jaka mysz dlugodystansowiec

Data: 2009-08-25 08:07:40
Autor: bourbaki
jaka mysz dlugodystansowiec
Mam pytanko czy sa jakies myszy radiowe, ktorych baterie
trzymaja b. dlugo, np. do okolo roku ?

Data: 2009-08-25 10:17:22
Autor: grafi
bourbaki wrote:
Mam pytanko czy sa jakies myszy radiowe, ktorych baterie
trzymaja b. dlugo, np. do okolo roku ?

logitech mx 620 po wlozeniu nowych paluszkow pokazuje w sofcie, ze starcza na grubo ponad 300dni. I mniej wiecej tyle wytrzymaly

grafi

Data: 2009-08-25 13:01:46
Autor: GLaF
Dnia Tue, 25 Aug 2009 10:17:22 +0200, grafi napisał(a):

bourbaki wrote:
[...]

U mnie oryginalne też działały trochę ponad rok. Wymieniłem je na lżejsze
litowe (bo mysz trochę za ciężka jest) i jeśli wierzyć reklamie, to będą w
niej działały 7 lat :)

--
GLaF

Data: 2009-08-25 11:25:22
Autor: Wiesław
Dnia 25-08-2009 o 08:07 bourbaki napisał na pl.comp.pecet:

Mam pytanko czy sa jakies myszy radiowe, ktorych baterie
trzymaja b. dlugo, np. do okolo roku ?

Logitech V550 nano. Według producenta 18 m-cy.

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2009-08-29 00:39:25
Autor: geyb
Wiesław wrote:
Dnia 25-08-2009 o 08:07 bourbaki napisał na pl.comp.pecet:

Mam pytanko czy sa jakies myszy radiowe, ktorych baterie
trzymaja b. dlugo, np. do okolo roku ?

Logitech V550 nano. Według producenta 18 m-cy.

popieram, z tą różnicą, że moja działa na 2 duracell-ach już rok

Data: 2009-08-25 13:18:51
Autor: BartekK
bourbaki pisze:
Mam pytanko czy sa jakies myszy radiowe, ktorych baterie
trzymaja b. dlugo, np. do okolo roku ?
Microsoft laser costam, ~150zl, działały trochę ponad 15miesięcy (bez wyłączania myszki) i zaczął zmniejszać się zasięg.
Microsoft wirless mobile 3000 v1.0 (taka notebookowa) pracuje już 2gi rok bez wymiany, ale tam się chowa usb-odbiornik do myszki co wyłącza zasilanie, więc zależy od częstotliwości i czasu używania

Data: 2009-08-25 22:49:54
Autor: Marcin Kocur
Osoba bourbaki napisała na pl.comp.pecet:

Mam pytanko czy sa jakies myszy radiowe, ktorych baterie
trzymaja b. dlugo, np. do okolo roku ?

Może lepiej bez baterii na podkładce?
http://www.ateneum.pl/opis_sprz.php?grupa=myszy&id=156&nazwa=Mysz

Marcin Kocur

Data: 2009-08-29 16:49:55
Autor: astro
On Tue, 25 Aug 2009 08:07:40 +0200, bourbaki wrote:
Mam pytanko czy sa jakies myszy radiowe, ktorych baterie
trzymaja b. dlugo, np. do okolo roku ?

W lutym 2007 r. kupilem na Allegro uzywana mysz Logitech LX7. Na jednym,
starym akumulatorze NiMH (warto pamietac o efekcie samorozladowania tego
typu ogniw) Sony 2500 mAh pracuje 2-3 miesiace. Zastosowanie pary Sanyo
Eneloop 2000 mAh wydluzy prace do 6-7 miesiecy. Najsmieszniejsze jest to,
ze komora obsluguje dwie baterie R6, mysz jednak bez problemu pracuje na
jednej! Jako podkladka sluzy drewniany, poszarzaly blat stolu. Urzadzenie
pracuje bardzo precyzyjnie. Podkladka powinna byc jak najjasniejsza
(najlepiej biala). Podobno wtedy akumulatory w myszach bezprzewodowych
pracuja najdluzej.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

jaka mysz dlugodystansowiec