jaka lodówka do zabudowy

Data: 2009-11-08 16:42:12
Autor: Rafał
jaka lodówka do zabudowy
Przyszła kolej na wymiane sprzętu i szukam dobrej, sprawdzonej lodówki.
Teraz mam Whirlpoola z jednym agregatem nie zabudowana ale nie jestem zadowolony. Niby miała nie mrozić i nie być często myta a tymczasem ciągle w niej jest woda.
Ale do rzeczy
co polecicie do nowej kuchni :)

Data: 2009-11-08 20:45:28
Autor: ia
jaka lodówka do zabudowy

co polecicie do nowej kuchni :)

ja długo szukałem,
w końcu w sierpniu kupiłem za 2999 razem z zamówionymi meblami kuchennymi (nie powiem jakiej firmy bo mnie zaraz o reklamę pomówią):
http://www.pricerunner.co.uk/pl/16-913735/Fridge-freezers/Liebherr-ICUNS3013-Integrated-Compare-Prices
niedostępne w polskich sklepach..
nie pomyl z taką samą bez literki "N" w nazwie, to są różne lodówki,
jestem bardzo zadowolony,
kuchnia z salonem gdzie czasem się śpi, lodówka jest cicha,
pozostałe rzeczy perfect.

pzdr
ia

Data: 2009-11-10 19:56:22
Autor: Ianus
jaka lodówka do zabudowy

Użytkownik "ia" <zapytajmnie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hd774o$a0c$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jednak dostępne. Niestety wyjątkowość twojej lodówki się skończyła.
http://www.liebherr.pl/pl-hg/pl/products_pl-hg.asp?menuID=108818!344278-0_18622-1
a do kupienia np. tu (to nie reklama tylko pierwszy z brzegu link do sklepu
http://www.e-digi.pl/icuns_3013,k,41,p,7207.html

Data: 2009-11-11 02:25:56
Autor: ia
jaka lodówka do zabudowy
no to jak już jest ławiej kupić to tym badziej polecam..

pzdr
ia

Data: 2009-11-11 10:57:28
Autor: nom
jaka lodówka do zabudowy

Użytkownik "ia" <zapytajmnie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdd3rb$oam$1inews.gazeta.pl...
no to jak już jest ławiej kupić to tym badziej polecam..

http://liebherr.fm.interia.pl/

Ciekawe czy Liebherr poprawił błędy z poprzednich modeli?

Data: 2009-11-11 10:32:35
Autor: Abecadło
jaka lodówka do zabudowy
[...]

Kiedyś miałem whirlpoola, był nie do zajechania, ale często się szronił, woda leciała, słabo się wędliny w nim przechowywały. W sumie był w miarę ok, ale bez rewelacji.

Ja mam przewrotne pytanie? Dlaczego chcesz do zabudowy?
Moim zdaniem lodówki do zabuodwy to nieporozumienie. Są, mniejsze, porblem z odprowadzeniem ciepła, dużo droższe.
Uważam że teraz są całkiem ładne lodówki INOX lub jeszcze lepiej plastik przypominjący INOX (bardzo łatwo się czyści).
Dzięki temu masz fajną, dużą lodówkę, ładną, wyróżniającą się, urozmaicającą wygląd kuchni. Dzieciaki mogą coś na niej przyklejać magnesami (jeśli masz dzieci). Łatwy dostęp. Wyjdzie taniej niż zaudowa.
Ja mam Samsunga. Rewelacja. Kupiłem takiego co ma 195 cm wysokości, do zabudowy nigdy bym czegoś takiego nie uzyskał. Szukałem szerszych, np 70 cm, ale wtedy (3 lata temu) wszystkie były też wtedy głębokie, zamiast 62-63 cm to miały 70 cm. Były Indesity, ale ta firma jakos mi nie pasiła. Teraz nie wiem co jets na rynku.
Nie podeszły mi też lodówki Side-by-side. Może są i duże ... na papierze. Ale w sumie są stosunkowo niskie, głębokie więc w rzędzie kuchni słabo wyglądają, no i są beznadziejnie ustawne - duża ilość małych komór.

Zastanów się na LG lub Samsungiem, a jak masz kaskę na Liebherr. Wysokie, w inoxie koniecznie plastikowym.

Data: 2009-11-11 14:07:14
Autor: Boombastic
jaka lodówka do zabudowy
Zastanów się na LG lub Samsungiem, a jak masz kaskę na Liebherr. Wysokie, w inoxie koniecznie plastikowym.

Jak sobie bezpośrednio pooglądasz lodówki Samsunga i Liebherra to na pewno się zastanowisz dlaczego masz wydawć dwa razy więcej kasy na mniej ciekawy produkt. Opinie o bezawaryjności mozna teraz sobie w buty wsadzić. Poza tym nikt nie oczekuje że lodówka ma służyć przez 20 lat.
To jest moje prywatne zdanie po eksploatacji już drugiej lodówki Samsunga.

Data: 2009-11-12 18:58:37
Autor: Abecadło
jaka lodówka do zabudowy
Jak sobie bezpośrednio pooglądasz lodówki Samsunga i Liebherra to na pewno się zastanowisz dlaczego masz wydawć dwa razy więcej kasy na mniej ciekawy produkt.
Się zasadniczo zgadzam, tylko mi wychodziło 3-4 razy więcej !!!
Kupiłem za 2,5 kpln
Liebherr najtańszy co spełniał moje oczekiwania był coś koło 7,5, a ta naprawdę 10,5 trzeba było dać za jakieś fresh coś tam super git
Poza tym prestiż  ... :-)

Opinie o bezawaryjności mozna teraz sobie w buty wsadzić. Poza tym nikt nie oczekuje że lodówka ma służyć przez 20 lat.
To jest moje prywatne zdanie po eksploatacji już drugiej lodówki Samsunga.
Ja swoją pewnie po 20 latach sam chętnie będę chciał wyrzucić.

Data: 2009-11-21 02:30:17
Autor: ąćęłńóśżź
jaka lodówka do zabudowy
Tak szybko się psują?