jaka kuchenka gazowa?

Data: 2010-04-29 17:16:45
Autor: pwk
jaka kuchenka gazowa?
Musze zakupić całą nową kuchnię.
Miedzy innymi też i sama kuchenkę.

W grę wchodzi kuchenka gazowa wolnostojąca lub osobno: płyta grzewcza
gazowa i piekarnik elektryczny.

Jeśli chodzi o część gazową:
interesują mnie te palniki z 3 lub nawet czterem koronami.
Czy ktoś to ma i uważa że warte jest zachodu?
Tylko do gotowania w woku??

jaką firmę polecacie?

generalnie wole kuchenkę wolnostojącą.
zasadniczo są tańsze, nie trzeba do tego mebli i mniej zabawy z
instalacją, ale nie znalazłem takiej z palnikami wielokoronowymi.

Piekarnik interesowałby mnie z termoobiegiem i z wbudowaną mikrofalą.

Czy ktoś ma coś takiego i może parę słów krytyki zapodać? :)

Czy znacie jakiegoś producenta, który ma w ofercie kuchenkę wolnostojącą
z palnikami wielokoronowymi oraz piekarnik z termoobiegiem i mikrofalą?
Grzebię, grzebię i nic...

jaka kuchenka gazowa?