Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   jaką nawigację do 1500zł?

jaką nawigację do 1500zł?

Data: 2011-09-21 10:23:52
Autor: Chris
jaką nawigację do 1500zł?
Użytkownik "Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5c2cb$f94$1inews.gazeta.pl...

zepsuła się i trafiła do servisu, trzymają ponad miesiąc juz, i
powiedzieli,  ze nie są w stanie powiedzieć
kiedy naprawią, bo czekają na dostawę części z dalekiego wschodu, to odpowiedz autoryzowanego serwisu, i twierdzą ze moze to potrwać dlugo. :(

A co ciebie interesuje to ?? serwis ma 2 tyg a naprawę albo wymianę, jak nie są w stanie naprawić mają obowiązek dać posmo o nienaprawialości sprzętu i z tym pismem idziesz do sklepu gdzie kupiłeś a tam już nowa sztuka albo zwrot kasy (tio już jak się dogadasz ze sklepem). Poczytaj prawo konumenta i wracaj do serwisu a nie lamętuj jaki to sprzęt jest zły ... wszystko się psuje niezależnie od tego kto to wyprodukował, po prostu miałeś pecha i już.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2011-09-21 11:46:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
jakďż˝ nawigacjďż˝ do 1500zďż˝?
W dniu 2011-09-21 10:23, Chris pisze:
Uďż˝ytkownik "Amir"<didotomSPAM@gazeta.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
news:j5c2cb$f94$1inews.gazeta.pl...

zepsu�a si� i trafi�a do servisu, trzymaj� ponad miesi�c juz, i
powiedzieli,  ze nie sďż˝ w stanie powiedzieďż˝
kiedy naprawi�, bo czekaj� na dostaw� cz�ci z dalekiego wschodu, to
odpowiedz autoryzowanego serwisu, i twierdzďż˝ ze moze to potrwaďż˝ dlugo. :(

A co ciebie interesuje to ?? serwis ma 2 tyg a naprawďż˝ albo wymianďż˝,

Podaj podstawę prawną.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2011-09-21 13:06:48
Autor: Chris
jakďż˝ nawigacjďż˝ do 1500zďż˝?
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:j5cbp4$qpt$1news.dialog.net.pl...

Podaj podstawę prawną.

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=321

Art. 8.

1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wy- miana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.

2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.

3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.


Resztę poczytaj sam.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2011-09-21 13:47:20
Autor: MM
jakďż˝ nawigacjďż˝ do 1500zďż˝?
Dnia 21-09-2011 o 13:06:48 Chris <actchris@gazeta.pl> napisał(a):

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w  wiadomości news:j5cbp4$qpt$1news.dialog.net.pl...

Podaj podstawę prawną.

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=321

Fajnie masz, stosujesz przepisy które w tym przypadku nie obowiązują

Data: 2011-09-21 14:08:37
Autor: Chris
jak? nawigacj? do 1500z??
Użytkownik "MM" <kontogrupz@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.v15po6rapq3u2rtech...

Podaj podstawę prawną.
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=321
Fajnie masz, stosujesz przepisy które w tym przypadku nie obowiązują

Bo w temacie nie było nic o obrocie profesjonalnym, dopiero potem poszła informacja o sprzedaży na FA

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2011-09-21 13:11:18
Autor: Waldek Godel
jak? nawigacj? do 1500z??
Dnia Wed, 21 Sep 2011 14:08:37 +0200, Chris napisał(a):

Podaj podstawę prawną.
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=321
Fajnie masz, stosujesz przepisy które w tym przypadku nie obowiązują

Bo w temacie nie było nic o obrocie profesjonalnym, dopiero potem poszła informacja o sprzedaży na FA

ale jeszcze oprócz tego masz poważne problemy ze zrozumieniem tekstu który
sam cytujesz.
O ogólnej znajomości przepisów nawet nie chce mi się pisać.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-09-21 14:40:18
Autor: Chris
jak? nawigacj? do 1500z??
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1tuhtz11ysx7z$.dlglepper.institute.com...

Podaj podstawę prawną.
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=321
Fajnie masz, stosujesz przepisy które w tym przypadku nie obowiązują
Bo w temacie nie było nic o obrocie profesjonalnym, dopiero potem poszła
informacja o sprzedaży na FA
ale jeszcze oprócz tego masz poważne problemy ze zrozumieniem tekstu który
sam cytujesz.
O ogólnej znajomości przepisów nawet nie chce mi się pisać.

