jaką mała pompke polecacie?

Data: 2010-04-26 10:37:59
Autor: ...::QRT::...
jaką mała pompke polecacie?
Taką dual action - tzn zeby pompowało zarówno przy pchaniu jak i ciągnięciu
tłoka. Ja sobie kupiłem ostatnia w tchibo taką i wytrzymała miesiąc.
Napompowała jedno koło w testach i jedno naprawdę, po czym zaczeła sobie
radośnie puszczać powietrze w trakcie pchania tłoka.  Kto robi coś lepszej o jakości? Beto raczej nie bo wygladają bardzo
podobnie do tych z tchibo wiec to pewnie ten sam producent i rozwiązania.
Topeak? Warto by miała tą wajchę do zaciskania na wentylu.

Data: 2010-04-26 10:49:07
Autor: Frankie
jaką mała pompke polecacie?
W dniu 10-04-26 10:37, ...::QRT::... pisze:
[...]

Jeżeli ma być naprawdę mała to Crank Brothers Power Pump. Jej zaletą jest jeszcze to, że ma 2 ustawienia: High volume i high pressure.
Ale faktycznie trzeba się trochę "nadymać" nią przy większych oponach :-)

Tu masz link do testu:
http://www.wrower.pl/testy/2006/2006-CrankBrothersPowerPump.php

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-04-26 11:02:06
Autor: ...::QRT::...
jaką mała pompke polecacie?
Dnia Mon, 26 Apr 2010 10:49:07 +0200, Frankie napisał(a):

W dniu 10-04-26 10:37, ...::QRT::... pisze:
[...]

naprawde mala to nie musi być. Poprostu jak użyłem takiej 25cm co to
pompuje w dwie strony to stwierdziłem iż wieksza mi nie potrzebna :) Choć te 145 już nieco przeraża :)

Jej zaletą jest jeszcze to, że ma 2 ustawienia: High volume i high pressure.
Ale faktycznie trzeba się trochę "nadymać" nią przy większych oponach :-)

29x2.0 wiec taki dość duże :)

Tu masz link do testu:
http://www.wrower.pl/testy/2006/2006-CrankBrothersPowerPump.php

a ona sie zaciska na wentylu ? pisza ze niby "obrotowy pierścień poniżej
pozwala na uzyskanie dobrej szczelności pomiędzy zaworem i pompką" wie
wyglda ze tak ale wole sie upewnić bo takiego

Data: 2010-04-26 11:06:09
Autor: Frankie
jaką mała pompke polecacie?
W dniu 10-04-26 11:02, ...::QRT::... pisze:

a ona sie zaciska na wentylu ? pisza ze niby "obrotowy pierścień poniżej
pozwala na uzyskanie dobrej szczelności pomiędzy zaworem i pompką" wie
wyglda ze tak ale wole sie upewnić bo takiego

Tak... przekręcasz ten motylek widoczny na zdjęciu w ustawieniu na presto lub samochodowy.

Data: 2010-04-26 16:09:11
Autor: Mario
jaką mała pompke polecacie?
Jeżeli ma być naprawdę mała to Crank Brothers Power Pump. Jej zaletą jest jeszcze to, że ma 2 ustawienia: High volume i high pressure.
Ale faktycznie trzeba się trochę "nadymać" nią przy większych oponach :-)

tez polecam :-)

Data: 2010-04-26 11:26:36
Autor: Bartosz
jaką mała pompke polecacie?
Ja od kilku lat korzystam z pompki Giant,

http://www.giant-bicycles.com/pl-PL/partsaccessories/product/1148/29853/

Coś w tym stylu. Zapłaciłem za nią ~30 zł i jestem bardzo zadowolony z jej działania. Obsługuje zarówno wentyle presta i samochodowe.

Pozdrawiam,
B.

Data: 2010-04-27 00:17:20
Autor: schliesky
jaką mała pompke polecacie?
Bartosz wrote:
[...]

Fajna, mam authora pompkę z taką główką i sobie chwalę, ale jest duża. Chyba sobie strzelę. Ma cyngielek blokujący, bo na zdjęciu nie widać?

Pzdr. S.

Data: 2010-04-26 13:40:26
Autor: Raist
jaką mała pompke polecacie?
Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:vtygv9qk66f4$.v8wb5pymrcwp.dlg40tude.net...
[...]

jakis model Giyo, nie pamietam ktory

Raist

Data: 2010-04-26 16:40:10
Autor: szaman
jaką mała pompke polecacie?
....::QRT::... wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
[...]

Lidlową, tania i solidna :)
Mam już ją chyab 2 lata i cały czas działa, urwałem tylko zaślepkę, ale to raczej w niczym nie przeszkadza.

sz

Data: 2010-04-26 18:27:23
Autor: Wojciech Penar
jaką mała pompke polecacie?
....::QRT::... pisze:
[...]

