jaka linka do holowania

Data: 2013-08-09 19:31:32
Autor: tor
jaka linka do holowania
Ja od dłuzszego czasu mam linke holowniczą, taką do chyba 2.5T . Taka żółta z zaczepami skręcanymi na śruby. Holowałem tym już małe auta dostawcze, osobówkę + przyczepa (taki fajny zestaw ;) ) i w ostatnią zimę wyrywałem auto znajomego z rowu. Nic się nie stało , nie urwało ani nie rozciągneło. Za linkę dałem może z 30zł. Aha. Linka z tworzywa ale normalna, nie żaden elastik.

Pozdrawiam

Data: 2013-08-09 21:18:29
Autor: Gotfryd Smolik news
jaka linka do holowania
On Fri, 9 Aug 2013, tor wrote:

Za linkę dałem może z 30zł. Aha. Linka z tworzywa ale normalna, nie żaden
elastik.

  Jakbyś jeszcze napisał ca to za tworzywo było, może kupujący
byliby mądrzejsi :)
  Poliester, polipropylen, poliamid?
  :)

pzdr, Gotfryd