jaką nawigację do 1500zł?

Data: 2011-09-21 18:53:52
Autor: Przemysław Czaja
jaką nawigację do 1500zł?

Użytkownik "Amir" <

Moje wymagania minimum 5 cali, podłaczenie zewnęrznej anteny, i mozliwie najlepsza widocznośc w słońcu. Garmin czy TomTOm? który model urządzenia?

Ja sobie dzisiaj sprawiłem Modecom MX2 - i powiem Ci, jeśli nie widać różnicy to po co przeplacać?

319 zł bez mapy -  Wgrasz sobie jaką będziesz miał ochotę. Navi z poziomu nakladki pozwala bezproblemowo wejśc do windowsa - odpadają wszelkie stresy z odblokowaniem itd. Znakomity transmiter FM dzisiaj przetestowany - żadnych zakłóceń, bardzo czysty dzwięk. Bezproblemowo po BT odczytuje książkę telefoniczną z Nokii E72.

Po tym jak sprawiłem sobie Blow 43FBT (którego oddałem na 2 dzień) który mial kompletnie nieczytelny w słońcu ekran przyglądałem się kilku navi i na ich tle ten MX2 wypada najlepiej - generalnie panuje jakaś dziwna zasada im nowsze urządzenie tym gorszy wyświetlacz.

Jedyny problem to taki, że MX2 nie ma wyjścia na zewnętrzną antenę - ale z ciekawości - na co Ci to?

Data: 2011-09-21 19:09:21
Autor: Chris
jaką nawigację do 1500zł?

Ja sobie dzisiaj sprawiłem Modecom MX2 - i powiem Ci, jeśli nie widać
różnicy to po co przeplacać?

A testowałeś może MX HD ??

http://www.modecom.pl/freeway_mx2_hd/nawigacje_gps/produkty/

Rozmiar ten sam ale rozdzielczość dużo wyższa i mapy + dodatki powinny być lepiej widoczne.

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto, sprawdź jego historię.

Data: 2011-09-21 19:26:44
Autor: Przemysław Czaja
jaką nawigację do 1500zł?

Użytkownik "Chris"

[...]

Dość długo się zastanawiałem między tymi modelami
Moim zdaniem przy wielkości 5 cali to HD jest niepotrzebne - owszem jest widoczna większa częśc mapy, ale odbija się to na płynności wyświetlania, zwykły MX ma procek 500, a HD 533 różnica niewielka ale pikseli do przewijania sporo więcej. Np w AM w wersji HD przycina animowane menu w zwykłym nic takiego nie występuje. Priorytetem była dla mnie jasnośc i kontrast wyświetlacza a te są na identycznym poziomie.

Data: 2011-09-22 08:58:54
Autor: Chris
jaką nawigację do 1500zł?
Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j5d6oh$nel$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czyli będę musiał potestować z AM obie navi, ciekawi mnie jeszcze sam moduł GPS oba Modecomy mają SiRF 3i+ a zalecane już są wersje 4 albo 5.

Mam jeszcze pytanko czy testowałeś trafic w AM po połączeniu z telefonem po BT ?? Potrzebuję NAVI która wykożysta wszystkie możliwość AM w celach testowo szkoleniowych.

ps. Wersja HD przyda się jak będę chciał powiesić NAVI z bajką dla dziecka :) choć przydał by się wtedy ekra z min 7"

www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2011-09-22 09:17:15
Autor: Przemysław Czaja
jaką nawigację do 1500zł?

Użytkownik "Chris"

[...]

Moze i tak, ale fixa łapie dość szybko

Mam jeszcze pytanko czy testowałeś trafic w AM po połączeniu z telefonem po BT ?? Potrzebuję NAVI która wykożysta wszystkie możliwość AM w celach testowo szkoleniowych.

Nie mam netu w komórce więc nie testowałem :(

ps. Wersja HD przyda się jak będę chciał powiesić NAVI z bajką dla dziecka :) choć przydał by się wtedy ekra z min 7"

Zgadza się, bajki na 5 calach hmm...kumpel ma jakiegoś pyininga czy jakoś tak ale 6 cali i na tym już coś z bajek widać, 5 to chyba nieco zbyt mało

jaką nawigację do 1500zł?