jaka lodówka do zabudowy

Data: 2009-11-08 20:45:28
Autor: ia
jaka lodówka do zabudowy

co polecicie do nowej kuchni :)

ja długo szukałem,
w końcu w sierpniu kupiłem za 2999 razem z zamówionymi meblami kuchennymi (nie powiem jakiej firmy bo mnie zaraz o reklamę pomówią):
http://www.pricerunner.co.uk/pl/16-913735/Fridge-freezers/Liebherr-ICUNS3013-Integrated-Compare-Prices
niedostępne w polskich sklepach..
nie pomyl z taką samą bez literki "N" w nazwie, to są różne lodówki,
jestem bardzo zadowolony,
kuchnia z salonem gdzie czasem się śpi, lodówka jest cicha,
pozostałe rzeczy perfect.

pzdr
ia

Data: 2009-11-10 19:56:22
Autor: Ianus
jaka lodówka do zabudowy

Użytkownik "ia" <zapytajmnie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hd774o$a0c$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jednak dostępne. Niestety wyjątkowość twojej lodówki się skończyła.
http://www.liebherr.pl/pl-hg/pl/products_pl-hg.asp?menuID=108818!344278-0_18622-1
a do kupienia np. tu (to nie reklama tylko pierwszy z brzegu link do sklepu
http://www.e-digi.pl/icuns_3013,k,41,p,7207.html

Data: 2009-11-11 02:25:56
Autor: ia
jaka lodówka do zabudowy
no to jak już jest ławiej kupić to tym badziej polecam..

pzdr
ia

Data: 2009-11-11 10:57:28
Autor: nom
jaka lodówka do zabudowy

Użytkownik "ia" <zapytajmnie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdd3rb$oam$1inews.gazeta.pl...
no to jak już jest ławiej kupić to tym badziej polecam..

http://liebherr.fm.interia.pl/

Ciekawe czy Liebherr poprawił błędy z poprzednich modeli?

jaka lodówka do zabudowy