I tu się mylisz .... poza tym nie spamuj ...

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2011-09-21 14:03:57
Autor: Waldek Godel
jak? nawigacj? do 1500z??
Dnia Wed, 21 Sep 2011 14:40:18 +0200, Chris napisał(a):

ale jeszcze oprócz tego masz poważne problemy ze zrozumieniem tekstu który
sam cytujesz.
O ogólnej znajomości przepisów nawet nie chce mi się pisać.

I tu się mylisz .... poza tym nie spamuj ...

no tak, jeszcze używanie słów których się nie rozumie.
Nie wygląda to dobrze, oj nie...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-09-21 14:42:19
Autor: Amir
jak? nawigacj? do 1500z??
> ale jeszcze oprócz tego masz poważne problemy ze zrozumieniem tekstu który
sam cytujesz.
O ogólnej znajomości przepisów nawet nie chce mi się pisać.


Jak Ty byś to rozegrał sprawę, aby oddali produkt sprawny nie przeginając
z czasem serwisowania kilkumiesięcznym?

Data: 2011-09-21 14:05:56
Autor: Waldek Godel
jak? nawigacj? do 1500z??
Dnia Wed, 21 Sep 2011 14:42:19 +0200, Amir napisał(a):

Jak Ty byś to rozegrał sprawę, aby oddali produkt sprawny nie przeginając
z czasem serwisowania kilkumiesięcznym?

Po pierwsze nie odpowiadałem tobie.
Po drugie - ciężko powiedzieć. Na pewno trzeba zacząć od przeczytania -
DOKŁADNEGO - warunków gwarancji. Bo to może być kluczowe.
I jeszcze co napisali na kwitku przyjęcia do naprawy.
Po trzecie, sprawdzić na fakturze, czy wyłączyli rękojmię. W zasadzie nie
mieli podstaw, więc można próbować w tą mańkę.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-09-21 15:24:35
Autor: Chris
jak? nawigacj? do 1500z??
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:dbumh3gjstdd.dlglepper.institute.com...
Dnia Wed, 21 Sep 2011 14:42:19 +0200, Amir napisał(a):

Jak Ty byś to rozegrał sprawę, aby oddali produkt sprawny nie przeginając
z czasem serwisowania kilkumiesięcznym?
Po pierwsze nie odpowiadałem tobie.
Po drugie - ciężko powiedzieć. Na pewno trzeba zacząć od przeczytania -
DOKŁADNEGO - warunków gwarancji. Bo to może być kluczowe.
I jeszcze co napisali na kwitku przyjęcia do naprawy.

Napisać to sobie mogą co chcą, ważne jest prawo i KS a nie czyjeś bazgroły.

Po trzecie, sprawdzić na fakturze, czy wyłączyli rękojmię. W zasadzie nie
mieli podstaw, więc można próbować w tą mańkę.

Jako że sprzedaż była na poziomie profesjonalnym mogli wyłączyć więc nie pieprz bzdur:

art. 558 §1 Kodeksu Cywilnego

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2011-09-21 14:53:45
Autor: Waldek Godel
jak? nawigacj? do 1500z??
Dnia Wed, 21 Sep 2011 15:24:35 +0200, Chris napisał(a):

Napisać to sobie mogą co chcą, ważne jest prawo i KS a nie czyjeś bazgroły.
Jako że sprzedaż była na poziomie profesjonalnym mogli wyłączyć więc nie pieprz bzdur:

art. 558 §1 Kodeksu Cywilnego

widzę, że usilnie usiłujesz coś udowodnić. Powiem więcej - jesteś nawet tego bardzo blisko. Nie, żeby to zaraz był
powód do dumy, ale widzę, że to akurat ci zupełnie nie przeszkadza.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-09-21 22:41:03
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
jakďż˝ nawigacjďż˝ do 1500zďż˝?
W dniu 2011-09-21 13:06, Chris pisze:
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w
wiadomości news:j5cbp4$qpt$1news.dialog.net.pl...

Podaj podstawę prawną.

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=321

Art. 8.

1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać
doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę
albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wy- miana są niemożliwe lub
wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów
uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień
stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności,
na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.

