jaka nawigacja GPS dla lajkonika

Data: 2010-04-22 21:03:45
Autor: Chichotek
jaka nawigacja GPS dla lajkonika
Był 21 kwiecień (środa) gdy o godz. 22:57 *radxcell* napisał(a):

1. Coś taniego typu GOCLEVER 5066 - mocno chwalony w komentarzach - i
licencja Automapy. Do tego dokupić kartę microSD oraz trochę zabawy z instalacją
i podmianą oryginalnej mapy.

W jakim celu chcesz podmieniać oryginalną mapę?

A może jeszcze inne rozwiązanie?

Pentagram P5220, sam na takim jeżdzę.

--
Pozdrawiam serdecznie
Chichotek

Data: 2010-04-23 15:06:11
Autor: radekp@konto.pl
jaka nawigacja GPS dla lajkonika
Thu, 22 Apr 2010 21:03:45 +0200, w <1h5678oa21ce2.dlg@chichot.truposza.pl>,
Chichotek <zy@yvsr.cy> napisał(-a):

> [...]
> i podmianą oryginalnej mapy.

W jakim celu chcesz podmieniać oryginalną mapę?

Bo standardowo pewnie jest tam Mapamap, która wielu może nie odpowiadać.

Data: 2010-04-23 19:33:31
Autor: radxcell
*radekp@konto.pl* wrote in <news:dp63t51iihupi0uddf2hmlakkcrc2t88s84ax.com>:
[...]

czy do takich urzadzen wystarczy dokupic karte microSD, zainstalowac tam
Automape i smiga?

pozdr, R
--
jak dostać 3500 zł emerytury, http://bit.ly/dBevmU

Data: 2010-04-23 19:43:57
Autor: MadMan
Dnia Fri, 23 Apr 2010 19:33:31 +0200, radxcell napisał(a):

czy do takich urzadzen wystarczy dokupic karte microSD, zainstalowac tam
Automape i smiga?

Czasami jeszcze trzeba "odblokować". "Odblokowywałem" Navię -
sprowadzało się to do podmiany pliku uruchamiającego mapę na
"eksplorator plików" i porobienia skrótów do oryginalnej mapy (która
była w pamięci urządzenia) i Automapy. Operacja prosta i w pełni
odwracalna. W niektórych nawigacjach (ten Lark chyba pod to podpada) wystarczy podać
w menu ścieżkę dostępu do pliku wykonywalnego Automapy i działa. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

jaka nawigacja GPS dla lajkonika