jaka korba z osłonami trzymającymi łańcuch

Data: 2012-02-22 17:29:13
Autor: Michał Pysz
jaka korba z osłonami trzymającymi łańcuch
Czy zna ktoś może alternatywę dla ALFINE FC-S500:
http://fstatic1.rennrad-news.de/img/photos/1/7/1/9/9/_/medium/P1000779k.jpg
która by posiadała też te osłonki, które zabezpieczają łańcuch przed spadnięciem?

Szukam czegoś do miejskiego singla.
Mam co prawda poziome haki ale przy takich warunkach jak teraz łańcuch się wyciąga błyskawicznie. A mi się nie chce regularnie go naciągać.
Więc umyśliłem sobie, że taka korba będzie lekarstwem na lenistwo.

mp.

Data: 2012-02-22 16:33:36
Autor: rmikke
jaka korba z osłonami trzymającymi łań
Dnia Wed, 22 Feb 2012 17:29:13 +0100, =?ISO-8859-2?Q?Micha=B3_Pysz?=
naskrobał/a:

[...]

Niedawno puszczalem w watku o spadaniu lancucha z pojedynczej zebatki:

Otake korbe mi chodzi:
http://allegro.pl/korba-jednorzedowa-prowheel-170mm-36-zebow-650g-i2118226295.html
http://allegro.pl/korba-jednorzedowa-prowheel-170mm-38-zebow-707g-i2118585120.html
(w skrocie: http://u.42.pl/2HUk i http://u.42.pl/2HUj - fajne skroty wyszly :D )

Ale przeskakiwac ci w koncu i tak bedzie - ja tak mialem poprzedniej zimy z
Chaungliderem.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

jaka korba z osłonami trzymającymi łańcuch