2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.

3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w
ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa
się, że uznał je za uzasadnione.


Resztę poczytaj sam.


To teraz masz zadanie domowe:
Jakie są różnice między:
a) gwarancją producenta
b) rękojmią
c) niezgodnością towaru z umową

Referat w pięciu zdaniach, wygłosisz na jutrzejszej lekcji. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2011-09-22 01:07:14
Autor: Chris
jakďż˝ nawigacjďż˝ do 1500zďż˝?
W dniu 2011-09-21 22:41, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

To teraz masz zadanie domowe:
Jakie są różnice między:
a) gwarancją producenta
b) rękojmią
c) niezgodnością towaru z umową

Referat w pięciu zdaniach, wygłosisz na jutrzejszej lekcji. :P

Poszukaj sobie sam, mi się nie chce :) poza tym to nie ta grupa, jak chcesz wiedzieć idź na prawo :)

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto, sprawdź jego historię.

Data: 2011-09-21 11:54:01
Autor: Amir
jaką nawigację do 1500zł?
> A co ciebie interesuje to ?? serwis ma 2 tyg a naprawę albo wymianę, jak nie
są w stanie naprawić mają obowiązek dać posmo o nienaprawialości sprzętu i z tym pismem idziesz do sklepu gdzie kupiłeś a tam już nowa sztuka albo zwrot kasy (tio już jak się dogadasz ze sklepem). Poczytaj prawo konumenta i wracaj do serwisu a nie lamętuj jaki to sprzęt jest zły ... wszystko się psuje niezależnie od tego kto to wyprodukował, po prostu miałeś pecha i już.

Chyba nie zadziała to tak jak wydaje się ze to powinno działać.

Zakup był na firmę , obrot profesjonalny obu stronnie.
Co zrobisz? cywilną sprawę zakładać mam o 1600zł?

w gwrancji mają nawet taki zapis, ze to moze trwac dlugo.

Prawo konsumenta przy zakupie obustronnnie profesjonalnymnie działa
i doskonale oni sobie z tego zdają sprawę. A nawet jak by to co zrobisz?

owszem poczekam jeszcze troche wyśle pismo ze zwrotką, ale znając zycie nic to nie da.

Coraz więcej jest tego typu firm, co sprzedają chłam z chin i aby utrzymać sie na rynku to odrzucają 90% serwisów
mozna walczyć, co bardziej zawziętemu odpuszczą i może wymienią.

tak buduje się polska gospodarka.

Korzystałeś z takich porad rzecznika praw konsumentów? Ci na państwowym etapie mają do w głębokim poważaniu,
temat przerabiałem z butami za 400zł, które po 2miesiącach się rozpadły, sprawa toczy się juz 8 miesięcy
buty w sklepie leżą, a rzecznik przeciąga jak tylko może.

Data: 2011-09-21 13:12:26
Autor: Chris
jaką nawigację do 1500zł?
Użytkownik "Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5cc7o$cij$1inews.gazeta.pl...
A co ciebie interesuje to ?? serwis ma 2 tyg a naprawę albo wymianę, jak
nie
są w stanie naprawić mają obowiązek dać posmo o nienaprawialości
sprzętu i  z tym pismem idziesz do sklepu gdzie kupiłeś a tam już nowa
sztuka albo  zwrot kasy (tio już jak się dogadasz ze sklepem).
Poczytaj prawo konumenta  i wracaj do serwisu a nie lamętuj jaki to
sprzęt jest zły ... wszystko się  psuje niezależnie od tego kto to
wyprodukował, po prostu miałeś pecha i  już.

Chyba nie zadziała to tak jak wydaje się ze to powinno działać.
Zakup był na firmę , obrot profesjonalny obu stronnie.
Co zrobisz? cywilną sprawę zakładać mam o 1600zł?
w gwrancji mają nawet taki zapis, ze to moze trwac dlugo.

I tak i nie ... nawet przy sprzedaży profesjonalnej obowiązuje 14 dni roboczych na decyzję w sprawie wymiany/naprawy. Nie dotyczy to towarów z zewętrzą gwarancją producenta bo wtedy sprzedawca nie musi tego przyjmować do sibie na gwarancji. Nie wiem czy tutaj oddałeś sprzęt do sprzedawcy czy do wydzilonego serwisu.

