jaka nawigacja samochodowa

Data: 2017-03-30 14:26:00
Autor: T.
jaka nawigacja samochodowa
W dniu 2017-03-29 o 20:55, zdzisław dyrman pisze:
Czołem, ja po prośbie.
Ojcu na starość zachciało się w samochodzie nawigacji.
Ja nie używam, oprócz tej w telefonie, i chciałem prosić Was o pomoc w
wyborze.
Z konkretów to wiem że ma być 7 calowa i łatwa w obsłudze. Ojciec jeździ
po Małopolsce i okolicach, za granicę Polski nie będzie się wypuszczał.
Cena w okolicach 400 zł.
Czytam opinie i jedni chwalą że świetna i wszystko gra za to inni jakby
mieli zupełnie inny model, prawie nic nie działa, rozlatuje się i co dla
mnie najważniejsze słaba widoczność w słoneczne dni.
Może ktoś ma lub zna coś godnego polecenia?

Pozdrawiam

Kup dowolny tablet z GPS z Adroidem. Wtedy wgrasz np. Maps.Me i masz nawigację. Tablety są tanie - poniżej 300 zł można do tego celu kupić całkiem niezły. Znajomy ma np. Omna N7 (kupił wysyłkowo na Omna.pl), który śmiga w Internecie całkiem dobrze. Markowy z tymi parametrami to pewnie ze 3 razy tyle kosztuje. Mozna też sobie na Aliexpress zamówić dowolny model w odpowiedniej cenie.
Jeśli chcesz mieć coś lepszego - kup tableta z kartą SIM (jak rzeczona Omna) - wtedy wykupujesz np. Aero za 2 zł miesięcznie (bo ten darmowy trzeba aktywować co godzinę) i możesz korzystać np. z Yanosika czy Google Maps.
Można też wykorzystać tableta tylko z GPS, ale kupić płatny program, np. Automapę. Możliwości i kombinacji jest wiele.
Ps. Ja używam świetnego telefonu Xiaomi Mi Max (6,5") i mam kilka aplikacji nawigacyjnych, Internet mam praktycznie za darmo w nim (10 GB transferu miesięcznie).
Zwykle podczas prowadzenia auta słucha się komunikatów, nie ma aż takiej potrzeby oglądać ekranu. Ale jedna uwaga - programy mają błędy i warto przed podróżą obejrzeć wytyczoną drogę, czy jest ok.
T.

jaka nawigacja samochodowa