jaka lekka kurtka?

Data: 2009-04-19 12:02:31
Autor: miszka
jaka lekka kurtka?
Witam!

Posiadam cienką bluzę Rogelli, ale strasznie po niej wieje, więc jestem zmuszony zakupić lekką kurtkę. Zależy mi na odpinanych rękawach. Jestem w stanie wydać na nią do 200 zł. Znalazłem Accenta Ventus - http://tiny.pl/z9pj  Co o niej sądzicie, może coś innego??

pzdr

Data: 2009-04-19 13:43:18
Autor: Enagem
jaka lekka kurtka?

Użytkownik "miszka" <miszka36WYTNIJTO@gmail.com> napisał w wiadomości news:gsesrd$d3q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Witam

Może nie ma odpinanych rękawów,ale pomyśl o kurtce z Gamexu:
http://allegro.pl/item602945258_vezuvio_enzo_kurtka_rowerowa_oddychajaca_gamex.html
U producenta,Bcm Nowatex jest trochę tańsza.
pozdrawiam
Enagem

Data: 2009-04-19 09:45:14
Autor: miniu82
jaka lekka kurtka?
psiadam Ventusa od pol roku uzywana codzienine w ruchu miejskim czasem
jakas traska

zalety: lekka odpinane, rekawy, dobrze trzyma cieplo (jak jedziesz to
w temp ok 0 st mozna w niej smigac na krotki rekaw)
wady: pol godziny dobrego deszczu i jestes mokry

nie wiem czy w LIDLU za 5 dych nie kupisz czegos nie wiele
gorszego :D

jaka lekka kurtka?