jaka nawigacja ????

Data: 2016-03-14 13:48:48
Autor: pwz
jaka nawigacja ????
W dniu 2016-03-14 o 08:11, posscon pisze:
witam
poleccie jakas dobra nawigacje do samochodu.

Już tu koledzy pisali. Po kraju Yanosik, wspierać się można też Sygic-iem (zwłaszcza za granicą jest świetny, bo mapy offline, przydają się też w pieszym zwiedzaniu miast).
pwz

Data: 2016-03-14 14:21:11
Autor: radekp@konto.pl
jaka nawigacja ????
Mon, 14 Mar 2016 13:48:48 +0100, w <nc6bvh$6rm$1@node1.news.atman.pl>, pwz
<pwz@onet.eu> napisał(-a):

Już tu koledzy pisali. Po kraju Yanosik,

Daj spokój, jako ostrzegacz to jakoś działa, ale nawigacja to pomyłka.

Data: 2016-03-14 14:45:47
Autor: szerszen
jaka nawigacja ????
On Mon, 14 Mar 2016 14:21:11 +0100
"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:

Daj spokój, jako ostrzegacz to jakoś działa, ale nawigacja to pomyłka.

Jest pewien progres, ale faktycznie jako navi to co najwyżej w dużych miastach i popularnych lokalizacjach ;) --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-03-21 13:45:39
Autor: Chris
jaka nawigacja ????
W dniu 2016-03-14 o 14:45, szerszen pisze:
[...]

Yanosik nawet w Warszawie ma bar5dzo duże dziury i jak dla mnie jako navi nie nadaje się totalnie za to jako informator spełnia się bardzo dobrze.

Co do samego navi to Here albo Google zwłaszcza że obeznie można pobrać mapę na telefon i nie ciągnie danych po GSM.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-03-14 14:55:19
Autor: J.F.
jaka nawigacja ????
Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
Mon, 14 Mar 2016 13:48:48 +0100, pwz <pwz@onet.eu> napisał(-a):
Już tu koledzy pisali. Po kraju Yanosik,
Daj spokój, jako ostrzegacz to jakoś działa, ale nawigacja to pomyłka.

Czemu - IMO dziala calkiem dobrze, a trasy wyznacza chyba lepiej niz Automapa offline.
Glowny problem to Play - w trasie widze czesto "brak polaczenia". Na Plusie dzialalo dobrze :-)

Zastrzezenie glowne jak do wszystkich nawigacji online - po wyznaczonej trasie prowadzi dobrze.
Po zjechaniu z wyznaczonej trasy musi jednak wyslac zadanie przeliczenia do serwera, ten odpowie, to jednak chwile trwa ... i nawet dosc szybko Yanosikowi idzie, tym niemniej skret na najblizszym skrzyzowaniu mozna przejechac, bo jak blisko, to nie zdazy podpowiedziec.
No i jak nie masz lacznosci, bo np jestes w podziemnym garazu, to i trasy nie policzy, i trudno punkt docelowy wprowadzic, i nie wiesz czy z wyjazdu w prawo czy w lewo :-)

Pare innych wad ma, typowych dla poczatkujacych, niedorobionych programow, ale jak juz sie adres wbije, to prowadzi w miare dobrze.

J.

Data: 2016-03-14 15:05:37
Autor: radekp@konto.pl
jaka nawigacja ????
Mon, 14 Mar 2016 14:55:19 +0100, w <56e6c2c8$0$655$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

Glowny problem to Play - w trasie widze czesto "brak polaczenia". Na Plusie dzialalo dobrze :-)

Główny problem to Yanosik, tam gdzie Naviexpert działał, Y generował "utracenie
łączności".

Poza tym faktycznie nadajniki Play są takie sobie, ale ja mam na sztywno
ustawiony Edge i Plusa (albo Erę).

[...]

Rzekłbym, że przeliczenie on-line bywa nawet szybsze niż off-line na słabym
urządzeniu. Nawet na transmisji Edge nie nakrzekam.

No i jak nie masz lacznosci, bo np jestes w podziemnym garazu, to i trasy nie policzy, i trudno punkt docelowy wprowadzic, i nie wiesz czy z wyjazdu w prawo czy w lewo :-)

Aha, a nawigacja off-line'owa w podziemnym garażu trasę wyznaczy, tak? :D

Data: 2016-03-14 15:24:16
Autor: J.F.
jaka nawigacja ????
> [...]
Plusie dzialalo dobrze :-)
Główny problem to Yanosik, tam gdzie Naviexpert działał, Y generował "utracenie

Powiem tak - zazwyczaj jak jezdze, to nawiguje w miare dobrze, z krotkimi przerwami.
Ale w sobote to przez 100km mial duze problemy z lacznoscia i to raczej byly krotkie chwile dzialania ... choc przed jednym patrolem ostrzegl.

Poza tym faktycznie nadajniki Play są takie sobie, ale ja mam na sztywno
ustawiony Edge i Plusa (albo Erę).

