jaką lodówkę?

1 Data: Październik 20 2010 09:05:49
Autor: magda
jaką lodówkę?
Witam.
Jaką polecacie lodówkę?
Przymierzam sie do zakupu nowej lodówki.
Obecnie mam 7 letniego Whirpoola i niestety padła niby otulina. Mechanik
wymienił czujnik temperatury, ale nie gwarantuje, że będzie lepiej. W
lodówce jest nadal "ciepło".
Zalecił zakup nowej lodówki, poniważ obecnie lodówki są przewidziane na 7-8
lat.
Z góry dzięki
Madzia

2 Data: Październik 20 2010 01:20:40
Autor: Suri
Re: jaką lodówkę?
On 20 Paź, 09:05, "magda" <magdak3...@wp.pl> wrote:
[...]

W tej chwili gdybym kupował nową lodówkę(a tez mi się
zanosi), to brała bym taką, która ma najdłuższa gwarancje
na perforacje obudowy, bowiem te najczęściej rdzewieją.
Btw, miałam kiedyś ruskiego minska to sprzęt. Miała
ze 16 lat i gdyby nie fakt ze nożem przebiłam ściankę
zamrażalnika i wyleciał freon, to nie zamieniłabym jej
na żadną ze współczesny- jak to mówią: ruskie to ruski,
gniotsa a nie łamiotsa ;)
Teraz to bym  kupowała cos chromowanego
czyli antykorozyjnego.

3 Data: Październik 20 2010 10:57:35
Autor: Panslavista
Re: jaką lodówkę?

"Suri" <bukfa@poczta.fm> wrote in message
[...]

Inox - z blachy nierdzewnej.

4 Data: Październik 20 2010 21:35:58
Autor: Czesuaw P.
Re: jaką lodówkę?
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cbeaf00$0$20991$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ruskie lodówki w ogóle były długowieczne. Dużo tutaj podobnych do twojej opinii. W mojej rodzinie były dwa miński, jeden ponad 20 lat - wymieniony na nowszą lodówkę, oddany sprawny.

Mińsków przypadłość to prądożerność - nie były oszczędne.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

5 Data: Październik 20 2010 21:54:44
Autor: Ikselka
Re: jaką lodówkę?
Dnia Wed, 20 Oct 2010 21:35:58 +0200, Czesuaw P. napisał(a):

[...]

Mam coraz większą ochotę wyciągnąć z szopy mój Mińsk...

6 Data: Październik 20 2010 19:24:29
Autor: adams99
Re: jaką lodówkę?
W dniu 2010-10-20 09:05, magda pisze:
[...]

Wszystko zależy ile chcesz wydać na lodówkę i jakiej wielkości potrzebujesz.

7 Data: Październik 22 2010 12:04:57
Autor: szerszen
Re: jaką lodówkę?

Użytkownik "adams99" <no.email@no.spam.no.problem> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9n8kd$t8p$1@inews.gazeta.pl...

Wszystko zależy ile chcesz wydać na lodówkę i jakiej wielkości potrzebujesz.

dodałbym jeszcze ile ma miejsca na lodowke ;)

ja 4 lata temu uparlem sie na lodowke typu side-by-side, specjalnie pod nia przeorganiozwana zostala kuchnia, wybita sciana i zamurowane drzwi, nie zaluje i nie wyobrazam juz sobie innej lodowki niz taka, oczywiscie kostkarka do lodu na drzwiach, bez "barku"
jakbym mial kupic kolejna, kupilbym z "cool zone", troche drozsze, ale przydatne

8 Data: Październik 22 2010 12:13:18
Autor: krys
Re: jaką lodówkę?
szerszen wrote:

[...]

Taaa, ja się uparłam na taką, co ma dwa metry wzrostu. Nie wzięłam pod
uwagę, że ona nie da się jednak wygiąć,i nieźle trzeba się było
nagimnastykować żeby ją wnieść po wąskich schodach na piętro. Teraz tylko
marzę, żeby długo wytrzymała, bo wynieść to ją mogę przez balkon na skróty,
ale drugą taką, to nie wiem, czy da radę wtarabanić;-) A mniejszej już bym
nie chciała.
J.

9 Data: Październik 22 2010 12:43:57
Autor: szerszen
Re: jaką lodówkę?

Użytkownik "krys" <krys_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4cc163be$0$20991$65785112@news.neostrada.pl...

Taaa, ja się uparłam na taką, co ma dwa metry wzrostu.

moja jest troszke nizsza, okolo 180, 2 kolesi co ja przywiezli niezle sie nameczylo aby ja wniesc, bo wazy 120kg, a w opakowani jak ja wwozili do domu to oboma bokami tarla o framugi drzwi, balem sie ze ja rozpakowywac bede musial na klatce, aje jak juz pisalem nie zaluje

10 Data: Październik 22 2010 12:53:43
Autor: krys
Re: jaką lodówkę?
szerszen wrote:

[...]