Prawo konsumenta przy zakupie obustronnnie profesjonalnymnie działa
i doskonale oni sobie z tego zdają sprawę. A nawet jak by to co zrobisz?
owszem poczekam jeszcze troche wyśle pismo ze zwrotką, ale znając zycie
nic  to nie da.

Przyciśnij ich ... siedzę w obrocie profesjonalnym już ładnę parę lat i wiem że takie praktyki nie są zgodne z prawem, paragrafów teraz nie pamiętam niestety ...

Coraz więcej jest tego typu firm, co sprzedają chłam z chin i aby
utrzymać  sie na rynku to odrzucają 90% serwisów

99% towaru jest z Chin :)

mozna walczyć, co bardziej zawziętemu odpuszczą i może wymienią.
tak buduje się polska gospodarka.
Korzystałeś z takich porad rzecznika praw konsumentów? Ci na państwowym etapie mają do w głębokim poważaniu,
temat przerabiałem z butami za 400zł, które po 2miesiącach się rozpadły, sprawa toczy się juz 8 miesięcy
buty w sklepie leżą, a rzecznik przeciąga jak tylko może.

Ja większośc kupuję z FA a resztę wywalam bo za 20-50 zł nie chce mi się biegać :) wiem powinienm reklamować ale szkoda mi czasu i paliwa na to :) druga sprawa że kupuję w sprawdzoych firmach gdzie nie robią problemu z serwisem.

Data: 2011-09-21 14:10:26
Autor: Amir
jaką nawigację do 1500zł?
>
Coraz więcej jest tego typu firm, co sprzedają chłam z chin i aby
utrzymać  sie na rynku to odrzucają 90% serwisów

99% towaru jest z Chin :)

prawda i nie mam nic przeciwko sam importuję :) ale nie elektronikę, tylko coś co się raczej nie psuje, albo naprawa łatwa.


mozna walczyć, co bardziej zawziętemu odpuszczą i może wymienią.
tak buduje się polska gospodarka.
Korzystałeś z takich porad rzecznika praw konsumentów? Ci na państwowym etapie mają do w głębokim poważaniu,
temat przerabiałem z butami za 400zł, które po 2miesiącach się rozpadły, sprawa toczy się juz 8 miesięcy
buty w sklepie leżą, a rzecznik przeciąga jak tylko może.

Ja większośc kupuję z FA a resztę wywalam bo za 20-50 zł nie chce mi się biegać :) wiem powinienm reklamować ale szkoda mi czasu i paliwa na to :) druga sprawa że kupuję w sprawdzoych firmach gdzie nie robią problemu z serwisem.


Pismo dziś napisałem do nich narazie w delikatniej formie ze zwrotką,
i prośbą o odp. pisemną, ale co poźniej? Zleją się bo tego jestem pewnien, nieraz to przerabiałem.

Do radcy prawnego się udać? warto?
z doświadczenia wiem, ze lepiej delikatnie to zalatwiac, chociaż dokumentację zbieram juz.

NavRoad zrobił się z PL znany, sporo na reklamę wydają a tu masz taki numer odwalają.


Z jedną firmą męczę temat przez kancelarię juz 3 rok, sprawa ma sie o kilka tys i dupa jak narazie.

Data: 2011-09-22 13:11:13
Autor: J.F
jaką nawigację do 1500zł?
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup
Użytkownik "Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Zakup był na firmę , obrot profesjonalny obu stronnie.
Co zrobisz? cywilną sprawę zakładać mam o 1600zł?
w gwrancji mają nawet taki zapis, ze to moze trwac dlugo.

I tak i nie ... nawet przy sprzedaży profesjonalnej obowiązuje 14 dni roboczych na decyzję w sprawie wymiany/naprawy.

No nie bardzo - obowiazuje rekojmia - na warunkach umownych.
W KC chyba nie ma sprecyzowanego ile wynosi czas, jesli nie umowiono sie inaczej.

Ba - nawet z konsumentem to 14 dni jest na _ustosunkowanie_ sie do reklamacji.
Sprzedawca moze powiedziec ze uznaje niezgodnosc i bedzie naprawial .... a naprawa musi potrwac :-)

Nie dotyczy to towarów z zewętrzą gwarancją producenta bo wtedy sprzedawca nie musi tego przyjmować do sibie na gwarancji.

