jaką mała pompke polecacie?

Data: 2010-04-26 16:40:10
Autor: szaman
jaką mała pompke polecacie?
....::QRT::... wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Taką dual action - tzn zeby pompowało zarówno przy pchaniu jak i ciągnięciu
tłoka. Ja sobie kupiłem ostatnia w tchibo taką i wytrzymała miesiąc.
Napompowała jedno koło w testach i jedno naprawdę, po czym zaczeła sobie
radośnie puszczać powietrze w trakcie pchania tłoka.  Kto robi coś lepszej o jakości? Beto raczej nie bo wygladają bardzo
podobnie do tych z tchibo wiec to pewnie ten sam producent i rozwiązania.
Topeak? Warto by miała tą wajchę do zaciskania na wentylu.

Lidlową, tania i solidna :)
Mam już ją chyab 2 lata i cały czas działa, urwałem tylko zaślepkę, ale to raczej w niczym nie przeszkadza.

sz

jaką mała pompke polecacie?