jaka kupic grafike na czasie do monitora 24"

Data: 2009-04-08 23:23:58
Autor: marfi
jaka kupic grafike na czasie do monitora 24"
Użytkownik "wlod" <wlod@onet.pl> napisał w wiadomości news:grj3po$h6f$1mx1.internetia.pl...
Witam. Prosze o porade, jaka grafike na czasie zakupic do AMD 5050e. Czy sa jeszcze wersje z pasywnym chlodzeniem?

  Mnie wystarcza pasywna ATI 2400 ale ... nie jestem graczem - wystarcza mi przyzwoita praca z materiałem HDTV :)
(aby było wszystko jasne: karta współpracuje z monitorem SyncMaster T240HD)
--
marfi

jaka kupic grafike na czasie do monitora 24"