu w buteleczkach (nie kartridżach) jest śmiesznie niska w porównaniu z tuszem w kasetach. Używam taką drukarkę Epson L110 i jestem mega zadowolony. Ale to jest A4 - mi taki rozmiar wystarcza.

Data: 2014-01-19 09:25:52
Autor: Poldek
jaką kolorową drukarkę laserową A3?
m7marek wrote:

A jaką jeśli A4?

A musi być koniecznie laser, czy chodzi po prostu o tanie drukowanie w kolorze? Jeżeli to drugie, to polecam Epsona L110. Pojemniki na tusz ogromne i cena oryginalnego tuszu tania jak barszcz.

Data: 2014-01-20 09:15:21
Autor: m7marek

Użytkownik "Poldek" <noczelny@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lbg1vk$kl1$1node2.news.atman.pl...

A musi być koniecznie laser, czy chodzi po prostu o tanie drukowanie w kolorze? Jeżeli to drugie, to polecam Epsona L110. Pojemniki na tusz ogromne i cena oryginalnego tuszu tania jak barszcz.

szkoda że tylko A4

Data: 2014-01-22 12:38:23
Autor: 666
jaką kolorową drukarkę laserową A3?
Czyli konkretnie za ile złotych / groszy chcesz drukować jedną stronę w formacie A-3 ?
A-3 dupleks to już konkretne urządzenie (ale używanych / poleasingowych pełno w ofercie).

-- -- -