jaka kosiarka spalinowa ?

Data: 2010-07-06 09:36:03
Autor: Kris
jaka kosiarka spalinowa ?

U偶ytkownik "Piona" <email@wsygnaturce.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i0svo6$3ef$1inews.gazeta.pl...
Musz臋 na dzia艂k臋 kupi膰 kosiark臋 spalinow膮. Chcia艂bym na to przeznaczy膰 do 700 z艂. Mo偶ecie co艣 poleci膰, albo na co zwr贸ci膰 uwag臋?
Dzia艂eczka 3 ary wi臋c bez szale艅stw.
A mo偶e elektryczna? Ale jest troch臋 drzew i krzew贸w wi臋c nie wiem czy ma to sens?
piona
Na 3 ary to kup najprostsz膮 spalin贸wke jaka dostaniesz.
Spokojnie mo偶e byc bez nap臋du
Za 400-450z艂 kupisz np w Bricomarche
http://www.ceneo.pl/;0151438930-10.htm
Ja mam i sobie bardzo chwale. A kosze tez ok 3-4 ar贸w

A teraz  Biedronce s膮 solidne du偶e kosiarki, maj膮 funkcje mielenia trawy
Ostatnio przecenili je z 799z艂 na 500z艂
http://img156.imageshack.us/img156/4407/kosiarka.jpg

Krzysiek

Data: 2010-07-06 10:12:43
Autor: Szymon 艁uczak
jaka kosiarka spalinowa ?
Kris pisze:

[...]

Ale mimo wszystko dobrze by by艂o aby ta kosiarka mia艂a metalow膮 obudow臋 je艣li b臋dzie spalinowa. Z autopsji wiem 偶e lubi膮 te plastikowe czasem "p臋cn膮膰" :)

Data: 2010-07-06 11:14:38
Autor: Kris
jaka kosiarka spalinowa ?

U偶ytkownik "Szymon 艁uczak" <szymon.luczak@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i0uohq$roo$1news.man.bydgoszcz.pl...
Kris pisze:

Ale mimo wszystko dobrze by by艂o aby ta kosiarka mia艂a metalow膮 obudow臋 je艣li b臋dzie spalinowa. Z autopsji wiem 偶e lubi膮 te plastikowe czasem "p臋cn膮膰" :)

Ja z kolei my艣l臋 inaczej. Moja ma plastykowa obudowe i nie raz s艂ysza艂em jak kamie艅 uderzy艂 i nic sie nie sta艂o.
Obudowy z tworzywa wbrew pozorom nie s膮 tak delikatne jak zderzaki w Mondeo;))Przynajmniej moja DY164pmb ma solidn膮 plastykow膮 obudowe.
Matalowe obudowy pewnie solidniejsze ale po dw贸ch latach rdzewieja itp jak kamienie poobijaja ocyn/farb臋.

Krzysiek

Data: 2010-07-06 11:24:46
Autor: Szymon 艁uczak
jaka kosiarka spalinowa ?

Kris pisze:

[...]

No widzisz ile ludzi tyle do艣wiadcze艅. Ja swoj膮 plastykow膮 rozwali艂em po roku ale nie od kamienia tylko w miejscach montowania k贸艂ek. Obudowa p臋k艂a i k贸艂ka sie rozjecha艂y :)

Data: 2010-07-06 12:32:07
Autor: Rafa
jaka kosiarka spalinowa ?
gdzie w  biedronce? w gazetce nie ma

Data: 2010-07-06 14:37:06
Autor: Kris
jaka kosiarka spalinowa ?

U縴tkownik "Rafa" <admin@czfa.nospam.pl> napisa w wiadomo禼i news:i0v0mc$s63$1inews.gazeta.pl...
gdzie w  biedronce? w gazetce nie ma

W gazetce faktycznie ich nie ma, ale u mnie w mie禼i widzia砮m je w dw骳h Biedronkach. Na stoisku wyprzeda.
A kosiarki  NYC DY164pmb sa w Bricomarche po 439z

Krzysiek

Data: 2010-07-06 14:45:30
Autor: Rafa
jaka kosiarka spalinowa ?