jaka kuchenka gazowa

Data: 2012-05-06 19:36:59
Autor: c_apitan
jaka kuchenka gazowa

Użytkownik "Monia" <monia33@mam.pl> napisał w wiadomości news:4fa25ae0$0$1217$65785112news.neostrada.pl...
Nie znam się na tym zupełnie. Mam w tej chwili w bloku starą-antyczną już prawie kuchenkę firmy Wromet, nie wiem jaki model, gdyż nie ma oznaczenia lub starło się przez lata. Wygląda mniej więcej tak jak ta na znalezionym zdjęciu w sieci:
http://img405.imageshack.us/img405/8696/ewam.jpg
ale nie jest z nią identyczna. Napis Wromet mam po prawej, ale ułożenie palników i "piękny" brązowy kolor się zgadza.
Piec już dawno przestał działać, oraz jeden palnik mam nieczynny, a teraz na dodatek czuć gdzieś przeciek gazu, więc czas wymienić ten zabytek.
Pytanie tylko na jaką? Widziałam  że są różne typy; gazowe, elektryczne, gazowo-elektryczne, wspomagane elektrycznie?
Dla mnie jest chyba taka ze wszystkim na gaz, ale to wspomaganie, co to? Chociaż w piecu jest jakaś żarówka, więc jest to niby gdzieś podłączane do prądu? Na co mam uważać przy zakupie i co możecie polecić? Budżet to maksymalnie 1200zł. Z góry dziękuje za pomoc :)

Nie szukaj cudów, skoro używałaś gazowej to taką kup np.:
http://www.skapiec.pl/site/cat/306/comp/970121

gazowe bez dodatków typy elektryczne zapalarki w kurkach, grill itp.
im taniej kupisz tym lepiej. Wszystkie mają zabezpieczenia i spełniają normy
bezpieczeństwa. Skoro do tej pory pitrasiłaś tylko na gazie to znaczy że że jesteś w tym mistrzynią
i z prądem się nie zadawaj (chyba że masz duuużo pieniędzy).

Miłych zakupów i pitraszenia !

jaka kuchenka gazowa