jaka kupic grafike na czasie do monitora 24"

Data: 2009-04-08 22:59:49
Autor: wlod
jaka kupic grafike na czasie do monitora 24"
Witam. Prosze o porade, jaka grafike na czasie zakupic do AMD 5050e. Czy sa jeszcze wersje z pasywnym chlodzeniem?

me

Data: 2009-04-08 23:23:58
Autor: marfi
Użytkownik "wlod" <wlod@onet.pl> napisał w wiadomości news:grj3po$h6f$1mx1.internetia.pl...
Witam. Prosze o porade, jaka grafike na czasie zakupic do AMD 5050e. Czy sa jeszcze wersje z pasywnym chlodzeniem?

  Mnie wystarcza pasywna ATI 2400 ale ... nie jestem graczem - wystarcza mi przyzwoita praca z materiałem HDTV :)
(aby było wszystko jasne: karta współpracuje z monitorem SyncMaster T240HD)
--
marfi

Data: 2009-04-09 15:06:10
Autor: Doxent
[...]

Są GeForce 9500GT, 9600GT i niektóre 9800GT w wersjach green. Lepiej jednak na taką pasywkę skierować bezpośrednio wolnoobrotowy wentylator bo na pasywkach nie ma co marzyć o długim graniu zwłaszcza w GTA IV. Wiem z praktyki bo często dochodzą one do 90'C i zwisają. Wolny wentylator skutecznie utrzymuje temperaturę około 40'C.

Data: 2009-04-11 09:46:20
Autor: PesTYcyD
jaka kupic grafike na czasie do monitora 24"
Dzisiaj w zasadzie każda karta będzie dobra. Ja mam GF 8600GT i spokojnie sobie radzi w rozdziałce 1920x1200 puszczam też od czasu do czasu jakieś gierki i nie nażekam.

jaka kupic grafike na czasie do monitora 24"