jaka nawigacja ????

Data: 2016-03-14 11:44:04
Autor: Uncle Pete
jaka nawigacja ????
On 2016-03-14 08:11, posscon wrote:
witam
poleccie jakas dobra nawigacje do samochodu.

Sprzęt czy program? Jeżeli program i do jeżdżenia po Polsce to Automapa. Do niej jakiś sprzęt na Win CE. Kiedyś był w miarę tani i dobry Modecom Freeway MX2, czy późniejsze wersje są dobre, tego nie wiem. Mają fabrycznie odblokowany Win CE, więc możesz wgrać także inne nawigacje.

Piotr

Data: 2016-03-14 11:52:08
Autor: J.F.
jaka nawigacja ????
UĹĽytkownik "Uncle Pete"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:nc64kv$l07$1@node2.news.atman.pl...
On 2016-03-14 08:11, posscon wrote:
poleccie jakas dobra nawigacje do samochodu.
Sprzęt czy program? Jeżeli program i do jeżdżenia po Polsce to Automapa.

Sam uzywam i lubie, ale czy ona taka najlepsza ?
-droga straszliwie (choc pirata mozna za darmo :-) )
-od pewnego czasu co do wyznaczonej trasy miewam pewne watpliwosci.
   Mapa niby dobra, a trasa jakas dziwna.

Do niej jakiś sprzęt na Win CE. Kiedyś był w miarę tani i dobry Modecom

Jest teraz jakis wysyp sprzetu na Win CE - kto wie, czy nie ostatnie podrygi produkcji
No ale przydalaby sie tez lacznosc z internetem i serwerem.

J.

Data: 2016-03-14 12:06:11
Autor: radekp@konto.pl
jaka nawigacja ????
Mon, 14 Mar 2016 11:52:08 +0100, w <56e697d9$0$699$65785112@news.neostrada.pl>,

Użytkownik "Uncle Pete"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:nc64kv$l07$1@node2.news.atman.pl...
On 2016-03-14 08:11, posscon wrote:
> [...]

-droga straszliwie (choc pirata mozna za darmo :-) )
-od pewnego czasu co do wyznaczonej trasy miewam pewne watpliwosci.

Ze smutkiem muszę przyznać, że od czasu wprowadzenia Traffica Automapa jest
dosyć słabym programem, który zatrzymał się w rozwoju (jeżeli nie cofn±ł).

Nawet mapy nie s± już jej mocn± stron±.

Data: 2016-03-14 13:39:07
Autor: Uncle Pete
jaka nawigacja ????
Ze smutkiem muszę przyznać, że od czasu wprowadzenia Traffica Automapa jest
dosyć słabym programem, który zatrzymał się w rozwoju (jeżeli nie cofn±ł).

Nawet mapy nie s± już jej mocn± stron±.

Dla mnie duż± zalet± jest obszerna i stale powiększaj±ca się baza adresowa. I znacznie dokładniej, niż kiedy¶, prognozuje czas dotarcia do celu.

Data: 2016-03-14 13:36:39
Autor: Uncle Pete
jaka nawigacja ????
Sam uzywam i lubie, ale czy ona taka najlepsza ?
-droga straszliwie (choc pirata mozna za darmo :-) )

Nie wiem, czy roczny abonament około 80 złotych to straszliwie drogo...

-od pewnego czasu co do wyznaczonej trasy miewam pewne watpliwosci.
   Mapa niby dobra, a trasa jakas dziwna.

Ale coraz rzadziej. Kilka lat temu dość często zdarzały się jakieś dziwne objazdy w rodzaju zamiast przejazdu przez rondo na wprost, skręcenie wprawo, zawrotka i jeszcze raz wprawo. W ciągu ostatniego roku dziwnie zachowała się chyba tylko jeden raz. Google Maps pod tym względem jest znacznie mniej przewidywalny.

Do minusów zapisałbym natomiast koszmarny interfejs, którego nadal do końca ne rozpracowałem (a używam Automapy od prawie 8 lat).

No ale przydalaby sie tez lacznosc z internetem i serwerem.

Tego faktycznie brakuje jako funkcji wbudowanej, ale w wielu nawigacjach moĹĽna przez bluetooth i komĂłrkÄ™.

Piotr

jaka nawigacja ????