Samochod to nie jest dobre miejsce na zmiane ustawien :-)

[...]

To tylko przy Osmand :-)

[...]

A czemu nie ?
Jak zapamietala ostatnia pozycje to policzy, jak nie zapamietala, to mozna wprowadzic punkt startowy.
I przynajmniej bedzie wiadomo czy wyjechac w prawo czy w lewo :-)

J.

Data: 2016-03-14 15:29:27
Autor: radekp@konto.pl
jaka nawigacja ????
Mon, 14 Mar 2016 15:24:16 +0100, w <56e6c991$0$660$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

>Rzekłbym, że przeliczenie on-line bywa nawet szybsze niż off-line na >słabym
>urządzeniu. Nawet na transmisji Edge nie nakrzekam.

To tylko przy Osmand :-)

Widocznie przy Naviexpercie także.

>Aha, a nawigacja off-line'owa w podziemnym garażu trasę wyznaczy, >tak? :D

A czemu nie ?
Jak zapamietala ostatnia pozycje to policzy, jak nie zapamietala, to mozna wprowadzic punkt startowy.

Ostatnia pozycja, którą zanotuje, to ta z wjazdu.
I nie znam takiej, która zapamięta.
Co więcej - pewnie nawet nie będzie miała tych dróżek.

Data: 2016-03-14 15:14:16
Autor: szerszen
jaka nawigacja ????
On Mon, 14 Mar 2016 14:55:19 +0100
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Czemu - IMO dziala calkiem dobrze,

Działa mocno tak sobie, o ile w trasie to jeszcze ujdzie, o tyle w jeździe po mieście potrafi nieźle dać dupy, nie mówiąc o aktualizacjach. Remontowanymi ślimakami na Trasie Łazienkowskiej (Warszawa) próbował mnie poprowadzić ładnych kilka miesięcy od wyłączenia ich z użytku.

szerszeń

Data: 2016-03-14 20:53:25
Autor: Shrek
jaka nawigacja ????
On 14.03.2016 14:55, J.F. wrote:
[...]

Główny problem, to że na węzłach trzeba patrzeć na ekran, bo jak słuchasz co gada, to raczej nie zrozumiesz;) On gadał jeszcze dobre 100m za węzłem jak już dawno z niego zjechałem kierując się drogowskazami;) No dobra - to było rok czy dwa temu i od tamtego czasu nei próbowałem. Ponadto te wyświetlane mapy ma tak do dupy zwizualizowane, że nawet u siebie w mieście po wyznaczeniu trasy nie wiem na pierwszy rzut oka gdzie początek, gdzie koniec i którędy on właściwie chce jechać. Wiec Yanosik w tle (podstawa) i google maps wystarcza.

Shrek.

Data: 2016-03-15 12:38:14
Autor: J.F.
jaka nawigacja ????
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nc74rg$kc5$2@node2.news.atman.pl...
On 14.03.2016 14:55, J.F. wrote:
[...]

I tak patrze.

Ponadto te wyświetlane mapy ma tak do dupy zwizualizowane, że nawet u siebie w mieście po wyznaczeniu trasy nie wiem na pierwszy rzut oka gdzie początek, gdzie koniec i którędy on właściwie chce jechać.

Jako nawigacja niedorobek ma wiecej, w koncu dosc mloda,
no ale do celu prowadzi. Zazwyczaj :-)

Wiec Yanosik w tle (podstawa) i google maps wystarcza.

Hm, a GM lepszy ? Wady jakby te same.

Yanosik na jednym i AM na drugim urzadzeniu, to jest dobry zestaw.
Dopoki jedna nie mowi "w lewo", a druga "w prawo" :-)

J.

Data: 2016-03-15 18:40:22
Autor: Shrek
jaka nawigacja ????
On 15.03.2016 12:38, J.F. wrote:

Główny problem, to że na węzłach trzeba patrzeć na ekran, bo jak
słuchasz co gada, to raczej nie zrozumiesz;)

I tak patrze.

Ja wolę na drogę;)

Jako nawigacja niedorobek ma wiecej, w koncu dosc mloda,
no ale do celu prowadzi. Zazwyczaj :-)

Wiec Yanosik w tle (podstawa) i google maps wystarcza.

Hm, a GM lepszy ? Wady jakby te same.

Nie wiem jak z adresami po wioskach, bo nie mam potrzeby sprawdzać. Ale na GM widać rzeki, lasy granice miast itp. Na yanosiku tylko drogi, więc na pierwszy rzuty oka nawet swojego miasta nie poznaję;)

Yanosik na jednym i AM na drugim urzadzeniu, to jest dobry zestaw.
Dopoki jedna nie mowi "w lewo", a druga "w prawo" :-)

A po cholerę na yanosiku coś ustawiać - ma tylko krzyczeć o miśkach;)

Shrek

jaka nawigacja ????