Mam topeak i ma podstawową wadę...

W rączce jest zaworek "ssawny" dla komory zasysającej powietrze. Taki
kawałek gumowej uszczelki (forma kołnierza) opierający się przy
sprężaniu i ścianki rury.Pompka zasysa pył i piasek, przez co zaworek
traci szczelność i pompka pompuję tylko na rozciąganie. Pomaga
odkręcenie korka i przetarcie uszczelki i jej "gniazda" z kurzu.

Jak już się człowiek z ustrojstwem dogada - całkiem skuteczna, do pracy
z prestą trzeba obrócić uszczelkę i plastikową wkładkę wewnątrz głowicy.
Dziś bym chyba drugiej takiej nie kupił, tylko szukał czegoś innego.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-04-26 19:39:10
Autor: ...::QRT::...
jaką mała pompke polecacie?
Dnia Mon, 26 Apr 2010 18:27:23 +0200, Wojciech Penar napisał(a):

...::QRT::... pisze:
[...]

chyba własnie dokładnie to stało sie z moją. Tyle ze nie bardzo jest tam co
rozkręcać.
Jak już się człowiek z ustrojstwem dogada - całkiem skuteczna, do pracy
z prestą trzeba obrócić uszczelkę i plastikową wkładkę wewnątrz głowicy.
Dziś bym chyba drugiej takiej nie kupił, tylko szukał czegoś innego.

no to sie chyba na tego cranka skusze.

Data: 2010-04-26 21:36:48
Autor: solar
jaką mała pompke polecacie?
W dniu 2010-04-26 10:37, ...::QRT::... pisze:

[...]

Ja mam
http://szumgum.com/pompka-futura-individual-pro-aluminium.html

Jakoś od 1,5 roku. Raz był z nią problem, gdy wykręcił się mi manometr i przez pewien czas pompowała tylko w jedną stronę. Ale rozebrałem, przetarłem, złożyłem i działa OK. Koło pompuje naprawdę szybko.

"Spaliłbym stu niewinnych, gdyby tylko znalazł się między nimi jeden winny."
                                    inkwiz. Konrad z Marburga

Data: 2010-04-26 21:52:24
Autor: Frankie
jaką mała pompke polecacie?
W dniu 10-04-26 21:36, solar pisze:

Jakoś od 1,5 roku. Raz był z nią problem, gdy wykręcił się mi manometr i
przez pewien czas pompowała tylko w jedną stronę. Ale rozebrałem,
przetarłem, złożyłem i działa OK. Koło pompuje naprawdę szybko.

A gdzie w tej pompce manometr?

Data: 2010-04-27 20:25:18
Autor: solar
jaką mała pompke polecacie?
W dniu 2010-04-26 21:52, Frankie pisze:

A gdzie w tej pompce manometr?

Ano faktycznie, ta nie ma, ale moja jest identyczna + manometr "rurkowy" od strony zaworka.

Beatyfikowani zatłoczyli już niebo. Nie warto tam iść.

Data: 2010-04-29 06:35:36
Autor: Ryszard Mikke
jaką mała pompke polecacie?
solar <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał(a):
W dniu 2010-04-26 21:52, Frankie pisze:

> A gdzie w tej pompce manometr?

Ano faktycznie, ta nie ma, ale moja jest identyczna + manometr "rurkowy" =

RURKUUU!!!

BP,NMSP

rmikke

Data: 2010-04-27 02:31:46
Autor: Titus Atomicus
jaką mała pompke polecacie?
Data: 2010-04-28 23:29:05
Autor: tms
jaką mała pompke polecacie?
On 2010-04-27 02:31, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
A co sadzicie o pompkach Meridy:
np:
http://skleprowerowy-duda.pl/index.php?products=product&prod_id=729
http://www.rowerowy.com/narzedzia_serwis/pompki/md005
itd...
TA
Mam akurat taką:
http://rowerymerida.com.pl/czesci_grupy.php?fr=3&gr=35&id=1173
Wygląda na to samo co Twój drugi link tylko moja jest z plastiku. Na końcu rączki ma przełącznik pomiędzy trybem high-pressure (HP) a high-volume (HV). Rzeczywiście to działa fajnie. Uprzedzam że jest to pompka bez systemu dual (pompuje tylko przy pchaniu) ale akurat dla mnie to jest zaleta. Przy dopompowywaniu powyżej pewnego ciśnienia ciężko jest (przynajmniej mi) utrzymać pompkę dual bo szarpie w obie strony. W zwykłej (jak ta) wystarczy zaprzeć ręką w jedną stronę. Opony jeszcze nie zdążyłem nią pompować na full (mam ją od niedawna) ale dość często dopompowuję AirZound-a do 5.5bar i nie wymaga to jakiegoś wielkiego wysiłku (tryb HP).

Pozdro
TS

jaką mała pompke polecacie?