Nie naciagasz troche ? Nawet firma moze reklamowac gdzie chce, najwyzej sprzedawca odpowie ze sprawa go juz nie dotyczy.
A czy naprawde nie dotyczy to dopiero sady zawyrokuja ... oczywiscie o ile bedzie sie komus chcialo doprowadzac do sprawy sadowej jesli moze naprawic u gwaranta :-)

Korzystałeś z takich porad rzecznika praw konsumentów? Ci na państwowym etapie mają do w głębokim poważaniu,

Rzecznik jest dla konsumentow, nie dla firm :-)

J.

Data: 2011-09-22 13:33:54
Autor: Chris
jaką nawigację do 1500zł?
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j5f54l$ler$1news.onet.pl...

Zakup był na firmę , obrot profesjonalny obu stronnie.
Co zrobisz? cywilną sprawę zakładać mam o 1600zł?
w gwrancji mają nawet taki zapis, ze to moze trwac dlugo.
I tak i nie ... nawet przy sprzedaży profesjonalnej obowiązuje 14 dni roboczych na decyzję w sprawie wymiany/naprawy.
No nie bardzo - obowiazuje rekojmia - na warunkach umownych.

To można wyłączyć art. 558 §1 Kodeksu Cywilnego

W KC chyba nie ma sprecyzowanego ile wynosi czas, jesli nie umowiono sie inaczej.

No właśnie nie wiem do końca ale prawnik potwierdził że jest 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.

Ba - nawet z konsumentem to 14 dni jest na _ustosunkowanie_ sie do reklamacji.
Sprzedawca moze powiedziec ze uznaje niezgodnosc i bedzie naprawial ... a naprawa musi potrwac :-)

Poczytaj dokładnie, ma 14 dni na stwierdzenie czy sprzęt jest wadliwy czy nie, jeśli wadliwa ma wymienić/dać naprawiony albo zwrócić kasę, tu wybów już zależy od sprzedawcy.

Nie dotyczy to towarów z zewętrzą gwarancją producenta bo wtedy sprzedawca nie musi tego przyjmować do sibie na gwarancji.
Nie naciagasz troche ? Nawet firma moze reklamowac gdzie chce, najwyzej sprzedawca odpowie ze sprawa go juz nie dotyczy.

Mam rację bo przy sprzedaży profesjonalnej z założenia towar jest sprzedawany do dalszej odsprzedaży i dopiero odbiorcy detalicznemu wystawina jest karta gwarancyjna podbita przez sprzedawcę a tylko detalista może reklamować z tyłułu niezgodności towaru .... Profesjonalista może jedynie przyjąć towar i ile zewnętrny serwis nie może naprawić sprzętu (np. brak części) i wystawi dokument "akceptacji wymiany drogą dystrybucyjną"

A czy naprawde nie dotyczy to dopiero sady zawyrokuja ... oczywiscie o ile bedzie sie komus chcialo doprowadzac do sprawy sadowej jesli moze naprawic u gwaranta :-)

O ile mi wiadomo to jeśli sprzedaż odbyła się na poziomie profesjonalnym (firma<>firma) to przegra :)

Korzystałeś z takich porad rzecznika praw konsumentów? Ci na państwowym etapie mają do w głębokim poważaniu,
Rzecznik jest dla konsumentow, nie dla firm :-)

Dokładnie

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2011-09-21 16:58:37
Autor: RoMan Mandziejewicz
jaką nawigację do 1500zł?
Hello Amir,

Wednesday, September 21, 2011, 11:54:01 AM, you wrote:

>> A co ciebie interesuje to ?? serwis ma 2 tyg a naprawę albo wymianę, jak
nie
są w stanie naprawić mają obowiązek dać posmo o nienaprawialości sprzętu i z tym pismem idziesz do sklepu gdzie kupiłeś a tam już nowa sztuka albo zwrot kasy (tio już jak się dogadasz ze sklepem). Poczytaj prawo konumenta i wracaj do serwisu a nie lamętuj jaki to sprzęt jest zły ... wszystko się psuje niezależnie od tego kto to wyprodukował, po prostu miałeś pecha i już.
Chyba nie zadziała to tak jak wydaje się ze to powinno działać.
Zakup był na firmę ,

Kamper też na firmę?

[...]

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

jaką nawigację do 1500zł?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona