[crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?

Data: 2011-07-12 00:37:12
Autor: Hipcio
[crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?

Użytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:ivevfv$fjl$1inews.gazeta.pl...

Poszukuję nawigacji której będę używał naprzemiennie w aucie i na motocyklu. Chciałbym żeby spełniała poniższe warunki:

Mam jakiegoś syfa za 150 z dotykowym ekranem i w słońcu jest zupełnie nieczytelny. Na dodatek w rękwicy jadąc nic nie ponawigujesz. Zmieniłem teraz na telefon nokię i czytelność w słońcu jest 100% oraz w rękawiczkach można nawet guziczki nadusić.

nie jest wodoszczelna.

Data: 2011-07-12 09:18:00
Autor: Carramba
[crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?
Sam uchwyt jest mocowany na śruby do kierownicy, sama nawigacja wchodzi na zatrzask i jest przykręcana na srubę do uchwytu od przodu, rysik jest z drugiego końca srubokrętem do przykręcania ekranu. Nie ma możliwości by odpadła, no chyba że razem z kierownica i motorkiem.
Tego jasno Lark nie pisze w necie, ale jak sie kupi to sie wie.

Data: 2011-07-12 09:29:42
Autor: J_K_K

Użytkownik "Carramba" <carramba@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e1bf52a$0$3500$65785112@news.neostrada.pl...
rysik jest z drugiego końca srubokrętem do przykręcania ekranu

Aczkolwiek rysika / śrubokręta w miejscu dla niego
przez producenta przeznaczonym,
w przypadku motocykla bym raczej nie woził ;-)

Pzdr

JKK

[crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?