Ha, to ja swoją na werandę wniosłam po schodach z kurierem;-) - lekka jest.
Za to do kuchni, to już była ekwilibrystyka dwóch (przydałby się trzeci)
silnych chłopów. Taki układ chałupy.
J.

11 Data: Październik 21 2010 11:05:21
Autor: Andrzej S.
Re: jaką lodówkę?
W dniu 2010-10-20 09:05, magda pisze:
Witam.
Jaką polecacie lodówkę?

A, zrobie im troche reklamy ...

http://www.askomis.pl

Musialem kupic i lodówke i pralke (nowy dom :) )
Wydatek spory, w dodatku marne recenzje tego co dzisiaj
stoi w AGD ... Wiec dzwonie, wybieram, przewachuje i badam.

Przyszly pralka i lodówka, na palecie, dobrze opakowane, itd.
Znakomite marki, na oko stan idealny.

Ale lodówka (Bosch) chlodzila slabo. Do Gdanska daleko, dzwonie,
wietrzac klopoty chocby z pakowaniem i odsylaniem ...
Nazajutrz przychodzi miejscowy serwisant (wynajeli go telefonicznie),
konserwuje co trzeba, wymienia gaz, cos tam przedmuchuje. Takiej
obslugi klienta nie powstydzilby sie zaden serwis. I to w domu.

Sprzet dziala prawie rok i nie sadze, bym z 2-3 razy drozszej
dolnej pólki nówek byl bardziej zadowolony.

--
A S

12 Data: Październik 21 2010 13:00:42
Autor: magda
Re: jaką lodówkę?
a czytałam dobre opinie o Boschu.
może to jest tak jak sie trafi. jaki egzemplarz.

13 Data: Październik 22 2010 11:16:37
Autor: jagr
Re: jaką lodówkę?
Użytkownik "magda" <magdak3454@wp.pl> napisał w wiadomości

a czytałam dobre opinie o Boschu.
może to jest tak jak sie trafi. jaki egzemplarz.

Bosch świetna firma. Kupiłem blender BOSCH MMR 1501,
np. tutaj jest:
http://www.mediamarkt.pl/katowice/produkty/male-agd/drobny-sprzet-kuchenny/blendery/mmr-1501
tylko jest jedno "ale" - nie działa.
Problem jest taki, że noże chodzą w płaszczyźnie i nie przesuwają czyli nie
mieszają tego, co ma być utarte.
Po włożeniu czegoś (np. marchewki czy cebuli) noże rozcierają na miazgę
tylko to, co jest na samym dole.
To co wyżej ani drgnie. Nie pomaga nawet zatrzymywanie urządzenia i ręczne
mieszanie od czasu do czasu tego, co w nim jest.
Czerwona kartka dla tego producenta. Nieprzydatny do niczego. Kicha.
Niby Bosch...
jagr

14 Data: Październik 22 2010 12:14:13
Autor: jagr
Re: jaką lodówkę ale nie Bosch
Użytkownik "jagr" <jagr@WYTNIJinteria.pl> napisał w wiadomości
[...]

Właśnie dzwoniłem do Boscha w Warszawie, ale nawet nie udało mi się rzeczowo
porozmawiać. Arogancja. Szkoda, że nie oddałem urządzenia od razu po
zakupie. Sam nowy nóż kosztuje w serwisie około 70,- zł. (mogą zamówić), ale
nie mam gwarancji, że wada w tych nowych nożach jest usunięta i  czy nie
kupiłbym nowego, również z wadą.
Chyba tego Boscha wywalę na śmietnik i będzie spokój.
jagr

15 Data: Październik 22 2010 17:01:22
Autor: geyb
Re: jaką lodówkę?
Czy sprawdził:
- ilość / ciśnienie czynnika chłodzącego?
- wydajność sprężarki?
- drożność kapilary?
Jeśli nie to zmień serwis. Chociaż po 3 wizytach serwisu faktycznie taniej będzie kupić nową :)

g.

16 Data: Październik 23 2010 14:37:00
Autor: magda
Re: jaką lodówkę?
nic nie sprawdzał, tylko na postawie moich uwag tak stwierdził.
Powiedział, że tak się dzieje.
może i serwis do d...
sama nie wiem. w sumie to dalej woda zbiera się pod szufladą i przy niby zatkanym otworze osadza się zmrożony śnieg.

17 Data: Październik 23 2010 20:32:56
Autor: Baggins
Re: jaką lodówkę?
W dniu 2010-10-23 14:37, magda pisze:
[...]

Mam to samo ze swoim Whirpoolem. Pomaga jedynie przestawienie termostatu na wyższą (tzn. cieplej) temperaturę.
Poza tym po roku rdzawe zacieki od termostatu, i "przemrożona" izolacja w jednym miejscu objawiająca się bryłą lodu.
Ogólnie po zmywarce (3 razy wymieniany programator) i kuchence Whirpoola (przepalone pole, 2 x wymiana sterownika)
została mi jeszcze do wymiany ta lodówka i nigdy więcej Whirpoola.
Pozdrawiam

jaką lodówkę?